Kawasaki ZZR1100 hátsó teleszkóp

ZZR1100. Nagyobb sebességnél mind egyenes mind nagyivű kanyarban mintha eluszna vagy elkezdene beszitálni. Szeles időben fokozódik az érzés. Gumik újak. A régivel is ugyan ezt csinálta. Egyenesfutása kicsit jobbra huzós. Telók érezhetően állithatóak, első telók felujitva. Hayabusáról és ZX9-ről ültem át erre. Minden teszt azt irta hogy atombiztos az uton. Kicsit csalódtam ,de meg fogom csinálni! Köszönöm az épitó jellegű válaszokat!
gajanlac 2024. szeptember 24.
A helyedben megnézném azt a hátsó felfüggesztést közelebbről. Két késő 90-es évekből származó motort vettem zsinórban, azok is kb. utoljára a gyárban voltak zsírozva a lengővilla környékén. Persze simán lehet, hogy csak a kerekek nem futnak rendesen egy nyomon. Mindenképp érdemes ránézni.
Köszönöm
Volt 1100am, annál a hátsó lengőkarnál még raktak jó pár zsirzószemet amit sose használ senki de kellene. Ilyen idösen már lehet ki is kéne szedni amit lehet és eltakaritva ujra zsirozni. A hátsó rugóstagot meg mindenképp felujitani kéne. Az elsővel törődnek az emberek a hátsóról megfeledkeznek, de az se örök. Nekem a mostani 1400be 48ezernél lett felujitva de mintha kicserélték volna a hátulját.
Köszönöm
Szia Lac,
Amennyiben az vagy akire gondolok, akkor ne húzd annyira a gázt. Ez nem a Hayabusa... 😂
Elsőnek állítsd be pontosan az egyenesfutást, ezeken a ZZR-eken sokkal könnyebb és pontosabb mint annó a CBX-en.
Ahogy nézem az elejét nem lehet beengedni, úgyhogy egy hátsó teló felújítás szerintem javítana a dolgokon.
Köszönöm a hozzászólásod. Közben szétszedtem a hátulját. A teló felsö rögzitésnél kotyogott. Sajnos a hátsó villa is kotyog a váz rögzitésnél. Ezt is javitani kellene ,de gözöm sincs honnan szerzek hozzá bármit is! A himba rendszer jónak tünik.
Milyen évjárat?
Elsőre szvsz szét kéne húzni és megnézni, ki van kifeküdve.

Tourmax SAO-405 a csapágykészlet hozzá, Koyo csapágyak vannak benne. Jóval olcsóbb a Tourmax készletet megvenni, mint a gyári logós zacsiban (jó eséllyel ugyanúgy Koyo vagy NTN) csapágyakat megvenni. Csak a három tűgörgős 30 lepedő lenne.

Ha más alkatrészek is ki vannak kopva/berágódva, rozsdásak, meg vannak szorulva, efféle (pl. a rajzon a 42036A vagy a 92143, mindkettő rendelhető, aktív alkatrész), akkor az OEM-parts.hu-ról be tudod szerezni.

Ahogy látom, a teljes C-D széria (91-2001) ugyanazokkal a lengővilla alkatrészekkel van szerelve.
Köszönöm. Ez nagy segitség! Az évjáratom nem biztos. A forgalmiban 1993 van ,de lehet hogy 91-s. Alvázszámbol kiderithető?
A vázszámban benne kellene legyen, hogy C vagy D modell. Elvileg asszem 93-tól indult a D széria, ha az előtti és nem öregebb, mint 1990-es, akkor C-s elvileg.
A vázszám elején ha ZXT10C van, akkor C modell. Ha D, akkor értelemszerűen D

Ugyanakkor a lengővilla csapágyszett meg a többi lefedi mindkettőt.
1990: ZXT10C 000001 - 013000
1991: ZXT10C 013001 - 024000
1992: ZXT10C 024001 -
1993: ZXT10D 000001 - 020000
1994: ZXT10D 020001 - 032000
Roadridernél 17900Ft a csapágy szett. Amugy C-s az alvázszámom.
Így van, ezért mondtam, hogy jobban jössz ki azzal. Az OEM-partsnál csak a tűgörgős csapágy darabja 10 felett van és abból 3 kell, plusz a szimeringek és a golyós csapágy. A Tourmax kb. fele pénz.
Kicsréltem a csapágyakat. Ráfért, jó szarok voltak. A helyzet majdnem változatlan. Fóleg szeles időben szitál egyenesben is. Kanyarokban is érezni. Gyanus lett a hátsó teló. Felújit ilyet valaki vagy inkább vegyek újat?
Nekem Mirek Feriék csinálták két mororon is. MF Motors pesten.
Valakinek esetleg kormánycsutkás karok vannak e. Az enyém rendes kormányos és szeretném átalakitani.
Köszönöm utolag a telo felujitáshoz a hozzászolást. Lehet meg kell keresnem öket.