egyszer egy Nsr-es ki akart állni a Banditommal szemben, de mikor elmentek a haverjai h megkeressék dorozsmán, nem találták, szal elmaradt a nagy összecsapás
hali!
bekoszonnek,mert invitalast kaptam.
apropo,itt van az a srac,aki ott volt tegnap 4 es 5 kozott az apriliaval a novotelnel? egy "50"-es mocival:) szivesen megmerkoznek vele. vegre pontot tehetnenk a nagy dilemma vegere, h melyik gyorsul jobban, a 125 2T v 250 4T.
erre jó a pályázás: tanulni biztonságos körülmények között... és nem szoktam versenyezni a haverokkal sem, abszolút szintén bizalmi alapon megyek csak kisebb társasággal is, az ering is csak gyakorlás és magamnak fun, nem versengés a többiekkel (ált szezononként 3-4szer megyek fel max a pályára) igaz az guminak nem marad ép széle elől-hátul, de ha valaki erőszakos, hadd menjen... sajna nem egyszer volt példa, hogy erőlködtek mögöttem, aztán elengedtem, mielőtt magával ránt valahol, aztán pár körrel később mentő jött érte be ,mert összeakadt mással, szal jó a pálya, de ott is hagyni kell az erőszakosakat (aki profi az kikerül úgyis, hogy észre sem veszed).
Nem tudom szabad-e az időpont, majd lefixáljuk, a 17.-i hétvége tuti nem jó (gyerkőc 3 éves lesz, család banzáj lesz )
Na majd értekezünk. Egyébként a pályára nem kötelező a bőrruha, felengednek cordurában is, csak muszáj a szabályokat hangoztatni (Te el tudod képzelni Magyarországon, hogy inkább elesik valaki bevételtől, csakhogy megkíméljen mást egy esetleges sérüléstől? )
Linkelem, nem töltöm fel, mert nem hiányzik az idióták hülyesége, meg a fikázás, okoskodás. http://www.videa.hu/main.php?p...
A bénább vagyok én.
A máj. 10-ben biztos vagy, Jürgen, hogy szabad az ERingen? A naptárjukban még nincs info erről. A maj. 17-re (ami nekem jó lenne ) viszont zöldet tettek már, azaz nyílt nap.
Jürgen, meg mindenki! Egy jó nagy leb..szás kijár Nektek és vele együtt magamnak is!
Mikor kezd itt kialakulni egy életkorban és felfogásban hasonló csapat? Mikor? Nyilván, amikor Bp-en kezdek dolgozni és az idő nagy részében lakni...
2006-ban kezdtem a motorozást, előtte csak Simsonom volt, és azzal is csak közlekedtem, semmi vagányság. Szegeden alig akadt motoros ismerősöm. Sőt, akitől tanultam, meg aki az egész "fertőzésről" tehet, ő is o.házi. Ráadásul nálam bizalmi kérdés a csapatban motorozás. Az emberek meghülyülnek tömegben az élet minden területén. Könnyen megvan a baj. tegnap pl. kicsin múlott, elmesélem tanulságul:
Egy ismerősöm hívott, hogy vmi fórumos emberkékkel mennek a Szentendrei úti OMV-től Dobogókő-Visegrád, stb. Nem is nagyon akartam velük menni, de a haverom győzködött, hogy majd lassan megyünk, meg a saját tempónkban. Én utassal, ő meg cca 2e km tapasztalattal (milyen motort vett volna tök kezdőként, ha nem GSXR1000-et ). Nos, az lett a vége, hogy a haverom meg a mögötte jövők egy kanyar után elmaradtak. Mi felmentünk Dobogókőig, mert már nem volt sok hátra. Sőt, én megelőztem a két elöl menőt, mert ha már végre eljutottam oda, akkor legyen valami fun factor is! Még így is bőven óvatos féktávokat vettem. Gondoltam, a haver a pille könnyű gixerrel tudja tartani azt a tempót, mint én az öreg túrabusszal, utassal. Hát, nem... Mint kiderült, besokalt abban a kanyarban, kisodródott, és becsukta a tükrével egy autó tükrét. Más bajuk nem lett, de ez szerintem nem sokon múlhatott.
