sziasztok! Első nagymotor vásárlása előtt állok, a korlátlan jogsit most csinálom. Eddig egy Keeway F-act 150 robogót hajtottam több, mint 4 évig. Kinéztem a Honda CB500F és 650F, illetve Suzuki GSR750 modelleket. A CB500F-től tartok kicsit, mert "csak" két hengeres, illetve attól, hogy nehogy 1-2 év múlva kevésnek érezzem a közel 50 lóerőt. A GSR750-ről negatívumként csak a kicsit gyenge féket hallottam. A CB650F-nek csak a kipufogója nem tetszik. A kényelem a fő szempont egyébként, leginkább munkába járáshoz használnám (napi 35 km, ebből 20 autóúton), havonta pár alkalommal pedig 200 kmeket mennék vele egyhuzamban. Kérlek osszátok meg a tapasztalataitokat, és véleményetek erről a három motorról, hogy megkönnyítsétek a választásom :)
Szia!
Én jelenleg is munkába járásra használom az F-act 100as robeszomat
2 hengeres gépekkel nincs tapasztalatom, nem sokat mentem Gs500al
De szerintem a cb500 egy nagyon jó motor, bár ha 2en mentek rajta, már kevés lesz. A cb650f-nél nem nagyon láttam kissebb 4hengerest, szerintem nagyon kicsi, aztán lehet hogy kényelmes..,
A GSR750 nagyon jó motor, ha észben tartod hogy nem egy 50le gépen vagy!
A testartása inkább sportos, még ha csupasz is. A féke meg utcán tökélestes, de azon sokat lehet segiteni...
Én kezdésnek egy 2005 Hornetet választottam, imádom, a közel 100le böven elég, és még kényelmes is, bár nagy szélvédelme nincs mert csupasz, de én így szeretem , 3. Szezont kezdem, és nem válnék meg tőle.
Alternatívának a Honda cbr 600f4 i vagy a Yamaha fzs6-at ajánlanám!
Mindenesetre sok sikert a jogsihoz, és a motor vásárláshoz
Konkrét tapasztalatom egyikről sincs. Azonban én két utat látok azaz inkább 3-at
1: Keveselni fogod a teljesítményt. Azonban mindegy szerintem hogy mit keveselsz 1-2 éven belül ugyan úgy kevés lesz az 500-as meg a 750-es is
2 : Megállsz még liter alatt abban az esetben szerintem mindegy melyiket veszed. rosszat egyikről sem hallotta. A fékei is rendben vannak. a Suzuk Tokikoja sem rosszabb mint a többi csak akkor, ha nagyon lendületesen használod pálya körülmények között akkor tud eltaknyosodni. Sima közúti forgalomban egyikkel sem lesz baj.
3: Hagyod a piciket és felülsz egy literesre vagy nagyobbra. Én is így csináltam, Robogó után 1200-asra. Nem volt fura nem féltem tőle. És nincs hiányérzetem sem a teljesítmény iránt. Komolyak a fékek komoly a súly komoly az erő. Én ezt választottam.
Valamikor CB500F volt a tanulómotorom, mondhatni örök igásló , Napi helyváltoztatáshoz (ingázáshoz) ennél nem is kell több és takarékosabb mint a négyhengeres pajtások.
szia .
a bátyámnak volt egy 500 as kéthengeres mocija egy cb 500 suzuki ami szintén 50 le csak az a baj vele ha van már bármilyen motoros rutinod nem kell 2 év fél év után azt fogod érezni hogy hiába húzod neki nem megy és ahogyan az előttem levő kolléga említette két személlyel nulla ,a többi típusba nem tudok segíteni de nekem a meggyőződésem az hogy fejben és a csuklóddal irányítod a motorod ha kevés a paci azt viszont hamar meg fogod bánni és most gondolkozhatsz mennyire vagy vagány én 2 év 250 etz után megvettem első nagymotorom egy 1100as zzr 150 lóerős vasat amit 2 év 25000 km után se bántam meg és a mai napig okoz meglepetést szerintem 100 le alatt ne nézegess motort ezzel előre is elnézést kérek azoktól akik nem kedvelői a nagy erős motoroknak nem vagyunk egyformák amúgy a hornet szerintem is egy szép motor a többi meg rajtad múlik jó vásárlást. széles utat
Szia nekem az 1 igazi yamaha tmax 500 nagy pakolás az aljába, 140 utazó, kényelmes, szélvédetség is jó , fogysztás az 6-7 :-(
súlyelosztás szuper ami kicsit gyenge 2004 évj. talán kicsi a kerék, kevés elöl az 1 tárcsa mondjuk most új betétet kapott és meglepődtem jobb :-)
szeretem jó!
üdv
Balázs