KTM LC4 640 beindítása

Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy lemerült aksival is be tudom rúgni a motort? Ha elfordítom a gyújtástkapcsolót akkor tök sötét a kijelző,de ha rárúgok akkor felvillan.
Andor929 2023. május 3.
KTM
van benne egy kondi, az egy idő után feltölt ha serényen rugdosod aztán beindul
de ha zárlatos az akkud akkor szerintem nem fog
olyan akkuval rúgtam már be ami már nem forgatta meg a motort, de akku nélkül/teljesen lemerülttel még nem
Köszi szépen az infót, megpróbálom.
Nem értem, hogy miért nem töltöd fel az akkut?
Ha hibás, cserélni kell.
Feltöltöttem már párszor de úgy sem jó,pedig a töltő is meg a multiméter is azt mutatja,hogy fel van töltve. Meg már ez a harmadik akku amit veszek bele. Az összeset valamiért kinyírja.
Kinyírja?
Mármint micsoda? A töltő vagy a motor töltése?
Ellenőrizni kell a motor töltését, hogy mekkora.....
Lehet, hogy nincs is és ezért merül le az akku.... nem pedig kinyírja.
Hat, ha hagyja lemerulni, akkor tulajdonkeppen idovel kinyirja :)
Jogos 😀
A motor nyírja ki szerintem mert a töltő az feltölti rendesen. Meg egyszer csinált olyat is,hogy mikor leállítottam(gombal és kulcsal is) és mikor visszakapcsoltam beindult magától. Szóval ezért gondolom, hogy a motor elektronikai részével lehet valami baj.
Meg kell mérni a motor töltőrendszerének a feszültségét, van-e töltés egyáltalán.
Ha feltöltöd töltővel és utána használod, de idővel lemerül, akkor szinte biztos nincs megfelelő töltése a motornak. Ezzel nem kinyírja az akkut a motor, hanem lemeríti. Ha tartósan kisütött/mélykisütött állapotban van az akku, akkor károsodhat...tönkre mehet.
Ha leállt a motor majd visszakapcsoltad gyújtásra és beindult, akkor ott több hiba is lehet, beégett indítógomb/relé. Ebben az esetben az indítómotor forog akkor is, ha már jár a motor. Nem ismerem pontosan, de logikusan kell legyen egy starter szabadonfutó megoldásnak, hogy a motor ne forgassa szét az indítómotort. Ha ez egyszer fordult elő, akkor lehet csak véletlen. De nem ettől merül le az akku. A működő motornál nincs megfelelő visszatáplálás az akkuba, ellenőrizni kell.
Nem bántani akarlak, de nem ez a megfelelő bánásmód a motoroddal.... Már a harmadik akksit teszed bele, ez is kuka és a következő "megoldás", hogy "hátha rúgásra indul"... Ha nem, akkor majd tolásra, ha úgysem, akkor meghúzatod autóval?... Az meg sem fordul a fejedben, hogy hozzáértő kezébe add?