Igaz nekem csak fél centi rinyacsíkom maradt a hátsón, de nem gondoltam, hogy neki sok ez a tempó a gixeren. Azt hiszem, legközelebb csak ketten megyünk és próbálom neki mutatni az íveket, még ha ez egy vak vezet világtalant projekt lesz is.
most nézem hogy: "MOTORKERÉKPÁRRAL CSAK BUKÓSISAKBAN ÉS TELJES MOTOROS-BŐRRUHÁBAN LEHET HASZNÁLNI A VERSENYPÁLYÁT."
úgyhogy pályázni semmiképpen nem fogok
ja én nem tudtam h az E-ring Örkénybe' van... mennyibe kerül a pályázás? lehet h van kedvem menni, max ahogy mondod nem megyek föl a pályára autópályán mentek vagy az 5ösön?
Kecskeméttől csak egy köpés már Örkény - Euroring, ott azért élvezetesebb Újra írom: jövőhét szombat 10.-e délelőtt Ering, akinek van kedve (akárcsak mocizni oda majd vissza pár óra múlva, nem muszáj felmenni a pályára) csatlakozhat, csak jelezze, hogy mondjam mikor van az indulás és honnan
Fel van dobva a labda, ki szervezi meg? Május 10.-re szervezek egy euroringes gurulást (délelőtti pályázást), oda is lehet szerveződni, de a nekem egy 09.-i péntek délutáni gurulás is jó lehet. Az emilem: jurgen kukac freemail pont hu, hogy így is tudjunk egyeztetni. Nekem általában a péntek délutánok jók, és ha előre megszervezem akkor a hétvégéből is lehet jónéhány óra, illetve párosan (asszonyt is felpakolva, ha van a gyerkőcre "pesztra alany") akkor egész nap is. Akkor feldobok egy talit: május 09. péntek délután fél4 (talihelyet egyeztetünk, valamelyik benyakút) rövid ismerkedés és goo egy laza 100-150 km-es kör valamerre. Akit érdekel jelezze, pontosítunk azon a héten. Megjegyzem Szarvas felé is lehet jót motorozni . Közúti onboardot ritkán készítek a yard miatt, de nem probléma, de főleg pályán szoktam néha használni. De ha megdumáljuk és találunk egy érdekes utat és összejön egy kis csapat, szívesen felrakom a tartóra a kamerát, aztán aki kér kaphat a megírt dvd-ből
helló!
egyszer gurulhatnánk egy Szeged-Üllést, vagy úgy ahogy mondtad, Mórahalom -Bordány- Szeged, ha nem zavar a fiatal korom majd május 8-11 közt leszek otthon
Az én kedvenc útvonalam (ha már lehet egyáltalán ilyet mondani az alföldön...) Szeged - Csongrád - Kiskunfélegyháza - Szeged; Szeged - B.csaba - Kecskemét- Szeged), vagy ha csak kevés idő van : Szeged - Mórahalom-Zákányszék-Bordány-Szeged. De néha a környező kisebb települések között is szoktam bolyongani Kiskunmajsáig bezárólag Akinek van kedve szívesen veszek csatlakozókat, csak egyeztetés kérdése. Stílusom: városban és közúton is ésszerű tempó egy-egy kis meghúzom vissza normál tempóra (város 50-70, kint 120-150). Sajnos kanyar az nem sok van, de nekem a motorozásban nem a sebesség, hanem a feeling a lényeg (ezért nem is lesz soha sportgépem).
Ha van ez a topic, esetleg akik kicsit komolyabban szeretnék venni a szegedi motoros együttgurulást, célszerű picit megismerkedni, hogy a stílus alapján lehessen keresni közös guruló partnert. Kezdtem én (fontossági sorrendben a moccos útvonalakkal, másodsorban magammal): Jürgen a becenevem, 14 éves korom óta motorozok egy kis szünettel közte. Gyorsulási verseny nem érdekel, egykerék - városi vagánykodás szintén nem, de ha időm engedi még melóba is moccal járok. Rakparti gyülekezést kihagyom, ha van időm azt a motoron töltöm, nem ülök ki beszélgetni, inkább kihasználom az időt. Persze ha megszervezünk egy ismerkedést az más . Évente párszor Eringet meglátogatom (készítek onboard felvételeket is, ezt bárhol szívesen megteszem (legyen téli elemózsia ).
