Pár hónap és meglesz az A1-es jogsim. Már most szeretném megtalálni a nekem megfelelő motort.. A sport kategória fele megyek nagyon. A yamaha r125 egy klassz motor jól néz ki, viszonylag normális árban hozzá lehet jutni, DE mint mindenben vannak buktatók. Hátrányok. Aki vezeti már a motort vagy van már tapasztalata milyen attól nagyon szívesen meghallgatok egy két tanácsot mire figyeljek. mi a hátrány hasonló dolgok! Köszönöm
elöljáróban , fogalmam nincs milyen ez a motor, de én így kezdeném körbejárni a témát.
kideríteném mi az egyes generációk gyártási kódja , ez sokszor egyszerűsíti egy adott típus gyártási hibák felderítését. utána a témában lehetőleg angol nyelven utána nézni a típusnak fórumokon - lehet itt is kapsz értelmes választ, de vásárlás előtt jó tisztában lenni a zsebbenyúlós hibákról, gondolok itt a motorblokk hibáira. A többit egy jó szemű régi motoros kiszúrja, ne menj soha tapasztalat nélkül vásárolni. ennyi. és nézzél meg minumum 4-et mielőtt megveszed.
google: yamaha r125 factory code, yamaha Factorycode common issues
de mindez csak fórumhuszárság, rá kell ülni és kipróbálni.
írd majd meg, hogy milyen ha már megvetted, betyár egy gép ez a kategóriájában.
Szia,hát innen még sok időt kell motoroznod,hogy sportosan vezető sportmotorossá gyúrd a tudásod.Ha veszel egy sportosan kinéző motort ,azzal még korántsem leszel sportos.Magx a kinézet.Így a kezdet kezdetén fontosabb egy könnyen kezelhető jól forduló,jó futómű,jó fékekkel rendelkező motor.Mert egy pucsítós nem a legjobb az elején.Én inkább például egy KTM duke 125-öt mondanám.Jobb vele állatkodni,megtanulni brutálisan fékezni,ráérezni a kanyarokra.A sportmotornak 600-tól van értelme.Sok sportmotorral közlekedőket aláznak túra motorosok meg nakedbikes egyének.Kinézet vagy tudás az irány,te döntesz.Persze ha sportmotor az álmod ,váltás valóra azzal,hogy felnősz hozzá tudással.Mert egy ette sportmotor 100 lóerő feletti,és azt kezelni uralni kell tudni. ☝️
Szia. Én 50 ezer kilométert toltam bele egy R125-be (2009ben vettem, nulla kilométerrel, és 2014-ben adtam el). Badarság, hogy nem lehet vele megtanulni jól motorozni, sőt. Kakucsringen, Kecskeméten, Palóc-Ringen, Seregélyesen kb ezek a legjobbak. Amire emlékszem: borzasztó olcsó fenntartani, nem eszi a gumikat, féket, cserébe olajat érdemes 2-3 ezer kilométerenként kicserélni (nagyjából 1 liter van benne), és figyelni az olajfogyasztást, mert az enyém már 50 ezernél belecsipegetett, ami normális egy szintig, de mivel kevés az olajtöltet, oda kell figyelni. Arra figyelj, hogy ne legyen vázsérült, jó legyen az egyenesfutása, a telók ne legyenek egyengetve (kiderül, mert a szimmering ereszteni fog, ha nem tökéletes a felület). Ha az idom karcos, vagy törött, ne igazán foglalkozz vele. Inkább vegyél rá egy pályaidomot, vágd bele a lámpákat, tegyél rá deknivédőket, jó gumikat és irány a kispálya. A nagy szerpentineket úgysem fogod vele élvezni, mert oda kevés. Állatkodni meg nem ezzel fogsz megtanulni, persze lehet vele kerekezni meg stoppiezni, meg gumit füstölni, csak kb semmi értelme (nagyobb motorral sem). Ha letekersz vele pár tízezer kilométert, sokat pályázol, elesel, felkelsz és tapasztalsz, utána jöhet egy R3/R7. Típushibája nem igen jött elő nekem, kb egy szög egyszerűsége a motor, csak karban kell tartani, de az játékpénz egy s4 sporthoz képest. Sok sikert, hajrá! ;)