Emberség, vagy miatököm.
Persze lehetünk parasztok is, de csak azért foglalkozok veled, mert úgy gondolom több van benned.
Ha nem így lenne akkor téged is tiltanálak, és azt írogatnál amit akarnál, észre sem venném.
Majdnem a beton égette le. Ez a kis szar majd nem földhöz vágott!
Egy vissza fordítóba megnéztem a határokat, vagy is én azt hittem tökre bírnia kell ezt még neki. Azt elment az eleje. Még jó hogy volt 0 éves supermoto-i tapasztalatom és kitettem a lábom azzal rugtam vissza magam. Vagy más fél métert csuszott az eleje. Már néztem is hogy hova a faszba megy még ez a szarbhát mingyá felálítom gyalog.
A tengerjáró sarum megkopott, de jobban tapadt mint az az ezer éves bakelit keménységű gumi ami rajta volt.
Fázist illik kapcsolni. Nullát nem kell megszakítani, nincs is helye a kapcsolóban. Ha van akkor az rá is van írva.
Általában váltó kapcsolókat gyártanak, hogy lehessen alternatívba kötni.
Nincs kettős szigetelésű drót.
Fu b+ hol van a kéró, elmegyek és inkább bekötöm neked, minthogy agyonvágjon a villany. Privátban írj telefonszámot.
Levi! Ha meg téged baszogatnak, akkor meg vagy sértődve, meg milyen bunkók vagyunk.
De tudod mit? Amíg te visszafogod magad, addig én sem böfögöm be minden gondolatomat rólad.
Tudom off. De itt tobb a villanyszereli mint a motor szerelo. Lakas felujitas Pest, mindenki nyaral vagy csuszik vagy piti munkara nem jon ki. At van vezetekelve a lakas a szerelvenyetes van hatra es haladnek . 101 es 106-os kapcsolokat kellene felrakni. A dobozban kek (0), barna (fazis) es zold/sarga (fold) vezetek van. Hogy kotom be? Kapcsolohoz jon a barna onnan megy a kek tovabb? Es a zold? Vagy mivel kettos szigetelesu vezetekeket huztak be az "tartalek"?
Én már le is toltam a garázsba a motort, mert moshatnám megint
Persze lehetünk parasztok is, de csak azért foglalkozok veled, mert úgy gondolom több van benned.
Ha nem így lenne akkor téged is tiltanálak, és azt írogatnál amit akarnál, észre sem venném.
Egy vissza fordítóba megnéztem a határokat, vagy is én azt hittem tökre bírnia kell ezt még neki. Azt elment az eleje. Még jó hogy volt 0 éves supermoto-i tapasztalatom és kitettem a lábom azzal rugtam vissza magam. Vagy más fél métert csuszott az eleje. Már néztem is hogy hova a faszba megy még ez a szarbhát mingyá felálítom gyalog.
A tengerjáró sarum megkopott, de jobban tapadt mint az az ezer éves bakelit keménységű gumi ami rajta volt.
De fura hogy a kommentek ott is le lettek szavazva kis lelkisérültek
Zajlik az élet.
http://www.blikk.hu/aktualis/b...
Általában váltó kapcsolókat gyártanak, hogy lehessen alternatívba kötni.
Nincs kettős szigetelésű drót.
Fu b+ hol van a kéró, elmegyek és inkább bekötöm neked, minthogy agyonvágjon a villany. Privátban írj telefonszámot.
Szerinted normális az aki esőben meg hóban indul el motorozni ?!
De tudod mit? Amíg te visszafogod magad, addig én sem böfögöm be minden gondolatomat rólad.
Tudom off. De itt tobb a villanyszereli mint a motor szerelo. Lakas felujitas Pest, mindenki nyaral vagy csuszik vagy piti munkara nem jon ki. At van vezetekelve a lakas a szerelvenyetes van hatra es haladnek . 101 es 106-os kapcsolokat kellene felrakni. A dobozban kek (0), barna (fazis) es zold/sarga (fold) vezetek van. Hogy kotom be? Kapcsolohoz jon a barna onnan megy a kek tovabb? Es a zold? Vagy mivel kettos szigetelesu vezetekeket huztak be az "tartalek"?