Srácok, ha valaki már vásárolt ilyen motort,pár mondatban leírhatná róla a tapasztalatokat első kézből.Pl. futómű,kezelhetőség,kanyar tulajdonságok, kell e rá kórmány csillapító,fogyasztás.Köszönöm.
Mindenki mást mond de nagyon jó motor,igaz inkább pályán ,közúton jobb a 1050es RS
Szándékomban volt venni de aprobetust elolvastam így letettem róla,teszteltem volna de bejáratos motort nem szabad tesztelni ,még a gumi is szűz volt
Futómű ohlins szóval nincs vele gond ,állítható
Fogyasztásra senki nem panaszkodott ,és nem kell ra kormány csillapító,senki nem hiányolta
Igen, azért meg kell hagyni vannak olyan tesztelők akik szubjektív módon értékelnek motort és motort.Ránézésre nagyon szép a Tuónó,de Aprilia.Az angolok nagyon rámentek a minőségre,nem szeretnének lemaradni a kemény mezőnyben.Bevallom a dinamikai paramétereket jobban elhiszem ha méréssel támasztják alá.És a szerint az 1200 minden szinten felülmúlja az elődjét.Nem mindegy milyen módban tesztelgetik a vasat.Egy videót láttam ahol tuonó kicsit szenvedősnek tűnt,míg Triumphos fazon lazán motorozgatott utána.Ha lessz is ilyen vasam a közeljövőben nem a gyári gumit kapja következőnek, hanem a pirelli szuper corzát.Még valami eszedbe jut írjál.Köszi.
Fogyasztás amúgy 7,2 liter tank meg 15,5 szóval jó 200km ,
Ami a supercorsa gumit illeti ugyanaz mint a metzeler gyári gumija, szóval szerintem adtál 1pofont a szarnak, én rosso 3 használok iden (jövőre 4est) ,de 20C alatt nem bízom bennük ill nem szereti a hideget,25C fölött csodálatos.
Amugy mit értesz dinamikái paraméter alatt? 3,1 100ra ,es ilyenek,?motorozas nem árról szól de ilyenekkel mindent könnyebb eladni
Igen jobb a 1200es mint a 1050es ,versenypályán ,,közúton jobb a 1050
És ha azt nézzük hogy demó 1050est 1000-2000km (szinte uj)ennyiért adnak pl németéknél 12,500 ajro és a 1200 17500, ,ami közel 40% drágább 5000x355 az 1.8 misi forintban,...igaz blazing orange ben 1sincs de hát van munkanélküli autofènyező😁😁😁
Én 675R -el tudtam 8 l-es fogyasztást produkálni.Nem volt finomkodás,az átlagom 92 volt egy tanknál.A belterületeken max 60 volt,mert tavaly fizettem egy kövéret.Igazából azért vennék nagyobbat, hogy ne keljen tízezer környékén motorozni.Nem gyenge a jelenlegi vas ,mert a gyári kéménnyel tunja a 240-et.A HP Corsa dobbal 235.Az 1200-est nem kéne forgatni annyira,de gyorsabban nem akarok motorozni a mostani tempómnál.
Bevallom őszintén először 765RS lett kinézve.Voltam is a kereskedésben megnézni mi a helyzet.Beindítottunk egyet,amíg az olajnyomás nem jött meg csúnyán zörgött a lánc.Pont ezért dobtam ki az enyémből.Egy versenymotorban sincs automata feszítő.Hát nem tudom,kicsit elbizonytalanodtam.Az,hogy mennyibe kerül nem izgat,de egyszer legyen az életemben egy Vadi új motor.A másik szempont nálam, a max 200 kg.
Ismerős napi szinten jár a 765rs el nagyon szép hangja van ,jól is megy a kicsike
Igaz a Pirellivel könnyen a motort terelni mint a Michelin Rs el akkor nekem kinlodasosabb volt a kanyarokban ,ő konyedebben ivelt
Ja és a fordulatot is emeltek a 1200 Ben a 1050eshez képest
A vége meg 247 GPS szerint
Amúgy motor és motor közt van különbség
Amit 19ben neztem motort ( másik márka )1 szemétdomb volt és közben már levolt beszélve 1 második megtekintes /próba is,az meg paradicsomi volt.nem akartam megnézni de megígértem így tartottam szavam ,és azt meg is vettem ,jó cucc volt
Valamiert visszatertek az olajos feszitohoz,a 675 vicces toll rugoja nem eleg eros hogy atkattintsa a lecet,igy minden inditaskor kopogott kb 3 mp-ig,egy ideig cserelgettem a feszitot,rugot,utana leszartam,kopogjon.Egy ido utan nyult annyit hogy mar atkattant egy huzosabb menet utan es bekussolt.
