Sziasztok! Egy évvel ezelőtt vettem egy 2009.- es évjáratú 599 CCM Honda Hornet motort. Óra szerint 20000 km volt benne. Azóta már raktam bele 7000 km, minden gond nélkül. A nagyszervízt megkapta 20000 km injektor szinkront is
Nemrég fedeztem fel, eddig nem mentem vele nagy tempót, hogy 4. Fokozatban már nem forog el tiltásig, és 5, 6 fokozatban csak 11500 rpm, és ott a "vége". Óra szerint 222 km/h a végsebessége. Szerelőm szerint kezdődő szivattyú probléma, de most rogyásig van melóval így nem tudja vállalni. A motor gyári állapotú, semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári. Semmi más probléma nincs vele, indul, szépen jár nincs gyújtás kimaradás, nem rángat, nem csúszik a kuplung. 1-2-3 fokozatban nagyon jól megy, gyorsan le is forog tiltásig. Van valakinek valami ötlete? Előre is köszönöm a válaszokat!
Nekem úgy hangzik mint egy programozott védelem, vagy tiltás. A suzuki b-king nél volt ilyesmi, hogy 250-nél ne menjen többet. Aztán belepattintva egy GIpro elektronikát ki lehet iktatni ezt a gyári "védelmet". Ez átveri a ECU-t azzal, hogy mindig pl a 3-as fokozat jele´t küldi az ECUnak, így az minden fokozatban engedi leforogni tiltásig az eröforrást. https://www.healtech-electroni...
...vagy az esztergomi Propteck-nek is szokott lenni hasonló kütyüje.
Healtech-et fel is tudod hívni, Magyar cég.
esetleg elfogy az erő , azért egy 100 lovas 600 as motor nem fog 300-at menni , persze lehet benne elektronikus védelem is ha azt a fix fordulatot sose lépi át még dombon lefele hátszélbe se , különben kár a dologgal foglalkozni jóvanazúgy 😃 ha van is limit benne és azt ki lehet iktatni akkor veszettül fog tépni 228-230 at ?
Helló! Persze nem várom el, hogy 300.-al tépjen, nem is az a cél, csak kíváncsi voltam, valakinek volt, vagy van-e hasonló tapasztalata, esetleg valami probléma lehet a motorral, stb. Az esetek 98%-ban amúgy is túrázok vele, nem nyelezem, ahogy írtad is jóvanazúgy. Csak kíváncsi vagyok, ennyi. Köszönöm szépen, hogy írtál.
Nemrég fedeztem fel, eddig nem mentem vele nagy tempót, hogy 4. Fokozatban már nem forog el tiltásig, és 5, 6 fokozatban csak 11500 rpm, és ott a "vége". Óra szerint 222 km/h a végsebessége. Szerelőm szerint kezdődő szivattyú probléma, de most rogyásig van melóval így nem tudja vállalni. A motor gyári állapotú, semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári. Semmi más probléma nincs vele, indul, szépen jár nincs gyújtás kimaradás, nem rángat, nem csúszik a kuplung. 1-2-3 fokozatban nagyon jól megy, gyorsan le is forog tiltásig. Van valakinek valami ötlete? Előre is köszönöm a válaszokat!