Sziasztok! Mivel motorvásárlás elött vagyok és nagyon nagyon szeretem a. 4 ütemű motorokat ezért egy 4T motort szeretnék vásárolni. Pontos típusa Kawasaki kx250f 2008 körüli évjárattal. Mivel nem vagyok a legjobb motoros így tudom hogy nagyon erős lenne ez a motor. De mivel nem szeretnék egy jó ideig motort venni ezért lenne pár kérdésem róla. 1. Ha mondjuk nem húzom neki rendessen akkor lehet e baja ( néha elnyelelem neki meg ilyenek csak nam tultáson végig) mivel cross motor.
2. Hogyan mennyek vele úgy hogy ne áljon kerékre alatam ha csak szimplán húzom a gázt?
Most jelenleg csak ennyi jutott eszembe de ha még eszembe jut valami akkor majd írok még. Köszike előre is!
egy 250 es 4 ütemű cross erős de azért nem gyűri maga alá a dombot :D de mivel üzemórás elég sűrűn kell szétborítani és egy komolyabb gatyábarázás kb 1500 euro és ezt vásárláskor illik elintézni utána használattól függően 1-2 szezononként ha nem akarod kukázni a blokkot ... persze akármikor közbe is lehetnek nem várt meglepetések de ez ilyen műfaj .... ha megnézed a táblázatot olajcserénként új dugót ír gyűrűkkel ..... na meg ugye tömítések 2-3 dugó jöhet a hajtókar vezlánc csapágyak szelepek jó móka ez már aki bírja zsebbel , arról nem is beszélve hogy egy 15 éves krosszmotor hányszor lett már szétborítva..
Ahogy Feri irja, gyakran kell hozzanyulni. Azert a blokk egy verseny blokk, hiaba babusgatod, magas a kompresszioja, 43 loero negyed literbol nem jatek, az "fogyasztja magat".
A Suzuki RMZ250 ikertestvere ez, a motor szinte ugyanaz, ha jol tudom. Ezek sporteszkozok, versenycelra olyanoknak, akik ala szponzor betolja a fedezetet annak, hogy cirka 10-15 orankent uj dugattyut, gyuruket, kuplungot, nagyszervizt kapjon.
YZ250-et szervizeltunk anno egy tizeneves amator versenyzonek, amig apu meg nem unta az evi 800-900 ezer Ft koltseget, ami a fenntartassal jar. Ha halkan nyomod, nyilvan nem 15 orankent kell dugattyut cserelni, de ha 25 orankent teszed, akkor is 250-300 euro plusz munkadij. Kuplung detto, egy valamire valo szett 80-150 euro plusz beszereles. Olajat es szurot gyakran kell cserelni es ebbe nem jo az olcso Mannol.
A karbantartas elhanyagolasa pedig meg ennel is joval dragabb tud lenni. A motor alig egy mazsa, minden konnyitett, vekonyitott es ki van benne centizve, nincs annyi biztonsagi tartalek benne, mint egy utcaiban.
2. Hogyan mennyek vele úgy hogy ne áljon kerékre alatam ha csak szimplán húzom a gázt?
Most jelenleg csak ennyi jutott eszembe de ha még eszembe jut valami akkor majd írok még. Köszike előre is!