Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit Már így is nagyon szép a géped, de egy polír/chrom-ozott felni minden mocit feldob Ha nem titok, akkor hol chrom-oztatod, és mibe kerül egy felni Valódi chrom vagy csak chrom festés lessz, mert az igazi chrom-ozás elég drága én úgy tudom (ezért is válasszák sokan a polírozást)
Nagyon szépen köszönöm! Teljesen jó a kép így is.
Nehéz úgy optikázni valamit, hogy nem látod elötte milyen lessz.
Ez nekem tökéletes. Nagyon köszönöm!
Üdv. busacsabi Igaz én nem Z3 vagyok, de megpróbáltam a kérésednek eleget tenni, mert már rég VT-ztem nem a legjobb de ennél több nemnagyon hozható ki....
Talán egy másik kép (nappali és minnél jobb minőségű)
Jólesz egyre jobbak jönnek. Inkább az R6 képen faragjatok.
Azt tudom hogy itt azt mondták, de ismerősök meg nem.. úgylátszik akkor csupa okossal vagyok itthon körülvéve.. na kell még valamit segitenem?(fényezésbe?)
Apa, akik javasolták mind pályamotorosok. Ha jólemlékszem szóltak is hogy nem használ a motornak, főleg közúti használat mellett.
Egyébként a gyári szűrőt 10000-enként kifújatod kompresszorral, 20000-enként meg kicserélteted. Na kanyarodjunk vissza a fényezésekhez.
Jó³ estét mindenkinek!
Z3 segí­tségedet kérném!!!!!!
Krómoztatnám a Busa felnijét. De mielőtt neki esnék megcsinálnád a képet, hogy tudjam hogyan nézne ki készen?
Nagyon hálás lennék neked!!!!!
Köszi
Mit tudtam volna végig gondolni ezen? soha nem volt még sport légszűrőm.. és ezért kérdezgettem. Aztán mindenki csak javasolta. Ezt most hallom először amit mondotok.. nah oké akkor holnap intézkedem.. hát rohadt jóóó..köszi..
Kurvára nem. Halál komolyan mondom! Azt hittem végig gondolod, mielött rábeszélnek. Eleve: önmagában semmit nem ér egy széria álapotú motorhoz a sportlégszűrő, csak egy komlett tuningrendszer része. Mivel több levegőt enged át, hozzá is kellenen állítani a motor befecskendezését (ezt yamahákon csak és kizárólag powercommanderhez hasonló elektronikával lehet). A probléma vele, hogy jóval kevésbé szűri meg a levegőt, szabad szemmel látható a gyári légszűrőhöz képest a különbség. A csak pályán használt motorok is tönkremennek tőle, de azok úgysem hosszú életűek, azoknak mindegy. Egy utcai motor lassú halálát jelenti. Aztán mindenki eldönti saját maga, hogy mit tesz a motorjába.
Sajnos nem szivat OGre mester! Engem is többször figyelmeztetett, hogy sose tegyek bele, úgyhogy sztem vedd ki és add el valakinek
igen!? Hát az kurva jó lesz! Amúgy berakattam a sportot.. Most remélem csak szivatsz
Gondolom nem kétévre veszed a motorodat... Bármelyik sportlégszűrővel kinyírod. 20-30000 kilóméter után (2 év) elkezd füstölni és enni az olajat.
A világítás is a Petitől van, kb 8centis az átmérője a körlámpának.
Én itthon photoshoppal csinálom a motorra a pályaidomomat, és próbálgatom hogy lenne a legjobb
és az a kör alakú az mekkora?? a ledes hátsót is a Peti adta?
mert?
A gyári világítást kár lenne lezúzni, a köralakú van benne illetve ledes hátsó. Indexek lehet hogy nem lesznek.
Juteszembe ... remélem gyári légszűrő marad a motorodban.
Gyárit rakod vissza vagy velük rakatod be azt amit ők árulnak(köralaku, konzollal mindennel együtt) mert én ezen dilemmázok , hogy melyiket kéne..
Polidom - Dúzs Péter - az idomszett. Világítás is van benne, megyek vele utcán is.
Megvan már lassan egy éve a komplett idomszett, csak még nem bírtam rá magam a szerelésre tudod, szezonban nem lehet kibírni két-három hetet motor nélkül
ja értem! akkor fogod csináltatni És tudom milyen a motorod kinél csináltatod azt eldöntötted már? és akkor utcán nem fogsz már menni?