Élménybeszámoló II.

Most van valamennyi időm írom tovább:

Tehát a terv az volt hogy az utolsó magyar benzinkúton megtankoljuk a gépeket és irány a határ.Sikeresen továbbhajtottunk mert nem vettük észre hogy az uccsó kút az INA.
Nem baj a határon azt mondták kb. 5 Km és lesz kút.Pénzt kellett volna még váltani a Gabi haveromnak mert nem sikerült neki Budapesten (kevés a pénzváltó). Viszont a határon se volt egy darab se nyitva. No problem, valami barom hozott magával Kunát is meg eurot majd az fizet mindent!

Nagy nehezen csak elindultunk megkeresni az 5Km-re lévő kutat hát úgy 20 Km után már kezdett elég erőteljesen fogyni a benya meg már rángatott a motor is
A pályáról kimentünk és volt rögtön egy kút na ez volz a mák!

Aztán folytattuk rendkívül élménydús utunkat az autópályán, hogy leérjünk időben Zadar-ba, ne kelljen sötétbe nyomni a kilométereket. Zadar kicsi szép meg jó drága ezért gyorsan ki is fordultunk a tenger mellett vezető főútra és talált szállást a haverom occsó pénzzéé. Volt kaja, parkoló meg minden ami kell. Na jó az ágy egy kicsit kicsi volt a víz meg 10perc múltán kezdett langyosodni de kemények voltunk

Másnap reggeli kelés (nekem izomláz, ezekszerint van ) reggeli fényképek és az első próbálkozás a kamera felragasztásával. Ami tök jól sikerált csak a felvételek maradtak el bár ezt még akkor nem tudtuk

Irány Sibenik aszonták szép az volt de kevés volt arra a napra túl jól haladtunk.Pedig megálltunk még napközben többször fényképezni is meg kamerázni is. Ja idő napközben egész végig sütött a nap és mindig 20 C körül volt a hőm. Tehát sirály volt.

El is felejtettem mondani hogy volt útlezárás is. Kb fél órát voltunk megállítva addig fényképezték a motorokat meg próbáltak velünk kummunikálni kisebb-nagyobb sikerrel.De megtudtuk hogy valami tűz miatt nem mehettünk rögtön.

Kora esti érkezés Split-be ez jó nagy de azé itt is volt bőven panel! Ahogy megálltunk rögtön odaugrott hozzánk egy taxis hogy segítsen de nem nagyon beszélt németül mi meg nem nagyon beszéltünk angolul (pedig ez rám volt osztva ). Gyorsan elhajtotta Gábor ugyanis majd be csövelt. Mikor megkönnyebbült eltévedtünk egy párszor miközben kiakartunk menni a városból. A város győzött maradtunk. De ez drága lecke volt. Nem is merem összeszámolni mennyibe került az ottlétünk de ezek mindené pénzt kértek . Vacsinál mondta a recepciós csaj hogy nyugodtan vegyünk a hűtőből piát, a kollégának nem is kellett kétszer mondani. Elivott vagy 5000Ft-ot. De legalább eddigre bírt már váltani pénzt nem én voltam a szeretet szolgálat!

Uccsó nap induló hazafelé reggeli kaja,képek kitörés a városból.Világosban jobban sikerült . Aztán irány a sztráda Gábor meg persze én is hamar meguntuk és úgy dél környékén lementünk a pályáról mert látott egy táblát amire az volt írva hogy van ott egy vízesés. Mint kiderült a Plitvicei tavaknál voltunk
Gyorsan bevetettük magunkat a jegypénztárhoz, ahol a nő tudatta rossz helyen állunk mondtuk hogy nem értjük magyarok vagyunk. Gyerek jegyet akartunk venni ezt ő nem értette . Viszont abban megegyeztünk hogy túl sok ideig tartana a legrövidebb túra is ezért gyors ebéd után indultunk volna haza. De kiderült hogy miért álltunk rossz helyen a motorokkal. Az előtt a térkép előtt álltunk meg amielőtt magyaráznak valamit a túristáknak így a kis japók teljesen körülállták a mocikat meg kellett várni még odébb állnak!

Visszafele a sztrádán kívüli út viszont nagyon jó állapotú televan kanyarokkal és szép helyeken tekergőzik. A kolléga el is lépett egy párszor előlem meg a két trafipax elől is . Ahogy Zágráb környékére értünk kezdett hülni az idő és a határon már rohadt hideg volt. Hülyének is nézett mindenki szerintem de sebaj fő hogy hazaérjünk.

Egyébként az egész úton tartottuk a sebesség és kresz szabályokat (kivéve azt a kevés gyorshajtást, lematricázott rendszámat,tompítoott nélküli vezetést vagy épp fényszórós közlekedést )
Egyébként nagyjából minden klappolt. Következőre viszont le kell előre foglalni valamennyi szállást úgy biztos olcsóbb lett volna meg nem a vak világba menni mint ahogy mi.

Na mindegy de k...a jó volt személyszerint legalábbis nagyon tetszett az első hosszabb utam a Busával!

Viszont az idő és időpont ilyenkor még jo a Horvátoknál. Nincs szinte senki az utakon a hőmérséklet még nem forró (bár az aszfalt lehetett volna egy kicsit melegebb). Vagy az ősz lehet még hasonlóan kedvező.

Jajj de jó hogy már a végére érek elkopik az ujjam.

Összegzésül jó vót szép vót ennyi vót!

De sokkal jobb lett volna ha Club130 többi tagja is ott lett volna!