Biztonság? ABUS Detecto 7000 RS1 v. 8077? Vélemények?

Hali!

valakinek van valamilyen jó illetve rossz tapasztalata ABUS Detecto 7000 Rs1 illetve Detecto 8077
http://www.kerekpar-lakat.hu/1...
http://www.kerekpar-lakat.hu/1...
szeretném megvenni valamelyiket, de több bibi is van a 8077-est akarom megvenni , de az több mint valószínű nem kompatibilis az első tárcsával pont nem férne fel rá, mert 13mm a csap ill. 48 mm hosszú és a tárcsánál az első lukacska pont 13...sanszos....
Hátra viszont felmenne.... Hátra érdemes megvenni főleg ezt a riasztósat? Vagy ajánlott hátra rakni egyáltalán a féktárcsazárat , bármilyen is az? Igazából az a lényeg, hogy ahogy a kormányt basztatja úgy kezdjen el szólni...
A másikkal a 7000-es nics probléma , bárhol elférne csak az nem olyan tuti.....
Valaki használja valamelyik típust?
c5ontkov4c5 2016. május 13.
Ha eddig nem használtál féktárcsa zárat,akkor ne tedd most se,mert úgy jársz mint a haverom! Megvette és első mocizásnál el is felejtette fent van és a szokásos nyelelős elindulással megindult és betörte a féknyerget,meg el is esett! Komolyra fordítva a szót,inkább lezárót vegyél,mivel manapság új divat,ha lezárod a kereket,a lezárt kerék alá raknak egy gördeszkát és úgy tolják el a motort. Nálam flexelhetetlen abus lezáró van,amit minimum egy vascsőhöz hozzá zárok,attól jobb nincs!
Olyan nincs hogy flexelhetetlen,mindent elvisz a gyémánt korong.
Úgy döntöttem ezt a kombot veszem! Riasztós féktárcsazár+ Lánc
http://www.kerekpar-lakat.hu/1...
http://www.kerekpar-lakat.hu/2...
Ott a biztonsági szintje,ami 16os,az már a leírása szerint a flexelhetetlen kategória,persze nem azt jelenti,hogy nem lehet elvágni,csak nem olyan egyszerű,pl sima flex korong nem viszi! Az enyém is ilyen,csak 18as biztonsági szintű és 15.000-ért vettem ABUS az is,csak az nem lánc,hanem sodrony alapú!
Én az Abus Granit Detecto X-plus 8000-et használom, hatalmas megelégedéssel. A mostani termékpalettát elnézve a 8008-as elődje, akkoriban a legmagasabb biztonsági szintet képviselte. Szerintem hihetetlen jó dolog, nagyon masszív, és észrevétlen (fémszínű), a tolvajnak nem szúrja ki a szemét, és rögtön riaszt a mozgásra.

Igen, nekem is mondták, hogy a tárcsazár hülyeség, mert rajta felejtem, csak baj lesz belőle. Csakhogy ez RIASZTÓS! Nincs olyan, hogy rajtafelejted, és elindulsz. Ugyanis ha leveszed a motorodról a ponyvát, riaszt. Ha megmozdítod a kormányt, riaszt. Ha ráülsz a motorra, riaszt. Ha ki akarod nyitni a kormányzárat, riaszt. NINCS olyan, hogy úgy be tudd indítani a motorod, hogy rajta van a tárcsazár, mert mire eljutsz addig, hogy egyáltalán a slusszkulcsot berakd a gyújtáskapcsolóba, már rég ott fog Neked szirénázni 100 deciBellel. Én tárcsazárból nem is vennék mást, csakis riasztósat.

A méreteket Te tudod, ebben nem tudok segíteni, melyik megy rá. Én néha a hátsó tárcsára is raktam, működik ott is, nyilván elől jobb helyen van, de nem kötelező oda rakni. Az enyém van annyira érzékeny, hogyha elől piszkálja valaki a kormányt, akkor hátul is "megérzi", persze valószínű valamivel később.

Egyébként az is igaz, hogy a lezárt tárcsás motort is el lehet vinni, nálam sem ebből áll az egész védelem, ez csak az egyik eleme. Mellette a lezáró lánc kötelezően ott van. Úgy már elég jó védelmet ad szerintem. (A harmadik meg egy ponyva, így a tolvaj nem tudja előzetesen felmérni olyan könnyen, milyen motor is van ott, és milyen védelmet kell hatástalanítania).
Köszi az ötleteidet és a beszámolót!
Én ezt a duot vásároltam meg:
http://www.kerekpar-lakat.hu/1...
http://www.kerekpar-lakat.hu/2...

Tökéletesek!!!!