Hat es fel kilo plutoniumrol is nehez elhinni, hogy 22 millio kilo TNT-vel egyenlo pusztitasra kepes, pedig elfer a kezedben.
Ha ehhez hozzavesszuk, hogy ebbol a 6 es fel kilobol csupan egy-masfel gramm konvertalodik kozvetlenul lokeshullamma, akkor leszunk csak igazan elkepedve.
Egyrészt folyamatosan szervizelt az auto, évente legalább egyszer de többször kétszer is volt.
Másrészt nem tudok szarni rá mert mert konkrétan semmi nem látszott, pedig azért pipivel ellentétben én mosom az autot és se a kefe se semmi nem okozott rajta észrevehetö hibát. Defektkor meg konkrétan az ép kinézetü küszöböt végig simitva kezembe maradt az összefüggö ép.tenyérnyi festék meg az alatt lévö rücsi vagy mi a franc az a kence.
Nem elváthato szerintem hogy havonta alámásszak és végig böködjem csavarhuzoval. Volt egyszer egy gazella orosz rettenetem. Na még se volt képes ilyenre 12 éves koráig.
A helyzet a következő,két irányba lehet elindulni.Egy 6éves autó,ahhoz hogy így nézzen ki(bár nem láttam)nem két év szükséges,ez már úgy jött ki a gyárból hogy felületi rozsda volt rajta,vagy nem megfelelő a lezárás,de kell több év hogy ilyen legyen.A másik vonal,amit a paraszt is emleget,hogy szartál rá a kicsi hibára.....Na,tételezzük fel hogy kereket cseréltél béna voltál és lekúrtad a festéket.Viszont te hordtad kötelező szervizre amiben az átvizsgálás is benne van.Nekik ezt észre kellett volna venniük és jelezni hogy az autón egy ilyen sérülés látható.Mindenképpen ők a hunyók.Szerintem kicsit menj utána.
Ez jo kérdés.mert kivülröl.semmi nem.volt láthato.
De valami olyasmit ugattak hogy pl ha a csomagtérajton láthato hogy pöttyözödik a rozsda akkor az még javithato felületi kezeléssel mig ha szarok rá akkor cserélni kell az ajtot.
De ez küszöb alja, amig hozzá nem értem egybefüggö festékréteggel, egyértelmüen bizonyithatoan belülröl indulo rozsdaboglyával, gyári állapotban, nem törött, kerékjárati müanyag szarok is ugyvannak ahogy a gyárba felbaszták rá. Tehát nem tudom mi az elvárhato hozzáállás.
Ráadásul gyári üreg üvédelmet nem lehet pénzért se belerendelni.
Köcsög birkahajcsár török banda igy szereli össze. Szerintem a személyauto gyártást nem véletlenül nem viszik oda.
Őszintén? Mindegy... nem a 1400 érdekel, hanme a másik 60. Ha azt ki tudom gazdálkodni, akkor az 1400-at is.
Sosem voltam az, aki 2 Ft áremelés előtt fél napig állt a kútnál sorba.
Az akkor 12 eve ducato meg sokjal nyugosebb.
Nincs ertelmezheto feluletkezelese.
Egy alapozoreteg oszt annyi.
Jo blodi megmondja mindjart hogy ez igy jo mert a gyar kitalata hogy annak ugy kell lennie.
Es ha eddig birta akkor az a gyari elettartam.
Na a buzi ford három honap.után a belülröl kirohadt küszöböt az én hibámnak rótta fel nyista 12 év rozsda gari. Sejtettem.hogy átbaszás marketinges faszság az egész, de ha egy hatéves auton nem vállalják be akkor egy tizévesen totál esélytelen.
Vagy igazságügyi szakértö kéne aztán jo megfingatni öket hogy ne hazudozzan, de inkább hagyni a picsába. Mert idöhuzás az egész aztán igy is késésben vagyok.
Ez már itt is megvan.
5km-ről jár a városba dolgozni besnyőről,úgy hogy bennevan az a 1,5 km gyalog amit az előlem leparkolt kocsitól megtesz.3,5 oda-3,5 vissza km-ért tart egy kocsit.
Ha ehhez hozzavesszuk, hogy ebbol a 6 es fel kilobol csupan egy-masfel gramm konvertalodik kozvetlenul lokeshullamma, akkor leszunk csak igazan elkepedve.