Heloszia mindenki! Tavaszi motorvásárlási lázban égek. Fent említett két motor között hezitálok. Nagyon tetszik mindkettő, de nagyon kevés található belőlük az országban, még kevesebb eladó és még annál is kevesebb írás található róluk. Ha valakinek volt dolga velük, megosztaná a véleményét és, hogy ajánlja e a típust. Ha nem, miért nem, miért a másikat, szóval minél többet szeretnék megtudni róluk, mielőtt választok. Előre is köszi!
Szia!SG 350-hez volt részem.Nem rossz kis motor,főként,hogy DR 350 blokk van benne.Nem kellett rá költeni azon az egy darab gyertyán kívül semmit,amit egyszer "kért".Mivv sportdobbal isteni hangja volt :))) A maga 35 lóerejével pedig viszonylag fürge kis gép 110-ig.Fölötte kb. el is fogyott,de szerintem bőven elég,innen egy lightos előzés belefér még max. 130ig (akár két személlyel is),de ott már eléggé magas a fordulat,a végét járja.Ezt (legjobb tudomásom szerint) gyári áttételekkel...
A hátsó fék az valóban arra van ezen a motoron,hogy lebillentsd az elejét,ne várj csodát tőle,de az első.....ha nem bőr nadrág van rajtad,akkor készülj,mert az ülés dőlés szöge és anyaga miatt egy erősebb fékezésnél nekicsúszol a tanknak,amit mivel mással,mint golyóval tudsz csak tompítani.Ezt háromszor játszotta el velem,utána inkább olyan fékutat vettem fel,mint egy tehervonat...
Kényelmi szempontból se várj sokat.Se elől,se hátul.Őszinte leszek:amíg városban elszaladgálsz vagy nagyszülőhöz a szomszéd faluba,addig király.Ennél nagyobb utakon viszont úgy el lehet gémberedni,mint a szar.Nem mellesleg 186 centi voltam akkoriban és majdnem 90 kiló,lehet csak nekem volt kényelmetlen.Passz.A hátsó placcban az a jó,hogy vízszintes,nem akar rajta csúszkálni az utas.DE!Eléggé magasan ül ahhoz,hogy a tankon támaszkodás hosszabb távon a csukló elgémberedéséhez vezet.A fogyasztást ne kérdezd,mert szerintem hülyeség egy ekkora teljesítményű motornál,de városban 5-5,2L/100,élvezetes "üzemmódban" ;) :D
Köszönöm a választ. Ahogy Te is írtad, kb annyira lenne használva,hogy munkába járás, hétvégén esetleg egy kis körözés a környéken. Kényelem, és dinamizmusra nekem lehet kicsit jobban bejönne, mivel csak 170cm/72kg vagyok. De még mindig nem dőlt el, melyiket szeressem. Ezt vagy a Yamaha-t Az SRX-ről nem hallottál esetleg valamit?
Most a nagy keresgélésben és utána olvasásban még megakadt a szemem egy-két XJR400 és CB400Four-on is. Róluk esetleg vélemény???
Hát akkor arra tökéletes szerintem ;) A paramétereid alapján nem fogsz megmeredni a Goose-on :) A többiről saját tapasztalat nincs sajnos,viszont ehhez még annyit,hogy lévén,hogy ebben DR 350 blokk van,az alkatrészre nem lesz gond,ha esetleg cserés valami ;)
Szia! nekem is Goose-om volt. nagyon szerettem , de sajna ahogy az elöző kollega is irta kényelmetlen motor és 2 személynek nem éppen ideális.A csuklóim hamar alfáradtad a csutka kormány miatt és mert én a karomra engedtem az összes súlyt nem derékból tartottam magam.A fogyasztása az nevetséges 4-5 liter.megbizható egy gép ha gondos volt az elöző tulaja.A blokk az tényleg dr csak egy kicsit erősebb 33 lovacska de ami a többi alkatrészt illeti.... hát azt nehezen fogsz találni. telója vagy első tárcsája egyedi ,ritka.Karbija ha jól tudom a nagyobb dr-é. idomokat vagy egyébb alkatrészeket talán az ebayről.Ezek ellenére ha tehetném megint vennék egyet.A hangja az isteni mindig tudták hogy én jövök és hiába állt ott ezer másik gép nagyobbak , drágábbak mindig az enyémhez jöttek oda az idegenek hogy megnézzék.Jahh és csak 160 kiló én a hóban amikor elakartam csúszni megtudtam tartani, a mostanit már csak tompitottam:D Az egyik szerelő azt mondta nekem egyszer hogy el ne adjam mert goose-od csak egyszer lesz az életben. remélem tudtam segiteni.talán a goosenak a futóműve meg a féke jobb egy kicsit üdv!