A 765 olajosa sok allas utan elengedheti a nyomast,ezert zizeg kb ugyanugy par masodpercig,de utana normal hasznalatkor semmi hang.
Gondot nem okoz,ellenben a kezit hajlamos az emberfia tulfesziteni.Az tud gondot okozni.
Szerelő vagyok,tudom hol a határ a manuális feszítővel.A szelephézag ellenőrzésénél ide oda klattyogtak a vezérmű tengelyek.Ezért raktam bele manuális feszítőt az omega gyűrűs hidraulikus feszítő helyett.Hibátlanul működik ,egyszer kellett egy negyed fordulatot állítani rajta.Szerintem ez nem is terheli a láncot annyira mint az automata feszítő,ha optimálisan van beállítva.
Emlékeim szerint a 675-el 30e körül néztem szelephézagot,állt mint katiban a gyerek,utána olyan olt hogy állt pár napot és cicergett pár másodpercet napi első indításnál,mivel széthullani nem tudott így hagytam a fenébe és olyan 2015-16 környékén a kaunertal allján már hangosabb volt estére,reggel meg bekussolt,és 42e-el adtam el rá pár évre ddig már nem is zörgött.
És nem vagyok szerelő,csak papírom van mezőgazdasági gépekre 98-ból.Szóval tényleg annyira nem értek hozzá.
A 765 most tavasszal 4 hónap állás után zörgött.Azóta hogy napi használatban van nem.Így nem éreztem késztetést a manuálisra. 🙂
A 675-es blokkokban mindegyiknek van egy alap cicergése, függetlenül a vezérműlánctól.A kartergáz hengerfejen való átvezetéséből kifolyólag.Olyan min ha a szelepek ciripelnének,de nem.Egyébként az enyémen az összes szívószelep érték alatt volt.A kipufogó szelepek hibátlanok voltak.A szívó szelepeket a maximum környékére lőttem be.Úgy is csak csökkenni fognak.
Én több német nyelvű tesztet (összehasonlítót is) olvastam (két lapnál is előfizető vagyok), és a youtube-on is sok tesztet, beszámolót néztem meg az 1200 RS-ről.
Az, hogy kiváló motor nem kérdéses. A kérdés inkább az, hogy hogyan, mire szeretnéd főleg használni.
A teszttapasztalatok lényege: nagyon sportos hangolású a futómű - ez nagyon jó minőségű utakon és versenypályán jó. De ha sokat mész vele ratyibb minőségű utakon, akkor nem biztos, hogy szeretni fogod.
Amit még negatívumként említettek több tesztben is az az, hogy a gázvétel (terhelésváltások) nem olyan finom, mint a réginél vagy a Streetnél. Utcán ez is zavaró tud lenne.
És az üléspóz is sportosabb, mint az előzőnél volt.
De a tuti persze az, ha ki tudod alaposan próbálni (nem tudom, van-e, lesz-e erre lehetőséged).
Szóval az alapján, amit olvastam, boldog lehet vele az ember, de csak bizonyos körülmények teljesülése esetén. Tehát, ha közel van neked a Mátra (ami pazar minőségű) és/vagy rendszeresen mész pályanapokra, akkor jó eséllyel boldog leszel vele.
Ha sokat kényszerülsz szarabb utakon is menni, túrázni is elmész rendszeresen stb., akkor nem biztos, hogy ez a legoptimálisabb naked számodra.
Én még nem próbáltam, így személyes tapasztalatom nincs vele.
