Sziasztok!
TPS szenzor csinálhat olyan problémát hogy a gázt nehéz adagolni. Nagyon nehezen lehetett óvatosan adagolni. Vagy valami más lesz?
A válaszokat előre is köszönöm
(dl 650 2007-es)
Vettem én is egy DL-650et, tettem rá USB-s töltőt, aminek az van a papírjában hogy direktbe az akksira kell kötni. Viszont ebben az esetben állandóan világít benne a visszajelző LED. Kaptam egy tippet, hogy gyújtás utan kell kotni és jó lesz. Tok hülye vagyok az elektronikahoz, valaki el tudna magyarázni hogy a gyújtás utan kell kotni dolog az hogyan kivitelezhető?
Én használom a motorom, ha egy túrán vagyok, élvezném is... max tankolni szeretnék, ha mást is kell csinálnom már morcos vagyok. Ezért vettem én is DL-t, mert ennél a típusnál a legkevesebb a hibaszázalék, szerintem és a rendelések szerint is. Ezért mindenből gyárit veszek, amin pár kopaszodó, penészes bajszú mérnők már gondolkodott egy pár órát.
Nem forintba.....sból, de ebben a cuccban van kb 20e km üzemanyag ár :)
Mivel építettem már magamnak 2 ilyen rendszert és másnak is párat, így tudom, hogy 10e a max költsége! Na meg a kihívás része is érdekel, főleg egy olyan gépen amit nem ismerek még :)
Szia Szecso!
Már regisztráltam, de a képeket nem látom sok esetben, így nem tudom pontosan össze rakni a dolgot fejben. Az biztos, hogy én a fapad verziónál maradok, mágnes szelep, csövezés, mert az elmúlt cc 50e km alatt soha nem volt gondom vele. Nem kell mikor kontroler meg minden földön túli dolog nekem, egy fojtás a csövekre és pont, majd ha esik tekerem magam :)
én nem ismerem a motorod. A sajátomra ilyet tettem fel. Potméterrel állítható a csepegtetés sűrűsége menetközben (olaj vizskozitás függelen, mert elektromos pumpa nyomja). A lengő karra meg úgy rögzítettem gyorskötözővel, hogy előtte a gyorskötözőre hőre zsugorodó csövet húztam aminek szinte olyan szinve van mint a lengőkarnak.
Az egyikben benne van a tartály a pumpában a másikban külön van. Én a hátsó oldalidom alá dugtam el a tartályt. Nekem a mini változat van. A 100 ml-es tartály kb 8-9.000 km-re elég.
Új szériás 1000-re szerelt már valaki lánc olajozó szerkezetet? ha igen tenne esetleg fel pár képet a megoldásokról, hova tette a tartályt, milyent, és hova vezette az olajat a láncra! Tudom sok a kérdés, de új terület ez a motor ég nekem, így meg adnám neki a legjobbat ha lehet.
Köszönöm előre is a válaszokat!
Sziasztok!
Egy éve vásároltam egy Szuzuki DL 650-es motort,és most olyan gondom van vele,az alapjárat ingadozik és leáll.
Menet közben ha kiveszem üresbe azonnal leáll,van olyan mikor visszaáll rendesen,de egy idő múlva újra csinálja!
Nem tud valaki segíteni hogy mi lehet a probléma vele!
Sziasztok! Egy baratom vl 250 (intruder)vasarlasan gondolkodik, es megkert jarjak utána a szerviz es alkatresz hatterenek, valamint, mennyire megbizhato egy moci? Mik a típus hibái es egyebb aprosagok amiket tudni lehet róla.. Szeretnelek megkerni Titeket, hogy egy par mondatban adjatok nekem infokat ezzel kapcsolatban. Nagyon szepen Köszönöm. Szép napot!
TPS szenzor csinálhat olyan problémát hogy a gázt nehéz adagolni. Nagyon nehezen lehetett óvatosan adagolni. Vagy valami más lesz?
A válaszokat előre is köszönöm
(dl 650 2007-es)
Vettem én is egy DL-650et, tettem rá USB-s töltőt, aminek az van a papírjában hogy direktbe az akksira kell kötni. Viszont ebben az esetben állandóan világít benne a visszajelző LED. Kaptam egy tippet, hogy gyújtás utan kell kotni és jó lesz. Tok hülye vagyok az elektronikahoz, valaki el tudna magyarázni hogy a gyújtás utan kell kotni dolog az hogyan kivitelezhető?
Köszönöm 🙏🏻
Mivel építettem már magamnak 2 ilyen rendszert és másnak is párat, így tudom, hogy 10e a max költsége! Na meg a kihívás része is érdekel, főleg egy olyan gépen amit nem ismerek még :)
http://www.rider13.hu/termek/s...
Már regisztráltam, de a képeket nem látom sok esetben, így nem tudom pontosan össze rakni a dolgot fejben. Az biztos, hogy én a fapad verziónál maradok, mágnes szelep, csövezés, mert az elmúlt cc 50e km alatt soha nem volt gondom vele. Nem kell mikor kontroler meg minden földön túli dolog nekem, egy fojtás a csövekre és pont, majd ha esik tekerem magam :)
én nem ismerem a motorod. A sajátomra ilyet tettem fel. Potméterrel állítható a csepegtetés sűrűsége menetközben (olaj vizskozitás függelen, mert elektromos pumpa nyomja). A lengő karra meg úgy rögzítettem gyorskötözővel, hogy előtte a gyorskötözőre hőre zsugorodó csövet húztam aminek szinte olyan szinve van mint a lengőkarnak.
Az egyikben benne van a tartály a pumpában a másikban külön van. Én a hátsó oldalidom alá dugtam el a tartályt. Nekem a mini változat van. A 100 ml-es tartály kb 8-9.000 km-re elég.
http://www.pdoiler.co.uk/product.htm
http://vstromclub.hu/phpbb3_/v...áncolajzó
Új szériás 1000-re szerelt már valaki lánc olajozó szerkezetet? ha igen tenne esetleg fel pár képet a megoldásokról, hova tette a tartályt, milyent, és hova vezette az olajat a láncra! Tudom sok a kérdés, de új terület ez a motor ég nekem, így meg adnám neki a legjobbat ha lehet.
Köszönöm előre is a válaszokat!
Egy éve vásároltam egy Szuzuki DL 650-es motort,és most olyan gondom van vele,az alapjárat ingadozik és leáll.
Menet közben ha kiveszem üresbe azonnal leáll,van olyan mikor visszaáll rendesen,de egy idő múlva újra csinálja!
Nem tud valaki segíteni hogy mi lehet a probléma vele!
csak telefonon: 70/724-51-50
http://www.jofogas.hu/budapest/Suzuki_DL_650_1000_V_storm_Vstorm_doboztarto_47471498.htm?first=1
??