Remélem összejövünk itt páran, és lesznek közös gurulások. Példul nyaranta jó szokott lenni: hajnalban indulás balcsira, estefelé vissza, ott meg nagy lazulás. Egyedül és 1 barátommal szoktam általában kenni (néha sajnos csak néha sikerül összehozni 2-3 fős gurulást), ehhez a csapathoz lehet nyugodtan csatlakozni átlagos csupán élvezetböli guruláshoz.
Egyelőre ennyi (ez sem kevés), remélem összejövünk itt páran, és lesz minél hamarabb közös gurulás és lesznek klassz kis csapatok! Tegyünk Szeged nívos motorozásáért, és normálisan közlekedjünk (van pár ismert hely ahol lehet vagánykodni mások bosszantása nélkül, ha valaki erre vágyik) - már vannak pozitív tapasztalataim ha normálisan közlekdünk. Lehet tempósan is más bosszantása (és magunk veszélyeztetése nélkül) közlekedni.
üdv,
Jürgen
mai történetem:
delet harangoznak... Dugonics téren céltalanul motorozgatok... meglátom Ő-t utána megyek...
követem a bajai útra... az átkötőn lefordul Dorozsma felé... csutka gáz nekem 190volt a vége,neki meg sztem olyan 230-240... aztán visszafelé is lenyomtunk egy kört, de eléggé ellépett, mert jöttek szembe... de gyönyörű volt és a hangja sem volt semmi
bekoszonnek,mert invitalast kaptam.
apropo,itt van az a srac,aki ott volt tegnap 4 es 5 kozott az apriliaval a novotelnel? egy "50"-es mocival:) szivesen megmerkoznek vele. vegre pontot tehetnenk a nagy dilemma vegere, h melyik gyorsul jobban, a 125 2T v 250 4T.
Nem tudom szabad-e az időpont, majd lefixáljuk, a 17.-i hétvége tuti nem jó (gyerkőc 3 éves lesz, család banzáj lesz )
Na majd értekezünk. Egyébként a pályára nem kötelező a bőrruha, felengednek cordurában is, csak muszáj a szabályokat hangoztatni (Te el tudod képzelni Magyarországon, hogy inkább elesik valaki bevételtől, csakhogy megkíméljen mást egy esetleges sérüléstől? )
http://www.videa.hu/main.php?p...
A bénább vagyok én.
A máj. 10-ben biztos vagy, Jürgen, hogy szabad az ERingen? A naptárjukban még nincs info erről. A maj. 17-re (ami nekem jó lenne ) viszont zöldet tettek már, azaz nyílt nap.
Mikor kezd itt kialakulni egy életkorban és felfogásban hasonló csapat? Mikor? Nyilván, amikor Bp-en kezdek dolgozni és az idő nagy részében lakni...
2006-ban kezdtem a motorozást, előtte csak Simsonom volt, és azzal is csak közlekedtem, semmi vagányság. Szegeden alig akadt motoros ismerősöm. Sőt, akitől tanultam, meg aki az egész "fertőzésről" tehet, ő is o.házi. Ráadásul nálam bizalmi kérdés a csapatban motorozás. Az emberek meghülyülnek tömegben az élet minden területén. Könnyen megvan a baj. tegnap pl. kicsin múlott, elmesélem tanulságul:
Egy ismerősöm hívott, hogy vmi fórumos emberkékkel mennek a Szentendrei úti OMV-től Dobogókő-Visegrád, stb. Nem is nagyon akartam velük menni, de a haverom győzködött, hogy majd lassan megyünk, meg a saját tempónkban. Én utassal, ő meg cca 2e km tapasztalattal (milyen motort vett volna tök kezdőként, ha nem GSXR1000-et ). Nos, az lett a vége, hogy a haverom meg a mögötte jövők egy kanyar után elmaradtak. Mi felmentünk Dobogókőig, mert már nem volt sok hátra. Sőt, én megelőztem a két elöl menőt, mert ha már végre eljutottam oda, akkor legyen valami fun factor is! Még így is bőven óvatos féktávokat vettem. Gondoltam, a haver a pille könnyű gixerrel tudja tartani azt a tempót, mint én az öreg túrabusszal, utassal. Hát, nem... Mint kiderült, besokalt abban a kanyarban, kisodródott, és becsukta a tükrével egy autó tükrét. Más bajuk nem lett, de ez szerintem nem sokon múlhatott.
