Nem lehet hogy a féklámpa kigyulladásával jön meg az ereje? Akkor valami elektromos nyavaja. Test érintkezési hiba, vagy ilyesmi. A féklámpán keresztül kap áramot a gyújtás, vagy nem tudom, de nincs összeköttetésben a fék és a karburátor, szóval más ölet nincs így látatlanban.
Köszönöm, valami ilyenre gyanakszom én is .Ha ráadom a gyújtást, azonnal világít a féklámpa,ami szerintem nem normális.Leszereltem a sztendert ,az nem tudom hogy befolyásol e valamit ?
Szögezzük le nem tudom hogy néz ki a Kimco rendszere, csak általánosságban tudom.
A féklámpa alapvetően megkapja a pozitív villanyt a gyújtással, és a kapcsolók azok a testhez zárják a másik felét. Ha a vezeték bármely ponton zárlatos a vázzal, akkor kigyullad a féklámpa.
Az oldaltámasznak szokott lenni egy biztonsági kapcsolója ami tiltja a gyújtást ha ki van nyitva.
Lehet hogy sikerült valami kábelt odacsípni és okoztál egy enyhe zárlatot szerelés közben.