Nankang sportiac wf2

Sziasztok! Valakinek tapasztalata ezzel a gumival kapcsolatban? Viselkedés, kopás, megbízhazóság... 1000_es sportmotorra kerülne, de félve adnék ki érte 40.000ft-ot (ami perrsze nem sok egy párért) ezért kéne egy kis megerősítés attól aki már használt ilyet. köszi
gaborr954 2017. november 13.
Am nem akarok pesszimista lenni de 40.000 ért 150++ lóerős motorra mire számítson az ember amikor egy ismert gyártó annyiért még hátsót sem feltétlen ad? Akkor inkább már tegyél fel vágott slicket.
Szia! Nem akarok optimista lenni, de kénytelen vagyok, mert ez már tapasztalat. Vettem újonnan egy ilyen szettet (én 46-ért az R17-től), és a legjobbak közé kell sorolom. Egy erdélyi túra előtt vásároltam, átlagosan napi 500-600 kilométert tettünk meg, kint kizárólag csapatós szerpentineken hegyekben (többek közöt:Transfogaras-Transalpina útvonal egy nap alatt), ami belefért 4 napba azt bejártuk, kb. 2400 km-t mentünk. Végig térdkoptatós kanyarok, a lábtartót és az alsó burkolatot húztam végig a földön, de nem lehetett kibillenteni a motort nagy sebességnél sem stabil nyugalmából. Semi slick a keveréke, hamar melegszik, tökéletes tapadást ad, pályán nem próbáltam, de biztos, hogy ott is megállná a helyét(pl.a Transalpina felért egy pályanappal). :) .Acélövbetétes kétkomponensű pályagumi ez, utcai használatra, és meglepően tartós is, nálam kb. 7000 km-nél jár, pedig én nagyon bántom, sokak szerint kész csoda, hogy élek. :D Ennyit még életemben nem mentem el egy sportgumival, pedig 30 éve, 10 éves korom óta motorozom, 20 éve szinte napi rendszerességgel. Illetve egyszer Hayabusával toltunk egy Horvátország-Albánia-Macedónia- Görögország(Athénig) turnét 7200 km-t szaladtunk nem lassan, akkor egy Dunlop új sportgumi pár kibírt 7200 km-t, de fémszálon értem haza, oldala is viseletes volt. :D Most áldozatom túrázásra-kirándulásra egy 180 kg-ra lecsupaszított fogaskerekes vezérlésű RC36 VFR 750, ami ugyan nem 150+ -os bringa, de V4, ami azért más világ. Van rajta egy Gianelli nyitott rendszer sportlégszűrővel, most kb. 120-125 paci, és nagyon meggyőzően lehet vele hatolni. 240-et megy így csupaszon idomok nélkül, és egyenlőre airbox nélkül, ami még hamarosan rákerül. Ezt csak azért írtam le, hogy talán van némi összehasonlítási alapom, mentem már minden nagy gyártó utcai és pályagumijával mind pályán, mind közúton, és ez a gumi szerintem ott van a legjobbak közt. Lassan cserés, bár még talán 1-2 ezer km van benne. Bár a kopással nyilván gyengül a tapadás is minden gumin, de még most is meggyőző, a merevített héjszerkezetnek és a kétkomponensű kialakításnak köszönhetően még most sem "kockás" a profil, valamint nem kopik kagylósra az első gumi sem, ami sok gyártónál hiba, még lágy, gyors futómű esetén is. Valószínűleg a határait csak versenypályán lehetne feszegetni, én hegyi szerpentineken nem találtam meg, pedig igyekeztem. :D Egyébként ez a gyártó 78 éve gyárt gumit, a nagymotor gumi piacra ugyan csak 2010 óta, de egész egyszerűen fogták az összes nagy gyártó által alkalmazott bevált technikai megoldást, és ötvözték egy sportgumiba, ezzel föl is katapultálták magukat a legjobbak közé. Egy Continental Race Attack-ot simán kenterbe ver, de több más nagy neves gyártót is, sztem egy Dunlop 80-90ezer ft-os garnitúrával egyenértékű tudása van, legalábbis közúton. Sokan azt hiszik, hogy azért mert valami az Európában ismert márkák között nagy név és drága, akkor biztos csak az a jó. Hát nagyon nem, ez az élő példa(bár sok nyugati országban már kezd drága lenni, szóval nem sokáig élvezhetjük a nagyszerű ár-érték arányt). Itt van róla egy kis tájékoztató video, érdemes megnézni:http://youtu.be/bPaiyvjgYX8;feature=youtu.be
A hozzászólásom levágta a sportmotor(talán a karakterstop miatt), a belinkelt videókból csak egy jelent meg, törölni, módosítani nem tudom, kicsit nem sikerült ez az új arculat. :) Szóval a Nankang Sportiac WF2-ről a tájékoztató video(az előző hozzászólásomban lévő vidi a Transalpina aljától az egyik legmagasabb pontig 7 perc alatt): http://youtu.be/lvzyqK2k-ZA
Bocs hogy ennyit írok, de az még lemaradt a levágott hozzászólásomból, hogy kedves gaborr954, segíts nekem kérlek, hol lehet most kapni 40-ért ilyet? Ha tudsz megbízható forrást, kérlek osztd meg velem, mivel az R17 megszűntette a forgalmazását ennek a guminak, felhívtam őket, arra hivatkoztak, hogy nem tudtak megegyezni a gyártóval. Szerintem inkább arról lehet szó, hogy a magyarok nem igazán merik kipróbálni az újat, így csekély lehetett az eladás. Ha tudnám, hol kapok ilyet(kérlek, írd meg, vagy oszt meg itt a liket), főleg 40-ért, azonnal vennék két garnitúrát, egyet a jó öreg V4-re, egyet a bigbang R1-re, mivel nekem tökéletesen bevált. Előre is köszi! Itt van még egy rövid videó, hogy viselkedik ez a szar Nankang WF2 a nyújtott, nagytempós erdélyi kanyarokban, alkalmanként 200 felett. :) Üdv Mindenkinek! http://youtu.be/-akhc4-l6PI
Alulbecsült, kár hogy már nem lehet kapni,
Kezdő vagy amatőröknek kiválló ár érték arányos keverék. Nem tabu hogy a puszta kiváncsiság es az ára miatt került fel egy gsx-r 1000 k3-ra. Összességében gyorsan melegszik, kanyarban nem ideges mondjuk azért kellett némi jóindulat hogy először koptatóig merd dönteni mert nem ismert az itthoni piacon a neve és teszt se volt róla! Adottságaittekintve nagyon meglepett véletlen ugy hozta a sors hogy sikerült pályán is körözni vele egy fél napot ( Pancsi-ring) amikor 500 km volt benne es hát mit mondhatnék egy használt slick guminál sokkal többet tudott! Egyedül a féktávokat éreztem gyengének, sokkal barátságtalanabbul viselkedett hirtelen féktávra es hosszabbnak is tűnt. De szégyent nem hozott egy kezdőre!
Utcai motorozasra pedig szerintem tökéletes volt azért az árért ( r17: 47.000Ft/ szett). Itt jegyzem meg esőben sosem próbáltam nem vagyok mazohista! De szárazban normális időben nagyon jo volt kanyarvadászatra! Gumifogyas tekinteteben nekem 4000 km után kezdett elmenni a tapadás hátul, az első bírná tovabb is de ccm lezabálta a hátsót. Köszönöm.