Eleinte féltem megvenni, mert hogy öreg, de ez tényleg azon múlik hogy hogyan használták.
Annyit tudok hogy egy srácé a gép, de ő kamionozik és nincs ideje használni és a faterja hirdette meg, hogy ne álljon feleslegesen. Ha jól emlékszek akkor 49-50.000 km van benne.
Mindegy. Ha megveszem az első dolgom hogy kidörrentőt cserélek rajta, mert a gyári nem tetszik.
Ja ?! még egy kérdés.
Amit meg akarok venni, annak 2 gyári kipufogója van. Szerinted lehetne egy kipuffosat csinálni belőle? A motor alatt egy könyököt kell kicserélni és máris csak 1 irányba mennek a gázok, vagy a design-on kívül van fontosabb szerepe is annak hogy kettőt tettek rá? Szerinted elba*znám ha átalakítanám?
Szivesen
Ez attól is függ hogyan használták előtte... Enyém speciel oktató motor volt és pont tavaly tavasszal fikáztak vele rutinpályán Komoly baja nem lett a motornak, de a gyereket asszem mentővel vitték el, de ez nem biztos... Össz-vissz annyi baja lett hogy elgörbültek a kormánycsutkák, behorpadt a tank, meg eltört a bal első indexbúra... De nem bántam meg hogy megvettük, csak alkatrészt nehéz találni hozzá, mert olyat mint az enyém még nem láttam sehol, még neten se.
Köszi szépen
A boncteremben én is jártam és olvastam azt a 2 véleményt, de az egyikük lenézte, a másikuk meg éltette. Tudom, ez szerencse és ízlés kérdése hogy ki, mennyire van megelégedve a motorjával.
Akkor szerintem megveszem én is a kiszemelt Kawasakit. Köszi mégegyszer, hogy írtál.
Majd szólok ha meglesz és teszek is fel róla képet.
Üdv.: BöTö
Szóval...
Sokat még nem tudtam menni vele mert tavaly vettük és van pár hibája, pl: telószimeringet kell cserélnem, kuplung is a végét járja, fékbetétek is elfogytak, de ami eddig kiderült azt leírom :
Kb. 6-7 literrel eljár, váltója szerintem jó (6 sebességes), sport-túra mivoltából aránylag kényelmes, végét még nem néztem de hasonló korú GPZ van a boncteremben is! Nekem 150 volt a max eddig, de még ment volna(180-as az óra!), gyorsulása is jó 400ashoz képest :-))
Helló!
Mondanál pár szót a Kawádról ?! Mert én is ilyet akarok venni, de semmit nem hallottam róla eddig, hogy milyen a menettulajdonsága, mennyit eszik, milyen a váltója, kényelmes-e, mennyi a végsebessége, milyen a gyorsulása. Egyszóval mindent amit tudsz róla. Nem tudom hogy a tied R-es e, de én Kawa 400R-t vennék, de gondolom nem sokban változott a sima 400-tól.
Annyit tudok hogy egy srácé a gép, de ő kamionozik és nincs ideje használni és a faterja hirdette meg, hogy ne álljon feleslegesen. Ha jól emlékszek akkor 49-50.000 km van benne.
Mindegy. Ha megveszem az első dolgom hogy kidörrentőt cserélek rajta, mert a gyári nem tetszik.
Ja ?! még egy kérdés.
Amit meg akarok venni, annak 2 gyári kipufogója van. Szerinted lehetne egy kipuffosat csinálni belőle? A motor alatt egy könyököt kell kicserélni és máris csak 1 irányba mennek a gázok, vagy a design-on kívül van fontosabb szerepe is annak hogy kettőt tettek rá? Szerinted elba*znám ha átalakítanám?
Ez attól is függ hogyan használták előtte... Enyém speciel oktató motor volt és pont tavaly tavasszal fikáztak vele rutinpályán Komoly baja nem lett a motornak, de a gyereket asszem mentővel vitték el, de ez nem biztos... Össz-vissz annyi baja lett hogy elgörbültek a kormánycsutkák, behorpadt a tank, meg eltört a bal első indexbúra... De nem bántam meg hogy megvettük, csak alkatrészt nehéz találni hozzá, mert olyat mint az enyém még nem láttam sehol, még neten se.
Sok sikert a mocchoz![thumbsup]
A boncteremben én is jártam és olvastam azt a 2 véleményt, de az egyikük lenézte, a másikuk meg éltette. Tudom, ez szerencse és ízlés kérdése hogy ki, mennyire van megelégedve a motorjával.
Akkor szerintem megveszem én is a kiszemelt Kawasakit. Köszi mégegyszer, hogy írtál.
Majd szólok ha meglesz és teszek is fel róla képet.
Üdv.: BöTö
Sokat még nem tudtam menni vele mert tavaly vettük és van pár hibája, pl: telószimeringet kell cserélnem, kuplung is a végét járja, fékbetétek is elfogytak, de ami eddig kiderült azt leírom :
Kb. 6-7 literrel eljár, váltója szerintem jó (6 sebességes), sport-túra mivoltából aránylag kényelmes, végét még nem néztem de hasonló korú GPZ van a boncteremben is! Nekem 150 volt a max eddig, de még ment volna(180-as az óra!), gyorsulása is jó 400ashoz képest :-))
Hát nagyjából ennyi.
Mondanál pár szót a Kawádról ?! Mert én is ilyet akarok venni, de semmit nem hallottam róla eddig, hogy milyen a menettulajdonsága, mennyit eszik, milyen a váltója, kényelmes-e, mennyi a végsebessége, milyen a gyorsulása. Egyszóval mindent amit tudsz róla. Nem tudom hogy a tied R-es e, de én Kawa 400R-t vennék, de gondolom nem sokban változott a sima 400-tól.
sok sikert az ifjú titánhoz
http://www.goldengate.hu/kisma...