Srácok 675r-em futómüve is sportos.A szar utakat ez sem szereti, de hozzá szoktam.Pályázni nincs időm elmenni.Randomban megyek motorozni, ha van kivel, vagy csak egyedül.Én tisztán csak a motorozás élményért vennék egy 1200-est.Begondolkoztam egy új v4 tuonóban, de a mai beszélgetésen a régi cimborámmal ,aki a fóti apriliánál volt szerelő elmondta ,hogy mennyi probléma volt v4-es blokkokkal.Rengrteg lett hajtókaros.Hát nem tudom, maradjak a 765RS -nél, de annak is kemény a futóműve.Jó lenne csak öt percet menni az 1200-es mocival, hogy véleménye legyen róla az embernek.Nincsenek tesztnapon.Az ,hogy rá ülsz a boltban az egy dolog,semmivel nem vagy okosabb.Ja ,és nem két forintos gépről van szó!!
Szia!
Nehéz döntés, aláírom. Mert a motorozás első sorban emocionális dolog, ugyanakkor az ember az ésszerűséget, mint tényezőt sem zárja vagy zárhatja ki teljesen.
Ár-érték arányban szerintem tuti, hogy a 765 RS a jobb motor. Az is jól fel van szerelve, jó motor, fék, futómű stb. Szóval élmény szempontjából az is egy tuti motor. És több mint 2 millióval olcsóbb, mint a Speed RS (amiről egyébként az mondják, hogy olyan, mint egy sokkal erősebb Street, míg a régi "komótosabb", utcaibb gép volt).
DE: Ha megteheted, és a szíved azért dobban, akkor válaszd a Speed RS-t! :)
Sajnos tesztmotorozással nem lesz egyszerű, meg kéne érdeklődni a Triumph Budapestnél, hogy van-e, lesz-e tesztmotor belőle.
A Tuono V4 nekem is baromira tetszik, és még mindig ő nyeri a legtöbb tesztet, ugyanakkor az Aprilia kereskedői és szervizhálózat elég gyér idehaza. Ugyanakkor a minőségtől én nem tartanék annyira, ha új motort vásárolsz. Ráadásul a Tuono V4 azért már egy elég hosszú evolúción ment keresztül, úgyhogy sok gyenge pontot tuti, hogy kijavított a gyár már azóta.
De van azért más alternatíva is, ha nem ragaszkodsz ehhez a kettőhöz: ott van pl. az új S 1000 R, ami egy nagyon jó motor, amiből jó eséllyel találsz tesztmotort is. Ha ésszerűen konfigurálod, akkor 6 milla alatt megáll úgy, hogy tényleg szinte minden földi jó benne van.
Illetve hasonló áron, mint a Speed RS ott van még a 1290 Superduke. Ami még ide sorolható, az a Streetfighter V4S, de az már nagyon el van szállva, ami az árát illeti.
Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy végül mi mellett döntesz :)
A mátrai motorozásaim során találkoztam jópár Triumphos sráccal,mindenkinek 765- ös gépe volt.Az s-es től rs-ig.Volt amelyiknek csúnyább,volt amelyiknek szebb blokkhangja volt.A 675r-emnek egész jó volt a hangja a legzörgősebbhez képest.Elmondásuk szerint egyikőjüknek sem volt előtte triumph motorja.Rákéredszkedtek az enyémre és megdöbbenésemre azt mondták,hogy kényelmesebb az újtól.Megkérdeztem, miért ezt vették.A rengeteg pozitív visszajelzések miatt.Lehet,hogy ha sikerül eladnom kedvencemet,maradok az eredeti elképzelésemnél.Vrszek egy 765RS-t,ledobom róla négyezer km - nél a teljes kipufogó rendszert.Kap egy sc-t.És marad egy csomó pénzem,viszont lessz egy baromira gyors irányító vasam.A gyári kipufogónál az erős szívó hangot én nem szeretem.Kicsit a TS MZ jut eszembe tőle.Azért vettem HP CORSA dobot.Kicsit gyengébb vele,de a hang mindent visz.El kéne vinnem a proktec kft-hez hozzá hangolni.De árulom ,már nem költök rá .Költöttem eleget, aki megveszi egy darabig el lessz vele.
Helló megint!
Most esett le nekem, hogy mi már találkoztunk a Mátrában tavaly. Nekem volt a fekete 765S-em. Nagyon szerettem azt a motort, de azóta elmentem kényelmesebb irányba.
