ZZR1100. Nagyobb sebességnél mind egyenes mind nagyivű kanyarban mintha eluszna vagy elkezdene beszitálni. Szeles időben fokozódik az érzés. Gumik újak. A régivel is ugyan ezt csinálta. Egyenesfutása kicsit jobbra huzós. Telók érezhetően állithatóak, első telók felujitva. Hayabusáról és ZX9-ről ültem át erre. Minden teszt azt irta hogy atombiztos az uton. Kicsit csalódtam ,de meg fogom csinálni! Köszönöm az épitó jellegű válaszokat!
A helyedben megnézném azt a hátsó felfüggesztést közelebbről. Két késő 90-es évekből származó motort vettem zsinórban, azok is kb. utoljára a gyárban voltak zsírozva a lengővilla környékén. Persze simán lehet, hogy csak a kerekek nem futnak rendesen egy nyomon. Mindenképp érdemes ránézni.
Volt 1100am, annál a hátsó lengőkarnál még raktak jó pár zsirzószemet amit sose használ senki de kellene. Ilyen idösen már lehet ki is kéne szedni amit lehet és eltakaritva ujra zsirozni. A hátsó rugóstagot meg mindenképp felujitani kéne. Az elsővel törődnek az emberek a hátsóról megfeledkeznek, de az se örök. Nekem a mostani 1400be 48ezernél lett felujitva de mintha kicserélték volna a hátulját.
Szia Lac,
Amennyiben az vagy akire gondolok, akkor ne húzd annyira a gázt. Ez nem a Hayabusa... 😂
Elsőnek állítsd be pontosan az egyenesfutást, ezeken a ZZR-eken sokkal könnyebb és pontosabb mint annó a CBX-en.
Ahogy nézem az elejét nem lehet beengedni, úgyhogy egy hátsó teló felújítás szerintem javítana a dolgokon.
Köszönöm a hozzászólásod. Közben szétszedtem a hátulját. A teló felsö rögzitésnél kotyogott. Sajnos a hátsó villa is kotyog a váz rögzitésnél. Ezt is javitani kellene ,de gözöm sincs honnan szerzek hozzá bármit is! A himba rendszer jónak tünik.
Elsőre szvsz szét kéne húzni és megnézni, ki van kifeküdve.
Tourmax SAO-405 a csapágykészlet hozzá, Koyo csapágyak vannak benne. Jóval olcsóbb a Tourmax készletet megvenni, mint a gyári logós zacsiban (jó eséllyel ugyanúgy Koyo vagy NTN) csapágyakat megvenni. Csak a három tűgörgős 30 lepedő lenne.
Ha más alkatrészek is ki vannak kopva/berágódva, rozsdásak, meg vannak szorulva, efféle (pl. a rajzon a 42036A vagy a 92143, mindkettő rendelhető, aktív alkatrész), akkor az OEM-parts.hu-ról be tudod szerezni.
Ahogy látom, a teljes C-D széria (91-2001) ugyanazokkal a lengővilla alkatrészekkel van szerelve.
A vázszámban benne kellene legyen, hogy C vagy D modell. Elvileg asszem 93-tól indult a D széria, ha az előtti és nem öregebb, mint 1990-es, akkor C-s elvileg.
A vázszám elején ha ZXT10C van, akkor C modell. Ha D, akkor értelemszerűen D
Ugyanakkor a lengővilla csapágyszett meg a többi lefedi mindkettőt.
Így van, ezért mondtam, hogy jobban jössz ki azzal. Az OEM-partsnál csak a tűgörgős csapágy darabja 10 felett van és abból 3 kell, plusz a szimeringek és a golyós csapágy. A Tourmax kb. fele pénz.
Kicsréltem a csapágyakat. Ráfért, jó szarok voltak. A helyzet majdnem változatlan. Fóleg szeles időben szitál egyenesben is. Kanyarokban is érezni. Gyanus lett a hátsó teló. Felújit ilyet valaki vagy inkább vegyek újat?