Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól állna pedig
Figyu utcán a 7-es busz mellett szinte eltörpül
Sziasztok...multkor megnéztem közelebbről a szalonban...hát nem gondoltam h ekkora robosztus ...reklámokban nem tűnt ien tankernak ...hatalmas dög ...lőttem pár képet is:
Eredeti és sport kipufogó a B-Kingen.
Kénytelen vagyok egyetérteni veled! Ez tényleg egy felvágós motor!
Egyébként ha autóhoz hasonlítjuk akkor meg szinte ingyen van!
A GS-t most vettem egy hónapja. A Yamaha 1000-es meg van 2 éve.
Gyakorlati használhatóságból a GS jó a városba cikázni kisebb turákra, a nagy meg száguldozni, döntögetni.Bár az utobbiakról próbálom lebeszélni magamat.
Egy ilyen bazinagy inkább felvágni jó. Meg hát ugye ennyiért megkapod a legfajintosabb motort ami létezik, ennyiért max egy kis szürke népautot kapsz.
Üdv Adamfzr!
Van valami abban amit mondasz! Amikor a tanulmánymotort bemutatták az árat a szaksajtó 4 és 6 millió HUF (átszámolva) közé saccolta. Na jó akkor még volt egy kompresszoros verzió, úgy 250 pacival azt saccolták 6 millára!
Szóval ha így nézzük tényleg nem túlzó az ár, sőt!
Igaz a Suzuki sohasem arról volt híres, hogy a legdrágább motorokat árulja.
tul. képpen nagyon nem drága.. főleg van ez az akció hogy a régi busát pl 2.5 gurigáért ajtóhoz viszik névreírva.. elképesztő.. ezek a hiperbájkok ahhoz képest hogy mit tudnak meg mit képviselnek, mondhatnánk meglepően olcsók. marketingstratégiai szempontból sem értem, hogy a cégeknek a zászlóshajóit miért éri meg olcsóbban adni mint egy ezrest gyorsaságit, vagy 2/3-áért egy cruiser árának..
Üdv OldPiet!
Jó, jó a GS-ed persze hogy olcsóbb volt, de látom már Te sem GS-el nyomod!
Ráadásul ahogy elnézem nem olcsóbb irányba váltottál!
A GS-em olcsobb volt 999.000,- . .
És az is nacked bike .
Na jó egy az egyben elcserélném
Az ár egyébként teljesen reális, hiszen minden létező csúcskategóriás műszaki megoldás ott van a motoron, a blokktól kezdve a vázon és a futóművön keresztül a fékekig!
Akinek erre van szüksége, annak sajnos fizetni is kell!
Szevasz Ronis!
Igazad van! A B-King és kategória társai sohasem fognak semmilyen eladási statisztikát vezetni! Ez igaz! De kérdezem én egy 750-es BMW, vagy egy S 600-as Merci fog e vezetni eladási statisztikát? Nyilván nem, sőt még a gyárnak sem ez a célja, hanem hogy kiszolgáljon egy szűk(!) vevőkört és ezekkel csúcskategóriás gépekkel reprezentálja a márkát!
Teljesen egyértelmű, hogy a csupasz motorok piacán most ezt teszi a Suzuki is, és a B-Kinggel lehet is reprezentálni!
Ez azért gondolom nem vitatéma!
Attól pedig nem félek, hogy a kereskedések nyakán fog maradni, meglesz a vevőköre biztosan!
3.198.000.-csak
Ha lejjeb vinnék az árát 1millával,akkor jobban venneék,talán.De akkor is több a fentartása,mint bármelyiknek.Több pénz,kevesebb kilométer és mint tudjuk,minden csoda 3 napig tart
Na de megyek is ,mert innen ki vagyok nézve
Megnézem majd ezt a topicot 1 hónap múlva
fontos az ár persze, söt komoly vásárlo erö a megalománia is, de talán az ésszerűség még döntöbb,
sztem az árától függ.lehet tudni h mennyi körül lesz?
amugy szép, söt még tetszik is ,de élöben akkora, mint egy tankhajo, legalább 195 centisnek ,és 120 kilosnak kell lenned hogy elkormányozd,,
szerintem ez a motor sosem lessz olyan sikeres mint egy fele ekkora köbcentis hasonlo verda, lásd vmax, tul nagy suly, tul nagy köbcenti, tul sok loerö, mindez egy nyitott motorban ,,
Köszönöm!
Ahogy már a 20-as hozzászólásban is megírtam a GSR 600 topikot amikor megnyitotta Panizzi még senkinek sem volt GSR 600-asa, de a topik már létezett!
Most nagyjából ugyanaz a helyzet!
A célom egyenlőre az, hogy a lehető legtöbb infót szedjem össze a B-Kingről azok számára akiket érdekel ez a típus, vagy ilyen motort szeretnének venni.
Később majd úgyis jönnek az igazi tulajok, remélem akkor ők majd átveszik itt a terepet!
Addig meg firkálok...
Gratulálok hozzá!
További jó firkálást!