Nem kenyezteted el az embert reszletekkel, Andi. Igy nagyon nehez hasznos valaszt adni, mintha azt mondanad, hogy "nem sikerult valami jol az ebed, mit ronthattam el?".
Altalanossagban elmondhato, hogy a hutorendszer ventilatorat egy elektromos kapcsolo aktivalja. A vizhuto oldalanak a felso reszen, esetleg a tetejen van egy hoerzekelo kapcsolo, ami adott vizhomerseklet eleresekor bekapcsolja a ventilatort.
Azt viszont tipusa/modellje valogatja, hogy ennek a kapcsolonak a bekotese es huzalozasa hogy tortent. Van, hogy a nevezett erzekelo a motorvezerlonek ad jelet, a motorvezerlo pedig egy relevel (vagy anelkul) bekapcsolja a ventilatort. Mas esetekben a ventilator kozvetlenul a kapcsolorol megy.
Javaslom egy szerelo felkereseset, aki a meghibasodott alkatreszt (legyen az rele, kapcsolo avagy motorvezerlo) megkeresi es kicsereli.
Gyújtáson a hőfokkapcsoló két vezetékét összezárod , elindul a ventillátor , egyesével lehúzod a reléket , amikor megáll a venti , megvan a reléje , és alatta a foglalata is , megnézed melyik láb nem érintkezik , oxidálódott , vagy épp összezár , ott orvosolod a problémát ! kb ! 🤔
ha megmondod hol van a petőfi sándor utca akkor meglesz az is amit keresel
gondolom érted az iróniát....
ha elárulod milyen motorod van( amin a hiba keletkezett) akkor esélyes hogy tudnak segíteni
Most, hogy tudható milyen motor, évjárat is kellene.
Lehetnek változások.
Nem csak hőkapcsoló kapcsolatja a ventilátort, hanem hőmérséklet érzékelő jelére a motorvezérlő is. Ilyen esetben ha lecsúszott vagy megszakadt a jel, vészüzemben folyamatosan bekapcsolja a ventilátort.
Elsőként át kell nézni, hogy szemmel láthatóan nincs-e elesett csatlakozó, logó vezeték.....