Ami a legmesszebb van az olajpumpától, jellemzően. A vezérműtengely pl.
De a főtengely-hajtókar szintén nem szereti.
Ugyanakkor több tényező van. Egyrészt a manualok szerint évjáratok között és olajcsere módozatok közt is van különbég. pl. a 2006-osra azt mondja, hogy csak olajcsere esetén 2.7 liter, olaj és szűrőcsere esetén 3.5 liter. A későbbieknél meg 3.0 liter szűrőcserével.
Az sem mindegy, mennyit ment kevés olajjal.
De a legfontosabb: a kis kémlelőablak (vagy nívópálca) a legjobb barátod. Olajcsere után feltöltöd lassan max-ig, járatod üresben 5 percet, leállítod, vársz 10 percet és megnézed, hol áll a szint. MAX-ig pótolod és kész vagy. Ha extra bizalmatlan vagy, újabb 5 perc járatás és 10 perc pihi után megint ellenőrzöd, ezúttal is MAX közelében vagy-e. Ha igen, kész vagy. És akkor nem kell decikkel bajlódni.
Ettől még nem megy tönkre instant semmi. A kenés megvolt, legfeljebb a motorolaj melegebb volt. Kevesebb hőt tudott felvenni.
Ha volt olajnyomásod, akkor nem kell paráznod.