Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy ilyen ismerősöm Versysszel. Pedig jobban tenné ha gyalog járna...
12-es csak elbírja...
Mit el kell birnia szegeny Ninja-nak
mondjuk munkatársammal meg akartunk pusztulni a röhögéstől
TV2-s 'véresmotorossztori' sztárriporternőt is elb@szhatná egy autó riport közben...
Korrekt
Hát én ehhez nem értek, de az enyémen is csak egy kipuff van
Eleinte féltem megvenni, mert hogy öreg, de ez tényleg azon múlik hogy hogyan használták.
Annyit tudok hogy egy srácé a gép, de ő kamionozik és nincs ideje használni és a faterja hirdette meg, hogy ne álljon feleslegesen. Ha jól emlékszek akkor 49-50.000 km van benne.
Mindegy. Ha megveszem az első dolgom hogy kidörrentőt cserélek rajta, mert a gyári nem tetszik.
Ja ?! még egy kérdés.
Amit meg akarok venni, annak 2 gyári kipufogója van. Szerinted lehetne egy kipuffosat csinálni belőle? A motor alatt egy könyököt kell kicserélni és máris csak 1 irányba mennek a gázok, vagy a design-on kívül van fontosabb szerepe is annak hogy kettőt tettek rá? Szerinted elba*znám ha átalakítanám?
Szivesen
Ez attól is függ hogyan használták előtte... Enyém speciel oktató motor volt és pont tavaly tavasszal fikáztak vele rutinpályán Komoly baja nem lett a motornak, de a gyereket asszem mentővel vitték el, de ez nem biztos... Össz-vissz annyi baja lett hogy elgörbültek a kormánycsutkák, behorpadt a tank, meg eltört a bal első indexbúra... De nem bántam meg hogy megvettük, csak alkatrészt nehéz találni hozzá, mert olyat mint az enyém még nem láttam sehol, még neten se.

Sok sikert a mocchoz![thumbsup]
Köszi szépen
A boncteremben én is jártam és olvastam azt a 2 véleményt, de az egyikük lenézte, a másikuk meg éltette. Tudom, ez szerencse és ízlés kérdése hogy ki, mennyire van megelégedve a motorjával.
Akkor szerintem megveszem én is a kiszemelt Kawasakit. Köszi mégegyszer, hogy írtál.
Majd szólok ha meglesz és teszek is fel róla képet.
Üdv.: BöTö
Szóval...
Sokat még nem tudtam menni vele mert tavaly vettük és van pár hibája, pl: telószimeringet kell cserélnem, kuplung is a végét járja, fékbetétek is elfogytak, de ami eddig kiderült azt leírom :
Kb. 6-7 literrel eljár, váltója szerintem jó (6 sebességes), sport-túra mivoltából aránylag kényelmes, végét még nem néztem de hasonló korú GPZ van a boncteremben is! Nekem 150 volt a max eddig, de még ment volna(180-as az óra!), gyorsulása is jó 400ashoz képest :-))

Hát nagyjából ennyi.
Helló!
Mondanál pár szót a Kawádról ?! Mert én is ilyet akarok venni, de semmit nem hallottam róla eddig, hogy milyen a menettulajdonsága, mennyit eszik, milyen a váltója, kényelmes-e, mennyi a végsebessége, milyen a gyorsulása. Egyszóval mindent amit tudsz róla. Nem tudom hogy a tied R-es e, de én Kawa 400R-t vennék, de gondolom nem sokban változott a sima 400-tól.

sok sikert az ifjú titánhoz
"Kis gengszter" édes
Na ő egy vicces motoros Kisfiam 1,5hónapos
Ha már volt korábban sorry, de ez nagyon kemény, hátha vki még nem látta:
http://www.goldengate.hu/kisma...
Gratulalok:)ez kezdo motorosoknak ajanlott:)
baszdmeg felejtsd már el az ilyen szarokat! ide ne hozzál még1x ilyen hülyeséget, mert sokan haragudni fognak rád!
nem csak meglátam systemet ,és köszöntem neki
itt szomszédolsz?