Kihúzom a lábam azt van termés rendesen.
Alakul ezt szeretem. A túra szervezése látom nem egészen a megszokott mederben csorgodál.
Kykee vagy valaki tegyen már rendet és hozza meg a döntést.
Ez az egész kisértetiesen hasonlít a belbolitikai helyzethez ide is meg oda tartunk aszt lúúúúfaszba megérkezünk.
Új tagok is a felszinen ez nagy öröm mert a beavatók szívessen dolgoznak az új húsokon.
Kence van / de jó a lánc spray is/ így nem fog fájni. Ja nem kell félni !
Nálam 9-10000-nél megy el az ereje......de addig nagyon jól húz, már 3000-től. 10000 fölött abszolút nem húz. De nem is baj, jobb így. (a yoshi miatt van)
Nagyon úgy néz ki, Balaton lesz belőle. Legalábbis a kykeeék véleményét, célját nem tudom. Én személy szerint jobban örülnék Paksnak, de én is csak egynek számítok, hiába vagyok ekkora lób@szó állat.......
8 liter alatt szinte sosem. illetve a közös gurulások alatt.......általában 8,5 -9 között van. 160-170 km-nél már benzinkút lázas keresése van napirenden.....
Én 7000-ig forgattam bejáratás alatt. De valóban igazad van, a tartósan egy fordulatszám nem jó neki. Sűrű terhelésváltás kell neki, sok motorfék, stb...
Bizony-bizony! A teherautósokkal vigyázz! Különösen szemét ritka köztünk, egyszerűen nem lát. Fizikai lehetetlenség. Ha mégis mellé érsz, minél előbb nyélgáz. Komolyan. Nehéz elhinni, de sokszor a jobbrasorolásunk így történik: index ki, kb. 3-5 másodperc várakozás majd a kormány szép lassan jobbra tekerése, fülelés, ha van duda, kormány gyorsan vissza, ha nincs, akkor jó........és ha van ott valaki, de nincs dudája, vagy megijedt, vagy akármi......vagy motoros....... Na jó, egy kicsit túlzás, de akkor is vigyázni kell.
Egyszer a nulláson jöttem az M5 felé a 6-os lehajtó közelében. Épp elkezdtem volna előzni a kamiont, amikor (még mögötte voltam) látom, hogy a gyorsítósávban nagy slunggal közeledik egy másik kamion, aki ugye az első adandó alkalommal be akar majd sorolni. Ekkor villant át az agyamon, hogy teherautósként sokkal előbb észreveszem ezt, és már jó előre átmegyek a belső sávba, hogy a besorolónak ne kelljen fékezni, és egyből fel tudja venni a forgalom sebességét. Így nem előztem, és abban a pillanatban az előttem lévő kamion már ment is át a belsőbe......ha ott vagyok mellette, nekem annyi......és mindez lejátszódott kb. 1 másodperc alatt.
Szóval nagyautóval vigázni, kell de nagyon!
Ja fogyasztás...
Hát nem tudom....
Ha forgatom,beeszi a nyolcat is szerintem.....
Ha light-osan megyek,elváltogatok alacsony fordulaton,megelégszik kb 5 lityóval...
Nektek???,
Ha Paksra v. Dunaföldvárra lesz a menet csak akor csatlakozom mert járatós még a gép és tudod max 120 .... a KisBalaton meg túl nagy falat volna végig max 6500-al
Megyek!
Amugy a teherautósokról,eddig csak jót tudok mondani,igaz nem is haragítom magamra őket,(talán mert ők erősebbek?? )de eddig csak előzékenyel találkoztam.Próbálok ugy motorozni,hogy a legkevesebbet kerüljek holttérbe.A mukor egy SV-srácot láttam felakadni a platóra,beelőzött jobról egy nyergest,ami balra kanyarodott,és a kabátja beakadt a plató oldalába.Gondolhatod ......
legalább 20 métert huzta,a moci meg ment egyenesen.Megúszta,de lehetett vola rosszabb is.Mondjuk beesik a kerék alá.Még belegondolni is rossz.....Főleg a kamion sofőrnek.Nem tehet róla,hogy balf...
a srác....
Jól tapad, az igaz! De nehezen melegszik, és nagyon hamar kopik. Nekem 8000-t bírt, és az már soknak számít. Inkább lecseréltem egy sporttúra gumira (Michelin Pilot Road) még az is többet tud, mint én. A túragumival szerelt GSR-t is le lehetett dönteni annyira, hogy kopjon a fékkar és a lábtartóbütyök.
amugy a gmiról csak anyit,hogy nekem a gyári van fent,mt 014,vagy valami ilyesmi,de max,meg vagyok vele elégedve.A haver gsxf-jén a gyári ugy csúszik ,mint állat.alig mer vele komolyabbat igyorsítani,mert egyből megforog...igaz vékonyabb is,de gondolom tapadásba ez nem sokat számít.
Ha jól fel tudod melegíteni,isrenkirály a tapadás...!!
Nem értem ezeket a különbségeket???