Hengersor+ dugok csere volt nála.
Az indok egy jól sikerült buli után kapta a szabájoztatást...... így kompresszió és olajlehúzó gyűrű kukás lett. Mint kiderült bejáratós volt csak elfelejtette mondani az eladó mivel belgabol valo volt. A lényeg, hogy a 4- es henger az istenért sem akar menni. Kompresszió mindben megfelelő. Bezint kap gyertya jó. Trafó ad szikrát. Megcserelve is ugyan ez a jelenség. Jaro motornak befujva sprevel 1,2,3 henger felpörög 4. lefullad. Inditás csak szívatóval még melegen is. Keverékképző csavar állítva minden irányban (0- 2.5 ig) és semmi. Én motorvezérlő cdi-re gyanakszom, hogy kisült benne valami a balul sikerült buli végén, mert az egyik kábel ami megy a jobbos trafóhoz az elvolt égve. A kebel kilett cserélve át is adja az áramot de lehet nem jó időbe kapja a 4. a szikrát. Ebben kérném véleményeteket, segítségeteket!
Az indok egy jól sikerült buli után kapta a szabájoztatást...... így kompresszió és olajlehúzó gyűrű kukás lett. Mint kiderült bejáratós volt csak elfelejtette mondani az eladó mivel belgabol valo volt. A lényeg, hogy a 4- es henger az istenért sem akar menni. Kompresszió mindben megfelelő. Bezint kap gyertya jó. Trafó ad szikrát. Megcserelve is ugyan ez a jelenség. Jaro motornak befujva sprevel 1,2,3 henger felpörög 4. lefullad. Inditás csak szívatóval még melegen is. Keverékképző csavar állítva minden irányban (0- 2.5 ig) és semmi. Én motorvezérlő cdi-re gyanakszom, hogy kisült benne valami a balul sikerült buli végén, mert az egyik kábel ami megy a jobbos trafóhoz az elvolt égve. A kebel kilett cserélve át is adja az áramot de lehet nem jó időbe kapja a 4. a szikrát. Ebben kérném véleményeteket, segítségeteket!
Előre is köszönöm mindenkinek aki elolvassa! ☺