Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt üzenem a srácnak
Én is láttam sok amortizáltat elhiheted. Ezért ugye mind az mint az enyém is, azzal a kivétellel ezt emelheted a gyári emelési pontokon.
A kartergáz csöveket ugye van kettő azt évente vedd le és fújasd ki mert az olajtrutymó eltömítheti. A vez.tengely lefogató bilincsek csavarjai fellazulhatnak nekem a 20ból 18 volt laza! Nézd meg ha nem tetted, volt visszahívás érdekes mód azután miután kiderítettem és kollégámnak említettem szintén G Astra neje meg könyvelőként melózik márkaszalonban. Egy hónap múlva hívtak mondtam javítottam már, írjam alá a munkakönyvet, mondom nem mert én csináltam B+!
a háztartási zsíroldók nem viszik le? amivel a csajok a gáztűzhelyet fújogatják
az le szokta szedni a szénné ráégett kaját is
2008 nal megalltam.
Nekem meg tizeneves biemdabju nem kene a minimotoros teszkogazdasagosakbol.
Egyet lattam levett kuszobmuanyaggal.
A H nal mar be van kotve a vizkorbe is.
Most azon toprengek mivel mossam ki a szelepfedelben levo kiszaradt porszeru kormot.
A fektisztito szart sem er.
Ne hallgass rá, már évek óta Twinport sincs mert ugyan az csak teljesen más. De többet nekem nem kell opelosz. Íllen vót mielőtt eladtam.
ennyire nem mélyedtem el benne de valami szart egyszer vettem aztán akkor mondogatta a boltos hogy sok minden egyforma
egr....... épp most csináltam egy fain egr emulátort, 380 forint volt és működik
Gyakorlatilag a henger ontveny megegyezig de a dugok is masok,a szelepfedel a szivocsotol aegr-en at gyakorlatilag minden valtozik.
a-a a P betű jelzés a Twinport befecskendezésre utal peciális
Ja nekem is volt az 1.4-es 2005ös.
ez a hobbija nem bírja abba hagyni most azon filóz eladja a CC-t teszem hozzá donorú azt vesz egy evo-t de már +int vett egy 4est játszani
azt nem tudom, de az 1.4 az passzol
az olajnyomást máshonnan nézi meg a tököm tudja mi még
Lo@szt.
Az 16xep tokbe mas.
De az utana levo h is.
95% ban ugyanaz mint az f astra 16v
Twinportos.Tudja @szom.
be se fér a dagadt valagam abba az ülésbe..... ilyen picsára nem gyárt
értem én a gyorsulást meg szeretem is..... leginkább a kanapén fekve
csak azt nem hogy miért ezeket a kis szarokat tuningolják
Ilyet lattam is csak a gond hogy hova gyosulj ha nincs szazmeter dugo vagy piroslampa nelkul.
mért a G már ojró 4es nem?
Johogy,csak agyfaszt kapok a kornyezetvedelmi szarsagoktol.
ini nem ültél még ilyenbe mire 6ot elváltod 3ezernél kapcsolsz egymás után oszt rápislantol a míszerfalra oszt függőlegesen lefele a mutató a sebességmérőn közben a sparco ülésbe vagy préselve...
Azt nem tom ides de valami 11... mp körül vette a 402 m gyorsulásin. Meg lekapcsolták a "villanyt" lassuláskok, sajna ebben csak ültem de a 3ast vezettem az is ilyen volt teljesítményben ugye a költségekről meg ne is beszéljünk. Szoktam neki mondani elme roggyant.
mondjuk én úgy vagyok ezekkel a kicsi 1.7 1.9 dízel autókkal mint a buzulással, egyre elfogadottabb de én nem állok be a sorba......
2500ccm alatt nem igazi dízel a dízel
Nyilván ez egy 535 d E60-assal máshogy alakult volna. Bár sok múlik a sofőrön is
én már el is felejtettem.......
az agyrágó bogaraim mostanában egyre jobban éheznek, lassan az utolsókat rúgják