2,250 az a 2.
Es kb a G 650 gs az amit melle allithtasz 2,53-ert.
Az ezres dl melle az f800 es meg sorolhatnam.Az a felar kb 200-500 e forint,es a suzuki innovacioban kullog a japo elvonal honda,yamaha,kawa mogott.Azok beertek arban es szolgaltatasban a bmw.t.
Kb 15-20 evvel le vagy myradva a legtobb magyar motorossal egyutt es az ezredforduloban elsz amikor az diktalt aki olcson nagy mennyisgben eladott megbizhato motort elavult technikaval,nulla fek,acel hidvaz bivaly blokk,semmilyen kinezet,es ha racsavartad a gazt megindult de csomot kotott a sima ttelojara is ami pilincka normal volt.
Jo fejlodtek egy alapszintig de megrekedtek egy sv,bandit szinten,csak a valsag miatt a szegenyebbeknek nem tellt motorra meg ezekre se,a gazdagabb meg tobbet akart es hajlando volt erte fizetni.
Hanyattestek hogy nem veszik a portekat sehogy,ment is a pingvinezes japoeknal hogy milegyen,elsore learaztak igy lett sv 1,5 ert.de igy nincs osztalek az biztos.vagy nagy darabszamot adsz el realitive nagy mennyisegben ezt a honda meglepte az nc nevu rohadvannyal vagy emeled az arat de szolgaltatni kell plusszt is hozza ezt tette a yam az mt 09 el,vagy brutal penge sportnak kell lenni kawa zx sorozat z sorozat.
A suzuki most kezd eledezni.
Akinek a vérnyomása jobb a tiednél, az is sznob sőt akinek meg magasabb a vércukor szintje az burzsuj sznob és ha neked nincs, de a másiknak aranyere van az aztán az igazi überbrutálgigasznob
Ja hogy egy kismadár vagy Ha a másoktól hallottakat szajkózod, akkor szajkó, ha ismételgeted akkor papagáj de ha színesebb tollakra vágysz felőlem lehetsz kakadu is Tehát akinek náladnál több van az sznob, mert ami neked elég az másnak is elégnek kell hogy legyen vagy csak akinek BMW-je van az sznob Na most van munkád, autód, motorod, házad és mégis mindig sírsz, hogy ezt nem engedheted meg magadnak, meg amazt Tehát akinek nálad kevesebbje van, annak a szemében Te egy álszent sznob vagy
A tenyszeruseghez hozzatartozik hogy a hasonlo kategorias japok jonreg nem felebe kerulnek,mondhatnam hogy egalba,felnottek a nagyok melle arban,es lejjebb mentek mebizhatosagban,csak nem a 82' es evi visszahivast kene olvasni 15'ben.Ugyanez vonatkozik az arlistara.
Elnézést, ha kicsit off a téma, de azt szeretném megtudni, hogy rendelte-e már valaki erről az oldalról -> FC-MOTO.DE? Ha igen, akkor kérem, hogy ossza meg a tapasztalatait! Nagyon szépen köszönöm!
Ó, nem merném a seggemet egy ilyenre feltenni, de azért "szépeket" lehet róluk mindenütt olvasni motoros weblapokon, fórumokon. Egyszerűen nem illik a "legdrágább márkához", hogy több problémával küszködnek, mint a felébe kerülő japánok. Amúgy ha a pénzes sznoboknak megfelel, hát használják egészséggel! (A többségük úgysem azért vesz 8 millás ADV-t, mert világjáró túrára készülne, csak egyszerűen jelezni akarja a pórnépnek, hogy ő "más kasztba tartozik"...)
Tehát akkor igaz, hogy nemhogy nem volt még ilyened, de még nem is vezettél ilyet és maximum lopva felültél egyre a parkolóban amikor nem figyelt a tulaj. Mondtam, hogy egy zseni vagy, mert ebből a 5 másodperces üléspróbából így meg tudtad mondani, hogy betegágyak
Dehogy keverlek, csak már annyiszor hallottam tőled szent meggyőződéssel előadni, hogy milyen betegágyak, hogy gondoltam Te biztos valami profi szerelő géniusz vagy, hogy így kiismerted a típust. Most nehogy azt mond, hogy közöd nincs a márkához és csak a levegőbe beszéltél össze-vissza, mert egy világ dől bennem össze, ha Te is ilyen svindler vagy
Hát,az F3 mint pályamotor a jóllakott napközis kategória.
Hornet csak több rajta a műanyag.
Úgy terveztem hogy mindenre hadrafogható,olcsó mindenes legyen,ha esetleg eladom a másikat lehet belőle túristabusz is.
De azért el tudok bohóckodni egy gokartpályán.És hát honda.......a megbízhatóság isten.
Elhiszem, de ezt tök fölösleges hasonlítgatni: neked - egy másik motor mellé - arra kellett az "új" vas, hogy versenypályán próbálgasd magad, én meg 90-110-es tempóval, nyakig felcuccolva szeretnék fostorogni az országutakon, minél többet, minél olcsóbban, és lehetőleg problémáktól mentesen. Ez van.
Es kb a G 650 gs az amit melle allithtasz 2,53-ert.
Az ezres dl melle az f800 es meg sorolhatnam.Az a felar kb 200-500 e forint,es a suzuki innovacioban kullog a japo elvonal honda,yamaha,kawa mogott.Azok beertek arban es szolgaltatasban a bmw.t.
Kb 15-20 evvel le vagy myradva a legtobb magyar motorossal egyutt es az ezredforduloban elsz amikor az diktalt aki olcson nagy mennyisgben eladott megbizhato motort elavult technikaval,nulla fek,acel hidvaz bivaly blokk,semmilyen kinezet,es ha racsavartad a gazt megindult de csomot kotott a sima ttelojara is ami pilincka normal volt.
Jo fejlodtek egy alapszintig de megrekedtek egy sv,bandit szinten,csak a valsag miatt a szegenyebbeknek nem tellt motorra meg ezekre se,a gazdagabb meg tobbet akart es hajlando volt erte fizetni.
Hanyattestek hogy nem veszik a portekat sehogy,ment is a pingvinezes japoeknal hogy milegyen,elsore learaztak igy lett sv 1,5 ert.de igy nincs osztalek az biztos.vagy nagy darabszamot adsz el realitive nagy mennyisegben ezt a honda meglepte az nc nevu rohadvannyal vagy emeled az arat de szolgaltatni kell plusszt is hozza ezt tette a yam az mt 09 el,vagy brutal penge sportnak kell lenni kawa zx sorozat z sorozat.
A suzuki most kezd eledezni.
Elnézést, ha kicsit off a téma, de azt szeretném megtudni, hogy rendelte-e már valaki erről az oldalról -> FC-MOTO.DE? Ha igen, akkor kérem, hogy ossza meg a tapasztalatait! Nagyon szépen köszönöm!
Hornet csak több rajta a műanyag.
Úgy terveztem hogy mindenre hadrafogható,olcsó mindenes legyen,ha esetleg eladom a másikat lehet belőle túristabusz is.
De azért el tudok bohóckodni egy gokartpályán.És hát honda.......a megbízhatóság isten.