sziasztok motoros társak, segítségre van szükségem van egy 1997-es Honda slr 650-em és a gyári kipufogó dobot szeretnék le cserélni egy sport dobra. Ez a dolog jár valami fúvóka vagy karburátor cserével vagy beállítással??
Semmit nem kell állítani,ezeken a régi gépeken,csak akkor ha rendszert is cserélsz,tehát a leömlőket! De tény,hogy kicsikével többet fog enni a moci,persze lehet nagyobb fúvókákat is rakni bele,akkor hozzá lehet igazítani,de igazából ha így hagyod se lesz baja. Az újabb injektoros motoroknál,már más a helyzet,ott eléggé bele kell nyúlni a dolgokba! A régi xt600ak nem szerették a sport rendszereket,hajlamosak voltak a szelepeket beégetni "tapasztalat"!Javaslom,ha sport kipufogót raksz,akkor vagy valami márkásat,yoshimura,akrapovic,higashi,leo vince,de ha csak valami olcsóban gondolkodsz,akkor meg figyelj arra,hogy 4cm-nél nagyobb luk ne legyen a végén,illetve fojtás az legyen benne/hozzá,akkor nem lesz probléma!
Köszönöm szépen a választ, arrow dobot vagy leovince x3 ast meg a mit említettél a akrapovic dobot leömlőket nem cserélek mert kifogástalan állapotban vannak csak egy dobocskát akarok rá párba.