Én azt gondolom, hogy amennyiben hosszabb távra tervezel az új motorral és megvan rá a keret, akkor válaszd a Speed-et. Nem azért, mert gyorsabb leszel vele, hanem mert mégis más élményt, jóval nagyobb szuverenitást adna a Streetnél. Menetkészen 199 kg, tehát még 20 kilóval sem nehezebb a Streetnél, de van benne egy közel 1200 köbcentis blokk. Azért az tuti egy óriási élmény.
Továbbra is tartom, hogy ár-érték tekintetében a Street RS a jobb vétel, de ha megteheted, válaszd inkább a komolyabb technikát. így nem lesz később az az érzésed, hogy talán mégis jobb lett volna a Speedet választani.
Ráadásul abból nem nagyon fogsz másikkal szembetalálkozni, ami szintén egy jó érzés. Szerintem legalábbis :)
Igen, csak egy S-es verzió volt.Akkor az te voltál.Tesztmotorozás nélkül nem biztos, hogy bevállalom a spidit.De az is tuti,hogy nem sok fog gurulni velem szemben.De olyan mint az enyém se sokkal találkozom.Ésszerűbbnek néz ki a dolog egy Street Triple- választás,főleg ha később rádob az ember egy teljes spark vas sc rendszert.Úgy már 130 le.De a fogyasztás sem elhanyagolható az 1200-nél.Az alap 7,5 lityi ,ami akár 10-re is felkúszni.Magamat ismerve inkább a 9-10l fogyasztások lenne vele,persze nem a bejáratási időszakban.Több gumi szett,hamarébb cserés lánc stb.A mostani vas is inkább 7 felett áll meg.Nem szoktam sétamotorozni,kenem neki a józan ész határán belül.
Akkor lassan eldőlni látszik a dolog :)
A kipufogóval én nem játszanék. Egyre szigorúbban nézik (itthon is, de külföldön főleg). Azok az aftermarket cuccok pedig, amig teljesít az Euro5-öt, azok nem lesznek hangosabbak a gyári cuccnál. Ráadásul a Street RS gyári rendsdzerrel is szépen szól. Nem túl tolakodó, de megvan a maga karakteres hangja. De ez az én véleményem, mindenki azt csinál a motorjával, amit akar ;)
A plusz teljesítmény meg egy dolog. A legtöbb nem gyári kipufogó semmit nem tesz hozzá a teljesítményhez, sőt. Utcán amúgy is a nyomatékgörbe a fontosabb. Mit számít mondjuk, hogy 11.000-es fordulaton 1,2 lóval többet nyom padon? Mikor forgatod el utcán ilyen régiókba? Szerintem szinte soha.
Egy komplett rendszerrel, amihez aztán a szoftvert is hozzáírják, az már más tészta. De az egyrészt nem egy olcsó mulatság, másrészt úgy már tuti, hogy a motorod nem lesz legális, elvileg közúton úgy már nem közlekedhetsz vele. Van motoros rendőr ismerősöm, ők sem hülyék, tudják mit kell nézni. Nem biztos, hogy rögtön kiszednek egy versenyrendszerrel, de én nem kockáztatnék. NEKEM nem érne annyit a dolog.
De ez tényleg az én véleményem, nem azt akarom mondani ezzel, hogy neked is így kell gondolnod :)
Ha csak a vég dob van kicserélte az max 1 lovat ad, azt is csak ha elvissszük padra ráhangolni.Csak az egész rendszer cseréjével padon belőve lehet elérni a 130 lovat.Majd meglátom, előbb el kell adnom a régit.Ha az újnak nem lessz erős szívó hangja menet közben,akkor nem bántom.De ha az is olyan lessz mint 675, akkor minimum végdob csere.
Hívtam a Triumphos kereskedést, mégis mi újság tesztmotorozással kapcsolatban.Meglepett, hogy van lehetőség,hétköznap előzetes egyeztetés alapján.Ki kell tölteni mindenféle papírokat,és oda mész a választott paripával ahová csak akarsz.A megbeszélt időkorláton belül.Az 1200-es RS kiegészítők borsos áron vannak,bukógomba 100e, fejidom még 100e. ????? Műanyagért ennyit.Huhúú.
