Pedig még képek is vannak hozzá! Ha nem vagy szerelő, akkor inkább vidd el egy olyan helyre,ahol értenek is hozzá.Ha pedig szerelő vagy, akkor abba jobb bele sem gondolni!
Nem vagyok szerelő, de a saját motoromat minden gondolkodás nélkül szétmerem szedni, mert tudom, hogy össze is rakom utána. Bár a szocializmus csodáin nőttem fel, de egy kétütemű gép kicsit eltér a négyütemű "társaiktól". Az, hogy 1-2 esetleg 4 henger van fent, teljesen lényegtelen.
Közben áttanulmányoztam a manuált, szakemberek tanácsait kikértem, és azóta darabjaira szedtem a vezérlést. A szelepeket felcsiszolom (készítettem célszerszámot a szeleprugók összenyomására), van nyomatékkulcs, megvan a csavarok lehúzásának sorrendje, és persze vettem egy bontott motorblokkot, mert a 2. sebességfokozatból tiltásnál egyszer-egyszer kidobta a sebességet.
A végén a szelephézagokat,szinkront beállítom (vettem 4 vákuummérő órát) és annak indulnia kell.