Amikor nekem volt a különbözet rutinvizsgám, kb 5 éve, az egyik gyerek föl akarta húzni állványra a gs500-ast, de azt hitte, ez úgy működik mint egy mz, így kéjes nyögdécselések közepette beburitotta a suzukit a bokorba, és hangos szitkozódások közepette próbálta fölállítani, de miután nem sikerült, Kovács Tibi segítségével csak összejött. Elég mókás volt, azt végül nem bukott meg.
Kedves Raido. Ha már kötekedünk, a nyomatékot nem hiába tettem idézőjelbe, hiszen egy 600-as motorban annyi a nyomaték, mint szarban a vitamin és legyen az sport, vagy túra, egyik sincs nagyon több 60nm-nél, az meg más kérdés hogy valamelyik 7000-en, míg másikak 10 000-en adják le.
És amiért kötekedtél, tavasszal el kell hogy gyere velünk egy kis Dobogókő-Szentendre körre .
volt ott egy vályú meg elakadt a lábam meg ...
amugy az 1000es tenyleg nem kezdonek valo, iszonat durvan reagal a gazra, szoval lehet fekudni csak eccer nezel felre.
én is azt mondtam, hogy 600-as barátságosabb kezdőnek (én is ezért meg az áráért vettem azt ami nekem van), de ha már itt okoskodunk akkor jobb az ha kicsit egyenletesebben adja le a teljesítményét a motor mintha lórúgás szerűen produkálná. SZERINTEM... lol már
Azért hangolják túrásabbra a görbét, mert még úgy is van benne bőven erő. De éppen azért, mert a 600-t pörgetni kell, nem kell megijedni, hogy bárhol hátravág. Ha egy ezressel mész, mindig nagyot ránt, a 600-as meg csak ha nyelezed, tehát barátságosabb. SZERINTEM
rángatódzott a csuklója, meg látszott, hogy a robogón még a lábát sem szokta letenni és elfelejtette lerakni a lábát (ő majd azt fogja mondani, hogy "volt ott egy vályú meg elakadt a lábam meg blabla" ) remélem senki nem veszi be a kamu dumáját
amúgy hatszázasnál annyira ne emlegessük a nyomatékot eleve nem arról híresek a hatszázas gépek, meg persze ha sportmotorról beszélünk akkor szintén jó ha tudjuk, hogy a teljesítmény akkor van ha van fordulatszám is, "túrásabb" gépeknél egyenletesebbre hangolják a nyomaték görbét ezért ezek elméletileg jobban motorozhatók lennének kezdőként (Polo Fazere pl. szerintem ilyen szempontból teljesen jónak tűnik)
Most elkezdek lehet gyüjteni egy ujra!
Pedig jövö évben állitolag rendes magyar bajnokság lesz.
Főleg még az 1200-es Ladájával tanultam vezetni!
És amiért kötekedtél, tavasszal el kell hogy gyere velünk egy kis Dobogókő-Szentendre körre .
amugy az 1000es tenyleg nem kezdonek valo, iszonat durvan reagal a gazra, szoval lehet fekudni csak eccer nezel felre.
én is azt mondtam, hogy 600-as barátságosabb kezdőnek (én is ezért meg az áráért vettem azt ami nekem van), de ha már itt okoskodunk akkor jobb az ha kicsit egyenletesebben adja le a teljesítményét a motor mintha lórúgás szerűen produkálná. SZERINTEM... lol már
amúgy hatszázasnál annyira ne emlegessük a nyomatékot eleve nem arról híresek a hatszázas gépek, meg persze ha sportmotorról beszélünk akkor szintén jó ha tudjuk, hogy a teljesítmény akkor van ha van fordulatszám is, "túrásabb" gépeknél egyenletesebbre hangolják a nyomaték görbét ezért ezek elméletileg jobban motorozhatók lennének kezdőként (Polo Fazere pl. szerintem ilyen szempontból teljesen jónak tűnik)
én még a műszakiján is ott voltam!
de tenyleg csak gazdafuggo, ki hogy huzza neki.