sziasztok
vettem egy patent állapotú 125ös GN-t
a postánál 18évig hajtottam ilyet anno,most volt lehetöségem egyet venni.
viszont nagy csalódás,mert a végsebessége 70km
mintha le lenne fojtva valahol.
németektöl hozta be egy nepper,és neki fogalma se volt hogy kellene ennek mennie.
amit eddig néztem.
karbiban nincs akadály,hogy nem menne fel a gáz
hengerbe nincs fojtógyürü
kompresszio hidegen 11
lánckerekek gyáriak
szelephézagok gyári elöiráson
gyönyörüen indul hidegen melegen,az alapjárat viszont anélkül hogy bárki hozzányulna egy hosszabb út után 3ezer körül van. aztán leállitás után megint normális.
7ezernél letilt .bármilyen gyertyával.
fals kizárva.
még egy dologra tippelek a karbin lévö tps szenzorra.
az csinálhat ilyet?
ahhoz nem nyultam ,ott van középállásban ahol megvettem.
lehuztam a csatlakozot de a jelenség ugyanez.
probáljak rajta állitgatni?
amivel évekig jártam az ugy vitte a 110kilom alatt a 100at mint a huzat.
A szívócsonk a karbi meg a henger közt nem szűkített? Mert a német piacos 125-ösök le vannak ott butítva az alkatrész katalógus szerint.
Nem egyedi, XV125-ön meg a gyújtásvezérlő nem engedi 80 fölé menni a mutatót.
Mi az hogy 7e nél letilt? Gyújtás kimaradosan dadog? Vagy csak nem forog tovább? Ha melegen magas az alapjárat az talán az miatt is lehet, hogy szegény keverékre van állítva. A fofovoka az elöirt méretű? Illetve a keverekcsavart kéne megnézni hogy áll.
olyan mintha kimaradna gyujtás pont 7ezernél ,mint amikor tilt az elektronika.nem tudom máshogy mondani..a keveréket üveggyertyával löttem be,gyönyörü kék a lángkép..fúvókák még gyáriak,és a méretük is jó..mindenesetre különös..most rendeltem hozzá másik gyújtást. hátha megoldja agondot..
Szia, van egy elektronikus fojtas a gépben. A lényege az, hogy a vàltòkarnàl van egy olyan jeladó v kapcsoló, ami különböző ellenàllàsokon ad testét a CDI nek. Én ùgy iktattam ki, hogy megkerestem a jeladó (lanckerekdekli alatt) és a CDI közötti kábelt, elvagtam és beépìtettem egy 200 ohmos ellenállást a CDI és a test közé. Nálam a hibajelenyeg 7000 és fordulat felett gyújtaykihagyas volt, illetve a kapcsolòyzenzor el volt törve. - most rendben van elforog ameddig el kell, csak nem szereti. Egyéb Nagyon szerethető kis gép, sok örömet hozzá!
vettem egy patent állapotú 125ös GN-t
a postánál 18évig hajtottam ilyet anno,most volt lehetöségem egyet venni.
viszont nagy csalódás,mert a végsebessége 70km
mintha le lenne fojtva valahol.
németektöl hozta be egy nepper,és neki fogalma se volt hogy kellene ennek mennie.
amit eddig néztem.
karbiban nincs akadály,hogy nem menne fel a gáz
hengerbe nincs fojtógyürü
kompresszio hidegen 11
lánckerekek gyáriak
szelephézagok gyári elöiráson
gyönyörüen indul hidegen melegen,az alapjárat viszont anélkül hogy bárki hozzányulna egy hosszabb út után 3ezer körül van. aztán leállitás után megint normális.
7ezernél letilt .bármilyen gyertyával.
fals kizárva.
még egy dologra tippelek a karbin lévö tps szenzorra.
az csinálhat ilyet?
ahhoz nem nyultam ,ott van középállásban ahol megvettem.
lehuztam a csatlakozot de a jelenség ugyanez.
probáljak rajta állitgatni?
amivel évekig jártam az ugy vitte a 110kilom alatt a 100at mint a huzat.