Na, ez jó hír! Melyik tesztelhető? Szerintem használd ki a lehetőséget.
Ami a tartozékokat illetti, nincs min csodálkozni. Azokat minden gyártó aranyáron adja. Én bukógombát sosem tettem még egyik motoromra sem. Ha esnék, úgyis többszázezres (vagy inkább milliós) anyagi kár van, gomba ide-oda. Viszont mindig kötök cascot, szerintem az hasznosabb.
Egy leszakadt/kilukadt dekli elintézi a motorkázást,de egy fejidom,elsőfék konzol még nem nagy etvasz.Szoval gyári deklivédő szett ugrott fel majdnem legelőször. 😀
Ha nem hazudott a Triumphos fazon, akkor az 1200-es gépből hármat adtak el .Két szürkés meg egy feketét.Ami bent van a szalonban az a tesztmotor.Ha elkel a 675R- em máris jelentkeztem az 1200-es tesztelésére.Az ,hogy kinek milyen a kemény futómű,nézőpont kérdése.Egy sportmotornak nem lehet hintaló futóműve,mert azt az agressziót amit a motor kiad magából nem lehet másképp az úton kezelni.Egyépként a hátsó traktusra leszek kíváncsi,mert nem himbás.De a rugós tag megdöntött beépítéssel javul a himba nélküli rendszer.Persze száz százalékosan nem lessz olyan, de a mérnökök és az előzetes tesztek jónak hozták ki.Hát kíváncsi vagyok milyen lessz.Egyébként tegnapi motorozásom kihozta a 8,2- es fogyasztást.A gigxer 1000-es haverom mondta, hogy legközelebb rámuszítja az R1-es cimboráját.Mindig vártam rá, ő előtte mindig kocsi volt!!! 180le VS 106 le.Az átlagos út nem kedvez az ette SP nek.Ha úgy fogom érezni a tesztmotorozásnál,hogy nem tudok normális tempót menni, mert a futómű nehezen kezeli le normál útviszonyokat akkor nem valószínű,hogy megveszem.
Igazad van, azt csak te magad tudod eldönteni, hogy megfelel-e neked a Speed futóműve kényelem szempontjából. Egy tuti, a Triumph kereskedéstől nem kell messze menned, hogy találj valami szarabb útszakaszt :)
De a helyedben én addig próbálnám ki, míg van rá lehetőség. Azért lassan ráfordulunk a szezon utolsó harmadára, ilyenkor a tesztmotorokat is el szokták adni. Utána meg idén nemigen lesz már másik.
Sőt, szerintem a tesztmotorra ki tudnál alkudni egy jó árat. És én azért rákérdeznék arra is, hogy mennyit kénea tiédre ráfizetni, ha beszámíttatod. Nem biztos, hogy sokkal rosszabbul jársz, mintha privát úton adod el. És a vevőkkel sem neked kéne bajldódni.
Hát csak az a baj,hogy a tesztmotor fekete színű.úgy néz ki ,mint egy agresszív bölény.Kissé megtettem az ember ha ránéz.Nem véletlenül szürkéből adnak el többet.Kár,hogy nincs kristályfehér piros párosítással,mint az elődje.
Hát,a színnel sokat nem kell tökölni,akció volt a szürkére meg a feketére a sikkensnél,vagy valami másiknál,és vettek két tankernyit.
És csak az van. 😆
Hát a két szín közül,a fekete a feltűnőbb.A szürke, hát az szürke.Ez a két szín lenne a leg kelendőbb!!Nem igazán értem,de ha ki jön a narancssárga, dobok egy hátast.🍊
Furcsa lenne, mert 4 eve szürket rendeltem, a forgalmiban is az van. 😆
Teny hogy kurvara kisutotte a szemem a nap,es a telefon fenykepezoje ennyit tud.
Azt nem ismertem fel hogy a tied de a 660as ugye volt fehér is,azt hittem valami netes kép ,,,…. Vagy csak szemüveg kellene ,avagy kicsi a telefon kijelzője 😁
Srácok,dodor kézbe vette a vasat.10 liter százon.Más ezres motorok is ennyit szürcsölnek?Mert akkor nem gáz.A futóműről többet is mondhatott volna,azt mindenki tudja,hogy kurva drága, meg a csúcs.