Ne feledjétek, csajos pályázás a Pannónia-ringen!
Július 19-én vasárnap 16.30 - 18.00 óráig, 1,5 órára csak csajoké a pálya. Ára 10.000,- Ft, jelentkezés a helyszínen a BR Organisation Kft. kihelyezett irodájában.
Előtte az OB futamai vannak, így aki előbb érkezik, az sem unatkozik majd.
Ne hagyjátok ki a lehetőséget, jó alkalom arra, hogy a pancsiringgel megismerkedjetek!
Eső?! Milyen eső? Tegnap 150km-t motoroztam,osztrákia,56-os,meg Kőszeg környékén.
A kesztyűmből még most is csepeg a víz,pedig már egy napja lóg a kötélen...
Ugyanaz, csak most szánta el magát a tulaj a javításra! Azt hiszem soproni, de hozzám egy haverom hozta a motort ( ő is rendezte az anyagi részét felém ), akinek a szomszédjáé, aki nem nagyon van itthon. Bonyolult, de így van.
Én otthon nem dolgozom pssszt ! Illetve ha mégis, szigorúan ingyen, baráti alapon . Nem ment egy henger, két szelep nem zárt jól, múlt héten raktam össze, a Suzu-ban! F.sza lett!
Hy! Igaz lehet, sornégyes motoroknál kb 40000km-enként szoktak vez.láncot cserélni. Ha csúnyán köhögök, meghallgatja a tüdőmet a Z. azzal a sztetoszkóppal ? Vicceltem. Ez is ThunderCat:
Ahogy mondod. Egy erős rugó nyomja befelé a feszitő végét(ez egy sima pálca a fején egy legömbölyített gombszerűséggel),az alsó része fogazott,mint egy fogasléc. A rugó úgy van méretezve,hogy éppen a megfelelő erővel nyomja,feszíti a láncot. Ahogy nyúlik, úgy meg egyre beljebb a feszítő vége,a racsni meg azért van hogy csak befele tudjon elmozdulni,kifelé a lánc már akkor se tudja nyomni ha csapkodna esetleg. Aztán mikor a lánc annyira megnyúlik,hogy a feszítő a végére ér és már nem tudja beljebb nyomni és feszesen tartani,akkor kezded hallani a lánc hangját,mert ahogy lazább lesz csapkodni és zörögni kezd.
Amúgy az említett módszert használták. Fémpálca bedug a gyanúsított helyre, másik végét, meg fülbe. Csak itt nem a másik végét, hanem ugyan úgy végződött mint egy sztetoszkóp és azt tette a fülébe.
Meg azt mondták, hogy a feszítő már valszeg nem tud utána menni a nyúlásnak. Ebőől én arra következtettem, hogy annak elvileg magától kellene után állítani (automatikusan vagy mit tom' én... Mondom nem értek hozzá.)
Ez a "fülelés" a régi szakikra volt jellemző,csak ők egy pálcát(fém vagy keményfa),használtak,egyik vége a gyanusított környékére,másik a fülre. Ehhez viszont komoly gyakorlat és szakértelem kell. Én is próbálkoztam ilyesmivel,nem túl nagy sikerrel,gondolom a gyakorlat hiánya.
Ezért is gondolom hogy egyszerűbb EGY DARAB csavart kihajtani a feszítő állítójánál és megszámolni hány fog van még vissza a racsniból. De hát ugye ahány ház annyi szokás.
Figyu nem nézték meg a motort: Mármint nem szedték szét, nem nyúltak hozzá! Elmondtam, hogy mit érzek a motoron, aztán a Zoli álló helyzetben felpörgette 6000-ig ahogy mondtam, és szépen elvette a gázt, vagy lassan visszaengedte. Ez után mondta h 99 %.
Amúgy meg múltkor mikor voltam bent, mondtam neki a problémát, igaz akkor még közel sem volt ennyire rossz a helyzet, és akkor meg is hallgatta ilyen sztetoszkóp szerű izével (Csak nem "lehallgató korong" volt a vége, hanem egy pálca.) és mondta h a vez.lánc adja a hangot, el lehet nyúlva.
pécsről jöttek érte. 3.án legnagyobb esőben szal ki nem tudták probálni
amikor jöttek a kocsijukat totálra törték. szal traileren auto auton motor. igy mentek haza pécsig. de igen pénzesek voltak sztem mert a faszi le se fosta h a kocsi tropa
Július 19-én vasárnap 16.30 - 18.00 óráig, 1,5 órára csak csajoké a pálya. Ára 10.000,- Ft, jelentkezés a helyszínen a BR Organisation Kft. kihelyezett irodájában.
Előtte az OB futamai vannak, így aki előbb érkezik, az sem unatkozik majd.
Ne hagyjátok ki a lehetőséget, jó alkalom arra, hogy a pancsiringgel megismerkedjetek!
A kesztyűmből még most is csepeg a víz,pedig már egy napja lóg a kötélen...
Amúgy már kész van! És 34.000 km ide, 34.000 km oda akkor is valóban a vez.lánc volt szar!
Soproni a tulaj?
Miért van szétkapva? Otthon csinálod vagy a suzukiba?
köszi a felvilágosítást!
Amúgy az említett módszert használták. Fémpálca bedug a gyanúsított helyre, másik végét, meg fülbe. Csak itt nem a másik végét, hanem ugyan úgy végződött mint egy sztetoszkóp és azt tette a fülébe.
Meg azt mondták, hogy a feszítő már valszeg nem tud utána menni a nyúlásnak. Ebőől én arra következtettem, hogy annak elvileg magától kellene után állítani (automatikusan vagy mit tom' én... Mondom nem értek hozzá.)
Ezért is gondolom hogy egyszerűbb EGY DARAB csavart kihajtani a feszítő állítójánál és megszámolni hány fog van még vissza a racsniból. De hát ugye ahány ház annyi szokás.
Amúgy meg múltkor mikor voltam bent, mondtam neki a problémát, igaz akkor még közel sem volt ennyire rossz a helyzet, és akkor meg is hallgatta ilyen sztetoszkóp szerű izével (Csak nem "lehallgató korong" volt a vége, hanem egy pálca.) és mondta h a vez.lánc adja a hangot, el lehet nyúlva.
Miért,egy szakszerviz nem tudja megmondani hogy mennyire van benn a feszítő? Ha végig benn van=megnyúlt a lánc,csere.
A Zoli nézte meg a motort, azt mondta, hogy 99% h vez.lánc!
Hát kíváncsi leszek...
amikor jöttek a kocsijukat totálra törték. szal traileren auto auton motor. igy mentek haza pécsig. de igen pénzesek voltak sztem mert a faszi le se fosta h a kocsi tropa