a kábelezés kicsit érdekes de a színek azok egyeznek, úgy vettem észre ha bármi fel van cserélve nincs is szikra, én arra gondoltam hogy túlságosan holtponton van a gyújtás de lehet hülyeség.
A CDI ugy mukodik, hogy a magnes elhalad az alloresz tekercse elott es feszultseget indukal. Az a feszko feltolt egy kondenzatort, amit a vezerlo kisut.
Ha hatrafele tolva van szikra, normal forgasiranyban meg nincs, felmerult bennem, hogy annak a gyujto-tolto tekercsnek a ket polusa lehet felcserelve es a CDI vezerlo igy nem tolti fel a kondenzatort (mert pont ellentetes polaritasu feszultseget kap, mint amit var).
Azert van ilyen gyanum es azert kerdeztem, volt-e cserelve akarmi, mert egyes utangyartott CDI vezerlok (kinaiak jellemzoen) gyakran nem adnak szikrat az eredeti polaritassal, ket vezeteket meg kell cserelni. Pl. Honda Rebelnel lattam ilyet, annak is hasonlo a gyujtasa.
Kapcsrajz es szemelyes szemrevetelezes hijan csak egy tipp.
A töltőtekercs váltó feszültséget ad le fordulat függvénye a frekvenciája a cdi ben egyenirányítják és úgy tölti a kondenzátort a töltő tekercs feszűltsége menyi???? ha alacsony nincs szikra rugásra vagy indításra 50-60v váltó fesznek kel lenni jeladó kisebb feszültség szintel működik .....mérés ellenállás feszülzség és már meg is van a hiba......hajrá