Az anyagmennyiséget, és szinvilágot illetöen, orosz gyártóra gyanakodnék (kevés más akkori motor tudott volna elvinni ennyi felesleges anyagot) . Nem tudom kivenni a képekböl, hogy hajtott volt-e az oldalkocsi..., de ez nem tünik annak.
Talán erre hasonlít a legjobban: ( a lemezrugók felfogató alaplapja. a sárvédö felfogatás kiszögellése..., de mivel orosz volt, állalndóan "fejlesztették". ezért is nem hasonlíthat rá 1:1-ben.) https://oldtimergarage.eu/de/s...
Ìgy talán az Ural M72 lehet a párja..., de tévedés joga fenttartva
Èn már keveset mozgok ezen a területen, de mérd meg tömegék, és szorozd be a mai kereskedelmi acél árakkal. és kerekítsd lefele. Ìgy nem fognak nekiállni újat hegeszteni, csak ezt kell lecsiszolni, homokolni, újra fényezni(ami költség el fog törpülni a vételár mellett. Ìgy mindenki jól jár. Te sem kapsz sérvet, hogy pakolgatnod kelljen, meg az sem vesz fel devizakölcsönt aki még ilyen hülyeségere költi a zsebpénzét.
A hirtetés 400€-os kikiáltási ára ne zavarjon meg... :) Bár próbálhatsz vele elsöre madarat fogni.