Max gázon fullad a motor

Sziasztok!

Adott egy Derbi Senda DRD SM 50, 2017-es. A probléma az, hogy menet közbe ha max gázt adok akkor elkezd fulladni a motor, ha kicsit visszább veszek akkor nem fullad, de nem lesz a leggyorsabb. Ha a szivatót ráadom akkor meg csak max gázon gyorsít, ha visszább veszek a gázból meg akkor fullad. A karburátor teljesen tiszta, a főfúvóka 94-es. A gyertya korom fekete. Abból nem gondolom hogy túl nagy a főfúvóka, hogy ezeknek a karbiknak (DellOrto PHVA 17,5) gyárilag is 95-ös főfúvókájuk van.
Még azt is furcsálom, hogy a levegőcsavar teljesen be van tekerve, akkor működik a legjobban, mert ha kitekerem lefullad. A seeger gyűrű a subertűn középállásban van.

Válaszokat előre is köszönöm!
ToltottCigi 2024. július 29.
A levegőcsavar az alapjárati fúvókának ad vagy veszi el a levegőjét, a fullgáznak nincs hozzá köze.
Ha a fúvóka jó értékű, akkor a tűvel és az úszószinttel lehet játszani.
...azert a 94-es fuvoka is lehet meg ludas, ahogy elnezem.
kipufogóban szokottt lenni egy behegesztett alátét azt ki kell marni ha maxigázon akarsz közlekedni gondolom a karbiban nincs már benne a lyukacsos lemez
ha a gyertya fekete sokat kap mindegy mekkora a fúvóka, lehet már valaki kifúrta előtted
amúgy először az alapjáratot kellene rendbe tenni, induljon faszán( hidegen csak szivatóval), ne fulladjon gázadáskor, ne álljon le alapjáraton percek múlva sem
amikor megvan lehet küzdeni a főfúvókával meg a tűvel
Köszönöm a választ! Az úszó műanyag, úgyhogy nem lehet állítani. A tűt meg hiába állítgattam, nem javult meg, sőt rosszabb lett
Ha emelted és rosszabb lett, akkor tuti túl nagy az a fúvóka
Én is hasonlóval küzdök a TZR50-emmel kb egy éve: jelenleg 114-es főfuvóka van benne, és érezni hogy minden logika és elfogadott tudás ellenére elviselne egy jóval nagyobbat. Tavaly nyáron még 90-es körüli mérettel tökéletes volt, aztán ősz vége felé kb pár hét leforgása alatt elerőtlenedett vele. Idén nyáron kezdtem el kísérletezni, és ezzel az abszurd nagy, 110 feletti mérettel kezdett el 'magához térni'. Hangsúlyozom jobbára gyári motorról van szó; kipu fojtás van kivéve belőle, meg pár egyéb tényleg apróság módosítva. Soha többet porlasztós motort.....

UI.: ja, és a fullra betekert pilot csavar is totál ismerős jelenség, bár nekem úgy van, ha kiljebb engedem akkor fennakad az alapjárat