hát én mikor átmentem megnézni az R1z-t mikor megláttam sírva fakadtam mert nem hittem hogy létezik ilyen gyönyörű és tiszteletet parancsoló motor, akkor változtattam meg a véleményem a naked motorokról.
hát én eddig csak rosszatt hallottam, meg olvastam hogy széthajtott motort vittek külföldre/hoztak be, úgy vagyok vele hogy kint is van olyan aki szeret átb...ni meg itthon is de ha már veszel és nem annyira nagy értéküt akkor inkább itthon, nincs annyi papírmunka legalább. Viszont ha van ismerősed aki tud behozni olcsón és jót akkor miért ne.
Szeretnélek megcáfolni abban miszerint szerinted nem érdemes kintről motort behozni Olykor 30-40%-al de vettem már 50%-al olcsóbban is motort mint az itthoniak.És a hírekkel ellentétben nem szétpályázott,leharcolt szarok vannak kint,mert ilyen van ithon is bőven csak körülkell nézni a hirdetések között
bár én úgy gondolom nem érdemes sokat kiadni egy 125ösre, legtöbb fiatal csak addig tartja meg amig a korlátlan jogsit le nem rakja.
Valami régebbi 90es évjáratú motort nézz ami nincs széthajtva, bár nehéz de lehet találni jó állapotút! lehetőleg DTnél maradj ha endurót akarsz mindenki azt irja arról hogy legegyszerübb és legmegbízhatóbb a power szelepe stb.
hali!
ha 125be gondolkodsz akkor ha jól emlékszem a reg. adó az 85 vagy 95eft, plussz műszaki, névreiratás, biztosítás. meg még biztos van valami. szerintem nem érdemes külföldről venni. de ezt ti tudjátok.
Köszönöm szépen! :) Lehet hogy előbb megleszel mert még nincs motor amit betudok íratni és lehet nem is lesz :S De ha mégis akkor írok :D És ez kb mennyi forint? 1995+ -os évjáratú DT-t vagy valami enduro/supermotóról lenne szó
Szevassz igaz nem nekem irtál,de pár ilyet csináltam már.Eredeti forgalmi,vagy hiteles másolat,fogalomból való kivonó határozat,adásvételi.Egyböl kpm vizsga a kiskorzó téren van a központ itt kell időpontot kérni.Utánna reg.adó,biztosítás,okmányiroda.Tavaly július 1-től elvileg ez a menet.Idén még nem helyeztem forgalomba mocit ezért biztossat nem tudok,de 85% hogy így van.De remélem pár hónap múlva megtapasztalom és ha előbb megleszek mint te megírom hogy volt.
Letudnád nekem írni hogy milyen papírok kellenek a forgalomba helyezéshez? Én azon gondolkodok hogy lerendszámoztatunk egy kintröl behozott motort csak nem tudjuk mi kell hozzá pontosan :S
Mondjuk gond nemsok van vele. egyedül a dudát kellet bekötni (nemvolt rajta), bal első indexbe égőt kellet cserélni, meg még egy kissebb dolog van hátra (elfordítom a kormányt néha elmegy rajta a világítás bár annak is megvan már a hibaforrása). Ezenfelül nemsok hibája van, hidegen első rugásra beindul, bár ahogy néztem videokon 99%ban az összes RD első rugásra életre kelt. Márcsak a műszakiztatás van hátra (magyar papirt rendszámot mindent kaptam hozzá) de azzal még várhatok, meg ugyis AK-ra megyek a papirjába megcsak 9kw van irva szoval nem gyakorolhatok/vizsgázhatok rajta elvileg. Legalább az oktató motorja kopik, és kevesebb a teljesítmény-adója. akinek meg nem tetszik hogy "87es kiadás meg öreges formája van annak míg világ a világ ne legyen más motorja mint egy keeway robogó. :)
Valami régebbi 90es évjáratú motort nézz ami nincs széthajtva, bár nehéz de lehet találni jó állapotút! lehetőleg DTnél maradj ha endurót akarsz mindenki azt irja arról hogy legegyszerübb és legmegbízhatóbb a power szelepe stb.
ha 125be gondolkodsz akkor ha jól emlékszem a reg. adó az 85 vagy 95eft, plussz műszaki, névreiratás, biztosítás. meg még biztos van valami. szerintem nem érdemes külföldről venni. de ezt ti tudjátok.