Üdv mindenkinek. Gondom van az újonnan vett motorommal. Egy 200-as Suzuki Burgmanról ültem át egy Piaggio X10 330-ra, mindkettő robogó, a Piaggo egy hatalmas dög. Az a gondom, mintha elfelejtettem volna motorozni, vagy a motorral van valami gebasz. A tünetek: ha kanyarban bedőlök, ő még jobban dőlni akar, valósággal birkózni kell vele, hogy ne forduljon be a kormány. Egyenes menetben instabil, mintha csóválná a hátulját. A kis Burgman hihetetllen stabil volt, ahhoz képest az új szörnyű, valósággal félek vele menni. Úthibákon akkorát csóvál, hogy alig bírom korrigálni és mindig felüt egy hatalmasat hátul. A gyanúm vagy a kormánynyakcsapágy, vagy inkább a motorfelfüggesztés. Alig 6000 km van benne, lehet az szar? Szerintem tönkrement a motorfüggesztő szilent, amiatt kóvályog a hátulja, mert a robogóknál a motor és a hátsó szekció egyben van. Persze ez egy teljesen burkolt gép, vagyis szemmel nem lehet semmit látni, ha meg akarom rángatni. Mi a baja?
Motortartó szilent,okozhat ilyent,illetve az enyhén kockásra kopott gumi is,hiába van még benne minta! Hátsó teleszkóp,ha dupla van,akkor nem ugyanarra a beállításra van állítva a 2 oldala. Esetleg,még a teleszkóp tartó gumi perselyek megkoptak és van egy kis holtjátéka. De ezeken kívül,még millió egy más dolog is lehet. :)