Igaz nekem csak fél centi rinyacsíkom maradt a hátsón, de nem gondoltam, hogy neki sok ez a tempó a gixeren. Azt hiszem, legközelebb csak ketten megyünk és próbálom neki mutatni az íveket, még ha ez egy vak vezet világtalant projekt lesz is.
úgyhogy pályázni semmiképpen nem fogok
Nagyon szép a motorod.Egy közös gurulást én is bevállalnék.
egyszer gurulhatnánk egy Szeged-Üllést, vagy úgy ahogy mondtad, Mórahalom -Bordány- Szeged, ha nem zavar a fiatal korom majd május 8-11 közt leszek otthon
utcai onboard-al is foglalkozol?
Az én kedvenc útvonalam (ha már lehet egyáltalán ilyet mondani az alföldön...) Szeged - Csongrád - Kiskunfélegyháza - Szeged; Szeged - B.csaba - Kecskemét- Szeged), vagy ha csak kevés idő van : Szeged - Mórahalom-Zákányszék-Bordány-Szeged. De néha a környező kisebb települések között is szoktam bolyongani Kiskunmajsáig bezárólag Akinek van kedve szívesen veszek csatlakozókat, csak egyeztetés kérdése. Stílusom: városban és közúton is ésszerű tempó egy-egy kis meghúzom vissza normál tempóra (város 50-70, kint 120-150). Sajnos kanyar az nem sok van, de nekem a motorozásban nem a sebesség, hanem a feeling a lényeg (ezért nem is lesz soha sportgépem).
Ha van ez a topic, esetleg akik kicsit komolyabban szeretnék venni a szegedi motoros együttgurulást, célszerű picit megismerkedni, hogy a stílus alapján lehessen keresni közös guruló partnert. Kezdtem én (fontossági sorrendben a moccos útvonalakkal, másodsorban magammal): Jürgen a becenevem, 14 éves korom óta motorozok egy kis szünettel közte. Gyorsulási verseny nem érdekel, egykerék - városi vagánykodás szintén nem, de ha időm engedi még melóba is moccal járok. Rakparti gyülekezést kihagyom, ha van időm azt a motoron töltöm, nem ülök ki beszélgetni, inkább kihasználom az időt. Persze ha megszervezünk egy ismerkedést az más . Évente párszor Eringet meglátogatom (készítek onboard felvételeket is, ezt bárhol szívesen megteszem (legyen téli elemózsia ).
Remélem összejövünk itt páran, és lesznek közös gurulások. Példul nyaranta jó szokott lenni: hajnalban indulás balcsira, estefelé vissza, ott meg nagy lazulás. Egyedül és 1 barátommal szoktam általában kenni (néha sajnos csak néha sikerül összehozni 2-3 fős gurulást), ehhez a csapathoz lehet nyugodtan csatlakozni átlagos csupán élvezetböli guruláshoz.
Egyelőre ennyi (ez sem kevés), remélem összejövünk itt páran, és lesz minél hamarabb közös gurulás és lesznek klassz kis csapatok! Tegyünk Szeged nívos motorozásáért, és normálisan közlekedjünk (van pár ismert hely ahol lehet vagánykodni mások bosszantása nélkül, ha valaki erre vágyik) - már vannak pozitív tapasztalataim ha normálisan közlekdünk. Lehet tempósan is más bosszantása (és magunk veszélyeztetése nélkül) közlekedni.
üdv,
Jürgen
delet harangoznak... Dugonics téren céltalanul motorozgatok... meglátom Ő-t utána megyek...
követem a bajai útra... az átkötőn lefordul Dorozsma felé... csutka gáz nekem 190volt a vége,neki meg sztem olyan 230-240... aztán visszafelé is lenyomtunk egy kört, de eléggé ellépett, mert jöttek szembe... de gyönyörű volt és a hangja sem volt semmi
Ferrari 575M
Gurultatok ma?
Szeged-Mòrahalom
Szeged-Balàstya
Sàndorfa
lva
ami engem illet
Ti merre nyomjátok Szeged környékén? Én az 55-ösön szoktam tavaly meg tavalyelőtt.
Most meg marad a bp-i közlekedés, mint ügyességi és túlélő program.