Honda Hornet 600 töltőfeszültség

Adott egy 2000. 600 hornet.Az aku lemerült , leált. Külső aksiról indul, a töltés 18 volt.Aksi ,fesszabályzó, generátor csere után a töltés még mindig 18 volt. Mi lehet a gond.
Carlo77 2023. július 11.
A fesszabályzó testelését megnézném kezdésképp.
Akkor szokott túltölteni, ha a szabályzó zöld vezetéke és test között nem tökéletes a galvanikus kapcsolat. A fesszabályzó csatija környékén van egy szemes saru, rajta egy zöld és egy zöld/fekete huzallal, az a testpont. Valahol a vázra van csavarozva. Na... ott takarítgatnék első körben. Mindenféle oxid, kosz, laza csavar legyen ott kizárva.
Elvileg a tesztelés jó, esetleg az kici,ocó noname feszabájzó is lehet?
A fesszabályzó felfogató 6-os csavarjához van rögzítve.Alul.
18 volt?
Most mennyi? 😊
Feszültség szabályozó...
Mindent a hozzávaló és új?
A vezetékek/test csatlakozók rendben, jól érintkeznek?
Ugyan annyi mit a régivel.
a műszer jó amivel mértek ? másik fesszab fog kellene valószínüleg
Már rendelve lett másik.Solvart cégtől.
A műszer nem tudom hogy jó e . Elem lesz benne cserélve.
Basszus a műszer volt a hibás !!!!!!!!!
előfordul faluhelyt, különben 18 voltnál csattannának az égők
😀
Hm....
Nekem van 3 féle szkópom, kb. 5-6 eltérő (mindegyik másban jó) multiméterem....
Egy mérés nem mérés..... egy műszer nem műszer. 😎