Noha drasztikusan hangzik, az egyébként is dugóktól sújtott és autóval csak nehezen átjárható Londonban valószínűleg nem sok gyakorlati változást hoz, ha tényleg bevezetik a napokban beharangozott, 15 mérföld/órás, azaz nagyjából 25 km/órás sebességkorlátozást.
Kezdetben csak a nagyváros belső kerületeiben lépne életbe ez a szigor, igaz, ha kedvezőek lesznek a tapasztalatok, nem kizárt, hogy a jövőben nagyobb területre is kiterjesztik.
Nem kérdés, hogy a sofőrök „átszoktatása” a cél, ezért a módosítással egyidőben szeretnék fejleszteni a gyalogos és kerékpáros közlekedést szolgáló infrastruktúrát, bővíteni a kerékpárutak hosszát, hogy alternatívát találjanak a vezetésből kiábrándult autósoknak.
Persze az nem világos, hogy pontosan milyen változást hoz ez olyan utcákon, ahol a csúcsidőt leszámítva egyébként nincsenek nagy torlódások. Elvégre a sebesség megfelezése azt jelenti, hogy kétszer annyi üzemórán át pöfögnek az autók, motorok a sokkal rövidebb idő alatt letudható szakaszokon, s így óhatatlanul jobban is szennyezik London levegőjét.