Reggel én is filóztam, hogy motorral induljak-e neki, mert barón sütöt a nap. Aztán nem lett belőle semmi, mert a hőmérő +3 fokot mutatott! De ha így süt tovább jó lesz az!
Hát szevasztok Skacok!
Köszi sisco a részletes beszámolót Én sajna lemaradtam a képről, de sebaj ott voltam.
Ami a piros lámpát illeti az a helyzet, hogy én annál a sebességnél csak a lekanyarodó sáv zöldjét láttam, azt húztam tovább
De mond azt, hogy nem volt jó.
Ha lett volna nálunk egy kamera és ezt felveszi JUJUJ
Látjátok, amit én. SÜT A NAP! Végre. Ma is megkergetem a vasat.
Vigyázzatok, mert a piros lámpák ...
Én nem rég értem haza a találkozoról de csak most tudok írni mert kicsit elfagytak az ujjaim
Szoval sokan nem voltunk de a négyes fogat megint összejött: GABOR6, Gyurkesz, Iceman és jómagam
GABOR6 egy kicsit később érkezett mint a többiek de már akkor sem volt melegünk, ugyhogy némi idegennyelvű útbaigazítás és motorrajongóval való beszégetés után beültünk a Mekibe 1 forró csokit inni és dumálni.
Készítettem egy képet is. A hattérben látszanak azok felhők amik a hidegen kívül még a várható zuhit is jelezték de volt annyi szerencsék, hogy elkerült minket
Arra figyeljetek ha GABOR6 és Iceman megy elől, hogy a piros lámpát nem szeretik ezért nem is nagyon állnak meg. Gyurkesszel csak néztünk, hogy ezek itt mit csinálnak. Ja és Iceman meg is állt a kereszteződés közepén, hogy biztosan nem e jön semmi
Nekem bejöna nemzeti színű szerintem ez a verzió lehet végleges ezekben a szinekben
A domain bejegyzést elinditottam amint van hivatolos klub a domain név tulajdon jogát átrakjukrá
Most fogok egy nagyobb céges szervert kirakni nagy sáv szélességen arra lehet fejleszteni egy szép weblapot amin a logó már szerepelhet.
Kaptam egy érdekes levelet, amit szeretnék itt közzé tenni! A hosszúságáért elnézést kérek, de érdemes elolvasni:
Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert ebben a kis szaros kupiban mindenki megveheto és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezotlenül befolyásolná a fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0 órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár kormányszóvivo sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivo emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerüloben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt, melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (koolajért!), amit nem a nyugati tozsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai koolajból - a nyugati munkabérköltség 1/5-é-ért itthon eloállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy számítja, mintha a nyugati tozsdén kész benzint venne és vasúton szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos koolaj lepárlási lehetoséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentosége. A Legfelsobb Bíróság ítéletében kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítéle, melyrol az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004. január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendozodjön, az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
spyke: semmi gond. 6 ropi és a rendszámod! A helyszínen kell egy nyilatkozatot aláírni, ahol ellenőrzik a jogsid meg a személyid, úgyhogy azt hozd el magaddal a pályanapra! 9-10.30 ig tesztmotorozás 15 perces váltásokkal, ami ha nem csúszik 3-4 kört jelent. Utána 3 csoportban pályázás, aztán megint teszt és így tovább!!!
Kérdezz még bátran!
A kéket el tudom képzelni, ahogy a hátamon feszül! spyke: sajna igen! És célszerű minnél elöbb, mert 150 hely hamar elfogy! Én ma tutira megyek, mert a holnap mégse jó!
Köszi sisco a részletes beszámolót Én sajna lemaradtam a képről, de sebaj ott voltam.
Ami a piros lámpát illeti az a helyzet, hogy én annál a sebességnél csak a lekanyarodó sáv zöldjét láttam, azt húztam tovább
De mond azt, hogy nem volt jó.
Ha lett volna nálunk egy kamera és ezt felveszi JUJUJ
Látjátok, amit én. SÜT A NAP! Végre. Ma is megkergetem a vasat.
Vigyázzatok, mert a piros lámpák ...
Csak az ára lehetne barátságosabb!
Én nem rég értem haza a találkozoról de csak most tudok írni mert kicsit elfagytak az ujjaim
Szoval sokan nem voltunk de a négyes fogat megint összejött: GABOR6, Gyurkesz, Iceman és jómagam
GABOR6 egy kicsit később érkezett mint a többiek de már akkor sem volt melegünk, ugyhogy némi idegennyelvű útbaigazítás és motorrajongóval való beszégetés után beültünk a Mekibe 1 forró csokit inni és dumálni.
Készítettem egy képet is. A hattérben látszanak azok felhők amik a hidegen kívül még a várható zuhit is jelezték de volt annyi szerencsék, hogy elkerült minket
Arra figyeljetek ha GABOR6 és Iceman megy elől, hogy a piros lámpát nem szeretik ezért nem is nagyon állnak meg. Gyurkesszel csak néztünk, hogy ezek itt mit csinálnak. Ja és Iceman meg is állt a kereszteződés közepén, hogy biztosan nem e jön semmi
A domain bejegyzést elinditottam amint van hivatolos klub a domain név tulajdon jogát átrakjukrá
Most fogok egy nagyobb céges szervert kirakni nagy sáv szélességen arra lehet fejleszteni egy szép weblapot amin a logó már szerepelhet.
Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert ebben a kis szaros kupiban mindenki megveheto és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezotlenül befolyásolná a fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0 órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l
ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l
ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l
Diesel gázolaj 252.00 Ft/l
Továbbá:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár kormányszóvivo sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivo emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerüloben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt, melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (koolajért!), amit nem a nyugati tozsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai koolajból - a nyugati munkabérköltség 1/5-é-ért itthon eloállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy számítja, mintha a nyugati tozsdén kész benzint venne és vasúton szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos koolaj lepárlási lehetoséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentosége. A Legfelsobb Bíróság ítéletében kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítéle, melyrol az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004. január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendozodjön, az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Ma semmiképp nem tudsz jönni? Este se a talira?
Kérdezz még bátran!
spyke: sajna igen! És célszerű minnél elöbb, mert 150 hely hamar elfogy! Én ma tutira megyek, mert a holnap mégse jó!
A piros meg a kék nagyon süti.
Egy hónapon belül lecserélem a mostani gépemet, egy R6-ra.
Bye
Egyébként, ha nem tetszik benne a szeles filter, lehet sima is Akkor