Vhogy remélem megoldom. Bár semmi olyan cuccom nincsen, amivel könnyen fel lehetne rakni egy sarut a kábelek végére. Természetesen, hogy hozzá férjen az ember rendesen, le kell bontani a motor egész hátulját
Hi! Mórhoz annyi közöm van, hogy volt egy fellépésünk a hammersteinnél még pár éve, amikor még a junior team-hez tartoztam, meg akkoriban sokat jártunk a futorába.
Mi simándiba hazagurultunk,még este bedobtam a szűrőt azt mentem egy lájtosat a városba meg tatán azt annyi.Az esti fürdő megváltás volt dehát aki az ördöggel cimborál az bizony kínnal fizet : O))))
"Élmény" volt a hazaút Velencéről... Sikerült a motornak meghalnia mikor Környe felől beértünk Tbányára. A történet annyi volt, hogy az akksi rögzítése megadta magát, ezért (a "jó" útminősége miatt) az akksi pozitív szálján lévő saru is azt mondta hogy nem marad egészben, és le is tört. Műszerfal össze vissza villog, motor leáll. Aztán semmit nem csinált. Szóval megvan a holnap program is, vhogy új sarut kell felraknom.
Az egészről még annyit, hogy kb 40 percig álltunk ott az út szélén és ezalatt kb 20 motoros ment el a szétborított motor mellett. Egyedül egy VW Touareg-es emberke állt meg, hogy segíthet-e. De hát ez van, nem lehet minden tökéletes!
ahoj balázska jött csekk? tegnap lehet engem is bemértek céges autóval 60-al jöttem vittem egy új r1-et aztán meg melléjük álltam be de csak ilyen tanulo zsaruk voltak, egy srác meg 2 csajszi utána még egy fazerrel sisak nélkül parkoloba lehet csúnyán néztek
Gratula az eredményhez tomcat, lesz ebből még 1. hely is
Ahogy ezeket a Citadellás képeket nézem, az Agusta "szakkör" is megjelent, hogy megmutassa milyen motort nem vesz sohasem egy "átlag" ember
Mi simándiba hazagurultunk,még este bedobtam a szűrőt azt mentem egy lájtosat a városba meg tatán azt annyi.Az esti fürdő megváltás volt dehát aki az ördöggel cimborál az bizony kínnal fizet : O))))
Az egészről még annyit, hogy kb 40 percig álltunk ott az út szélén és ezalatt kb 20 motoros ment el a szétborított motor mellett. Egyedül egy VW Touareg-es emberke állt meg, hogy segíthet-e. De hát ez van, nem lehet minden tökéletes!
Több is van?
Ahogy ezeket a Citadellás képeket nézem, az Agusta "szakkör" is megjelent, hogy megmutassa milyen motort nem vesz sohasem egy "átlag" ember