Segítségeteket kérem motor probléma ügyben.
A motor egy Honda cb600f 2007 évj. (PC41). Tapasztaltam, hogy terhelés alatt kb. 20 km. motorozás után nagyobb fordulaton kb. 10.500-tól rángat. Ezt minden sebességi fokozatban csinálja. Egyik motorozás alkalmával ugyan ez volt a jelenség, csak akkor kb. 6.000 fordulattól nem pörgött tovább, csak fulladt. Ha tapasztaltatok hasonlót, vagy van valamilyen ötletetek hogy mi okozza, azt kérlek osszátok meg velem. Köszi.
Ahogy előttem írta.
Ha minden igaz, akkor ez befecskendezős már. Én kizárandó, hogy csak bemelegedve csinálja, egyszer megkínoznám relatíve hidegen, mármint 1-2-3 10500 feletti felváltással. Ha akkor is, akkor a "20 km motorozás után" lényegtelenné válik (mint tünet).
Vélhetően üzemanyag, de semmi nem zárható ki, csak arra előbb gyanakodnék, így a benzinszűrőtől a pumpán át kezdeném annak az ellenőrzését. Ki kell nagyjából járni/űríteni a tankot, jól szellőző, nem tűzveszélyes helyen, oltóeszközzel kéznél, és levenni, benzinpumpa-egységet kicsavarozni, ott van a durvaszűrő is, ami talán már mutat valamit. Persze a 0. lépés a típushoz való szerelési könyv beszerzése részemről, úgy minden sokkal célirányosabbá válik.
Egy nem elegendő üzemanyagot szállító karbis tünetem (főfúvókákkal játszottam) szimpla ki nem forgás volt, míg egy másik motornál a nyitott dobok akkora fojtást szüntettek meg, hogy a gyári fúvókázással gázra betorpant (az eleve szegény keverékhez még ment levegő). Nálad tán a kettő között lehet, ha jó az üzemanyagellátási probléma tipp. (szűrő nem tud átengedni eleget/pumpa nem szállít eleget)
A motor egy Honda cb600f 2007 évj. (PC41). Tapasztaltam, hogy terhelés alatt kb. 20 km. motorozás után nagyobb fordulaton kb. 10.500-tól rángat. Ezt minden sebességi fokozatban csinálja. Egyik motorozás alkalmával ugyan ez volt a jelenség, csak akkor kb. 6.000 fordulattól nem pörgött tovább, csak fulladt. Ha tapasztaltatok hasonlót, vagy van valamilyen ötletetek hogy mi okozza, azt kérlek osszátok meg velem. Köszi.