Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az nem bajj amugy szerintem egy 180+ lovas gépre nehéz azt mondani, hogy nem brutál az én tudásomnak még akkor is brutál lenne, ha -100 lovas fojtás lenne benne a plussz kiló nem gáz, igy se lehet sokkal nehezebb mint az öreg acél vázas 400-asom az 1000-eskbe nekem csak az tetszik, hogy kis fordulaton el lehet velük motorozni, ezért tartósabbak is.
tudo te mibe kerül egy olyan akra rendszer?
2004-es utána 2008-as lett durva még! meg állítólag az új nagyon brutál
Nem lett igazi jó gép! NEm olyan brutál a motorja meg felszedett pár kilót! Meg nekem pont a hátulja nem tetszik a két csővel!
oldal kipuff legyen az a lényeg
ez se csunya mondjuk nekem a 2006-os zx-10 jobban tetszik, olyan zömökebb kinézete van a hátra felhuzott vastag dupla kipuffal, meg a sunyi első lámpái is tetszetősek
mondjuk egy ilyen dobbal meg rendszerrel
ha már szép a hátulja
Hátulja szép de amugy semmi más!

ez jobban tetszik és nem azért mert kawa!
szép 18 ezer sincs benne , meg szervízkönyves alkalmi vételnek tűnik
Hátulja szép! de a színe meg a többi nem tetszik
Na csőváz mindenkinek...randim lészen Van Dógommal
http://www.hasznaltauto.hu/2913443_yamaha_yzf_2005 azért ez sem kutya és a legolcsóbb 2005ös r1 a törötteket kivéve
hogyan lenne 40.000? mindjárt megkeresem de az új 10-esre kerül annyiba 30-ból kijön! De szerintem Te tudod a legjobban, hogy pont ezek a dolgok nem érdekelnek engem, hogy mennyit fizetek rá!
Akkora csavar már nem fér el a sámson blokkban
de nem csak egy évre veszelmotort abb is gondolj bele nekem is az ezresnék elég nagy költségei lesznek de nem baj180 pacira kb40.000 lóerő adó nekem is olyan39ezer valamennyi lesz pedig csak 150 paci de mindegy te tudod. De még ha én mondom hogy könnyebben megy az ezres 105kilom alatt de neked a 60 ad alatt tök észre fogja venni de te tudod. ha meg olcsobb az r1 miert nem ceszel azt levehetnéd a kawás szemellenződet
Akkor add oda belőle a tő csavarokat
A lada motor alapban olyan stabil, mint egy 200 kilós ágyugolyó Én már csak tudom...még mindig szergejjel nyomom
Régen volt sulinkba előadást tartani a tuningolásról az autószerelők szövetségének az elnöke, azt mondta a lada hengerfejcsavar tökéletes minden nagyobb igénybevételnek kitett tuning cuccokhoz, pl autónal nyomtávszélesítőhöz is, fingom nincs simson hengerfejhez mekkora hengerfejcsavar kell, de ha a ladáé nem túl nagy oda akkor érdemes vele próbálkozni. Ha már az a kő gazdag tuning 7-es bmw -vel járó , autóboltos főmufti is agyonmagasztalja a mezei lada hengerfejcsavart, hogy az mennyire jó anyagból van akkor annyira szar nem lehet
Az már egy másik kategória! Nem az én pénztárcámnak találták ki (nincs is pénztárcám)
most ezen a 10-en gondolkodok erőteljessen! de ha veszek csak tavasszal szeretnék! Akkor nem kell legalább fizetni a teljesítmény adót rá Meg előbb vigyék el a 6-ost, ma tettem fel a netre!
Az újat meg 4,6 milláért. Ez azért pofátlanság. Főleg, hogy a nagy jueszében mindezért 2.3milló ft-nak megfelelő dollárt kell kipengetned.
r1-et meg 1.3ért már hozzád dobják!
kilesz cserélve minden! SKF csapágyak mennek majd bele! kipuff nyilást is kikéne reszelni aztán meg jól felporizozni! karbit is mindent! Télen ráérek megcsinálni, simsonhoz meg nem kell sok anyagit ráforítani
Mámosmegmér? A verhovina alapból evett ennyit...no tuning.
megéri a 10-es ennyit szerintem! Nem kevés a 6-os elég bőven! de ha ygx járunk motorzni akkor jobb a 10-es, mert nem pörög anyira meg könnyebben megy!