Féktárcsa szabályozás?

Ismertek/tudok olyan cégről, emberről aki szabályoz motor féktárcsát illetve a szegecseket tudja cserélni-felújítani?
(Tudom tudom! Nem szabad és aki hallott már ilyenről az fejbe lőtték 2x....)
DE találtam pár hónapja egy hirdetést amiben ilyenre hivatkoznak, de most égen- földön sem jön elő!
Köszönöm, ha van infód! ! 👐
rallymania 2024. augusztus 6.
https://ebcbrakes.hu/fektarcsa...

Ezt találtam neked. (tudom ez autó) De!!! Nem azzal van gond, hogy szabad vagy nem, hanem, hogy felszabályzáskor egy -két fogásban ha leugrik a 0.1-0.15 mm mindkét oldaláról a tárcsának ami már eleve 0.1-0.2 mm-t kopott akkor megközelití vagy eléri a a jellemzöen 0.5 mm-es kopáshatárt.
Amire én hangsúlyt fektetnék, hogy beazonosítsam, hogy milyen tárcsa dermotással van dolgod. Kagylós kopas, axiális ütés? Ennek gyökérokát kell elöször elhárítani, ha eddig nem történt meg.
Ezt ajánlanám még a figyelmedbe: https://www.sportmotor.hu/albu...
Hétvégén lesz időm kiórázni ,hogy mekkora az oldalra mozgása-axiális ütése van a tárcsának illetve a felfogatási pontoknak.
Köszönöm a sportmotoros linket! 🤝 👍️
Motor féktárcsa nem olyan mint az autóé. Acél, rugalmas, esztergán lehetetlen, sikmágnesen sikköszörűvel jó lehet. De ahhoz nagyon preciz munka kell, ötszázad eltérés és ráz fékezéskor.
5 századot meg a mágnes is el tud húzni 4mm lemeznél
Ha szakműhely nem lesz, akkor szegecs bontás után sík köszörű -lapolás lesz a megoldás.
Fix vagy úszó szegecses?
A fixet tudod órázni, a másikat nem lehet így ellenőrizni.
Le sem merem írni, hogy nagyon parasztban miképp sikerült párszor megoldani. 😁 Szegecseket régebben lehetett kapni.
Üveglap, csiszolópapir? ;-)
Parasztot írtam nem ilyen kifinomult módszereket. 😁
Sarokcsiszoló???
franciakulcs
Nem nem......amúgy érdekes, hogy már láttam olyasféle ugyan nem gyári, de szervizben használt eszközt mint amit 15 éve először magamtól a saját gépemen próbáltam ki és jobb lett.
Amúgy amit először linkeltél attól ugyan messze, de mégis hasonló megoldás, kopott fékbetétre csiszolópapírt rögzítettem és lassan kissé behúzott fékkel mentem egy keveset, mértem, újra egy kevés addig amíg jónak nem találtam viszont ezzel csak annyi a baj, hogy csak még viszonylag újnál érdemes csinálni mert ha mély vájatok vannak és nagyon kopott akkor hamar a határ alá esik, nekem a bkingben alig 30000 volt mikor ütni kezdett, ez annak a nagy tárcsának szokásos betegsége, de még messze nem volt kopott így ezzel a módszerrel valamennyire használható maradt. Mostanában láttam, hogy fékbetét vasára eleve csiszoló felületet vittek fel és úgy csinálták padon.
Felesleges ilyesmivel bajlódni - amit kisflex-el nem lehet megoldani, az nem érdemli meg, hogy foglalkozzanak vele 😂
Ez megvolt! Elkopott az üveglap. :/ :D
Hát kétszer fejbe lőni valószínűleg nem fognak, csak annyi, hogy szopatod magad feleslegesen. jó sose lesz, ha kopott akkor eléred a felszabályozással a kopás határt, ha megvetemedett, akkor főleg. Itt a kopás határ nem olyan mint az autónál... itt el is gyengül és esetleg egy nagy fékezésnél eltörik, akkor meg fejre állsz.
Premier Motorbontó Pécs
Ő hirdetik
Ez lesz az..! Köszönöm, egy kérdést megér majd. 🖐️
Felejtsd el, a hirdető pedig egy csaló. 😉