Biztonság? ABUS Detecto 7000 RS1 v. 8077? Vélemények?
Hali!
valakinek van valamilyen jó illetve rossz tapasztalata ABUS Detecto 7000 Rs1 illetve Detecto 8077 http://www.kerekpar-lakat.hu/1... http://www.kerekpar-lakat.hu/1...
szeretném megvenni valamelyiket, de több bibi is van a 8077-est akarom megvenni , de az több mint valószínű nem kompatibilis az első tárcsával pont nem férne fel rá, mert 13mm a csap ill. 48 mm hosszú és a tárcsánál az első lukacska pont 13...sanszos....
Hátra viszont felmenne.... Hátra érdemes megvenni főleg ezt a riasztósat? Vagy ajánlott hátra rakni egyáltalán a féktárcsazárat , bármilyen is az? Igazából az a lényeg, hogy ahogy a kormányt basztatja úgy kezdjen el szólni...
A másikkal a 7000-es nics probléma , bárhol elférne csak az nem olyan tuti.....
Valaki használja valamelyik típust?
Ha eddig nem használtál féktárcsa zárat,akkor ne tedd most se,mert úgy jársz mint a haverom! Megvette és első mocizásnál el is felejtette fent van és a szokásos nyelelős elindulással megindult és betörte a féknyerget,meg el is esett! Komolyra fordítva a szót,inkább lezárót vegyél,mivel manapság új divat,ha lezárod a kereket,a lezárt kerék alá raknak egy gördeszkát és úgy tolják el a motort. Nálam flexelhetetlen abus lezáró van,amit minimum egy vascsőhöz hozzá zárok,attól jobb nincs!
Ott a biztonsági szintje,ami 16os,az már a leírása szerint a flexelhetetlen kategória,persze nem azt jelenti,hogy nem lehet elvágni,csak nem olyan egyszerű,pl sima flex korong nem viszi! Az enyém is ilyen,csak 18as biztonsági szintű és 15.000-ért vettem ABUS az is,csak az nem lánc,hanem sodrony alapú!
Én az Abus Granit Detecto X-plus 8000-et használom, hatalmas megelégedéssel. A mostani termékpalettát elnézve a 8008-as elődje, akkoriban a legmagasabb biztonsági szintet képviselte. Szerintem hihetetlen jó dolog, nagyon masszív, és észrevétlen (fémszínű), a tolvajnak nem szúrja ki a szemét, és rögtön riaszt a mozgásra.
Igen, nekem is mondták, hogy a tárcsazár hülyeség, mert rajta felejtem, csak baj lesz belőle. Csakhogy ez RIASZTÓS! Nincs olyan, hogy rajtafelejted, és elindulsz. Ugyanis ha leveszed a motorodról a ponyvát, riaszt. Ha megmozdítod a kormányt, riaszt. Ha ráülsz a motorra, riaszt. Ha ki akarod nyitni a kormányzárat, riaszt. NINCS olyan, hogy úgy be tudd indítani a motorod, hogy rajta van a tárcsazár, mert mire eljutsz addig, hogy egyáltalán a slusszkulcsot berakd a gyújtáskapcsolóba, már rég ott fog Neked szirénázni 100 deciBellel. Én tárcsazárból nem is vennék mást, csakis riasztósat.
A méreteket Te tudod, ebben nem tudok segíteni, melyik megy rá. Én néha a hátsó tárcsára is raktam, működik ott is, nyilván elől jobb helyen van, de nem kötelező oda rakni. Az enyém van annyira érzékeny, hogyha elől piszkálja valaki a kormányt, akkor hátul is "megérzi", persze valószínű valamivel később.
Egyébként az is igaz, hogy a lezárt tárcsás motort is el lehet vinni, nálam sem ebből áll az egész védelem, ez csak az egyik eleme. Mellette a lezáró lánc kötelezően ott van. Úgy már elég jó védelmet ad szerintem. (A harmadik meg egy ponyva, így a tolvaj nem tudja előzetesen felmérni olyan könnyen, milyen motor is van ott, és milyen védelmet kell hatástalanítania).
valakinek van valamilyen jó illetve rossz tapasztalata ABUS Detecto 7000 Rs1 illetve Detecto 8077
http://www.kerekpar-lakat.hu/1...
http://www.kerekpar-lakat.hu/1...
szeretném megvenni valamelyiket, de több bibi is van a 8077-est akarom megvenni , de az több mint valószínű nem kompatibilis az első tárcsával pont nem férne fel rá, mert 13mm a csap ill. 48 mm hosszú és a tárcsánál az első lukacska pont 13...sanszos....
Hátra viszont felmenne.... Hátra érdemes megvenni főleg ezt a riasztósat? Vagy ajánlott hátra rakni egyáltalán a féktárcsazárat , bármilyen is az? Igazából az a lényeg, hogy ahogy a kormányt basztatja úgy kezdjen el szólni...
A másikkal a 7000-es nics probléma , bárhol elférne csak az nem olyan tuti.....
Valaki használja valamelyik típust?