Sziasztok. Lenne egy gsxr 600 2006-ból.
A műszerfalon minden tökéletesen mutat de a fordulatszámjelző semmit. Ezen kívül nincs más hiba. Hol lehet a baj, maga az óra rossz, vagy egy jeladó, esetleg az ecu? Segítséget előre is köszönöm.
Vezérműtengely jeladó, ECU, műszer, avagy a vezeték közöttük. A sárga-fekete szál a fordulatszámjel, az ECU adja a műszerfalnak.
A műszert egyszerű kizárni: kulcs ON-ra fordításkor lekalibrálja magát, azaz fut egy "kört" a skála két végpontja között. Ha nem teszi, akkor a léptetőmotor vagy annak a vezérlése a ludas.
Az ECU-t kizárni bajosabb, műszer kell hozzá. Vagy frekvenciamérő, vagy oszcilloszkóp.
A vezérműtengely jeladó 900-1700 ohm között kéne legyen és minimum 0.7V-os négyszögjelet kellene produkáljon járó motornál - a fentebb említett műszerek célszerűek ide is, multiméterrel csak az ellanállását tudod megmérni.
Bár a könyv nem mond erről semmit, szerintem ha a jeladó döglött lenne, nem hiszem, hogy járna a motor, kell az a jel az EFI-nek is.
A műszerfalon minden tökéletesen mutat de a fordulatszámjelző semmit. Ezen kívül nincs más hiba. Hol lehet a baj, maga az óra rossz, vagy egy jeladó, esetleg az ecu? Segítséget előre is köszönöm.