Tisztelt Mr.!!!!
Örömmel olvasom hogy te sem vagy egy buszozós típus!
A Busa pedig nem szar, a CBX 1050 Hondán egy hónap alatt sikerült elgörbítenem a kislánckerék tengelyt, de az sem szar, csak kopik.
Sajna ezek ilyenek, kitartás!
A szegecseket a Trix-m kft-től vettem 1000 Ft/db áron, kifúrtam a gyárit és csak be kell tenni és egy omega-gyűrüvel lebiztosítani. Csak egy kicsit zörgősebb lett, de valamennyit javult a fékezés, mert, ha nincs behúzva a fék, akkor nem súrlódik a betét a tárcsához, így jobban tud hűlni a tárcsa.
Most jut eszembe, hogy Hamvasat barátom az Index.hu Hayabusa fórumon most hírdet egy balos idomot, meg egy fejidomot is, kérdezd meg, jó srác, segítőkész.
Hát az sajnos nincs, mert volt egy hátsó idom, de azt már eladtam( bánom is, mert nem tudom mi lesz majd a vizsgán...). Van két féktárcsám, ami át van szegecselve Végh Jana féle szegecsekkel, első villa, fékek, fékbetét, üléspúp, gyári lábtartók, főfékhenger (kar nélkül), kuplung felső munkahenger , gyári plexi, valahol megvannak a gumimarkolatok is kb ennyi.
Tényleg....NAGYON-NAGYON köszönöm NEKTEK!!!!
Úgy néz ki a manőver,hogy kb_60-65-ben megáll az egész,munkadíjjal együtt,
a lánc,a lánckerék szett,és a 3 csapágy.........
De elgondolkodtató,hogy milyen szar a JAPÁN!!!!!!!
És most jött el az ideje,hogy leköpjem magam!!!!!!
Emlékeztek még Barátaim a regisztrálásomra???Amikor Nektek estem,hogy nem szar a
busa!!!Mi választottuk!!!Mi akartuk!!De sajna vannak gyengéi!!!
NE HARAGUDJATOK!!!!!!!!IGAZATOK VOLT!!!Pedig nincs lelkem!!!
Még mielött nekem esnének a "lelkek",nem a téli pihenőt tartó
busásokról írtam ezt,hanem a szezonban elmondottak alapján
másokról........ ,Akik ezeket mondták....
A légiósnak! Már azt hiszem írtam, AFAM lánc és hozzá a gyári méretű kerekek, a Parilla kft-nél házhozszállítva 36500Ft! Én így vettem nincs 1 hónapja!
Ott rohadjon le mind a két lábam srácok,ha én buszra,vagy villamosra
szállok!!!!!!!!
SOHA........
Aki pedig garázsban tartja,és nem használja.....annak tanácsolom,hogy olcsóbb
szalonba járni simogatni!!!!!!!!!!!Az "ilyen"embereket hívom "szalon motorosnak"!!!!
-"Nem veszem elő:
-Ne legyen poros!!!
-Ne legyen vizes!!!
-Fúj a szél,most nem!!!
-ÁÁÁÁ.....Még hideg van!!!!
-Nem vagyok mazoista,mint Te!!!
-Most mostam le!!!
Mr. H.! Lánc témában a következőket tudnám ajánlani! DID 50ZVM (vagy 50ZVM-II) ez a Pink Motorsnál kapható olyan 40 körűl, itt van JT lánckerék is , az első-hátsó kb 10000 Ft, vagy az új favorit az EK (Enuma) 530ZZZ, ez a Quasimotonál kapható, az árát nem tudom, de külföldön olcsóbb, mint a DID. Nem rossz az RK sem, de szerintem a másik kettő jobb. Csapágyban én jobban bíznék az SKF-ben, mint a már ki tudja hol(biztos nem Japánban) gyártott Koyo-ban...
Mr Hayabusa!
Tilos a nagyteljesítményű motorkerékpárt használni, és veszélyes is, ha a garázsban csak símogatnád sokkal tovább tartana!
Járj busszal!
Megjegyzem 74 óta nem ültem buszon és erre büszke is vagyok!
Királyleány vagy Mihail!!!!
Most körülszaglászom a gyári,és az utángyártott közti árkülönbséget,ha minimális,
akkor inkább a gyári .......
De nagyon-nagyom köszönöm előre is!!!!!!!!!
Sírni tudnék,hogy pont januárban...amikor a fű sem nő!!!!
Szegény Rosinante!!!
Örömmel olvasom hogy te sem vagy egy buszozós típus!
A Busa pedig nem szar, a CBX 1050 Hondán egy hónap alatt sikerült elgörbítenem a kislánckerék tengelyt, de az sem szar, csak kopik.
Sajna ezek ilyenek, kitartás!