a szürkével nem lenne ronda szerintem. én ma beszoptam a faszt... ellógtam sulibol mert láttam h már lóg a jég és pontelindultam és csengeriben elkapott. nos: egy szál poloban voltam... hazaértem és a kapu nem nyilott mert beázott a távirányitom ami a motorkulcson van nagyonjoooooo... anyám kifutott 2 pléddel ( nem ám az ő távirányitojával nyitotta volna ki ) és letakartam az utcán aztán megvártam mig eláll.. rá a jégre 20 perccel nagynehezen kiynilodott akapu ésbeálltam. kék zöld vagyok motornak semmi baja
Akkor már nem volt fenn a kamera,szerencsére,mert pont azon az oldalon volt.A bajai bontóban van minden,úgy 60ból megáll,csak még körülnézek,hátha találok piros tankot,mert ezeknek csak zöld meg szürke van.
A motor viszont elég csúnya, sajnos nem lesz olcsó, sem a fejidom, sem a tank, sem semmi (de inkább az menjen gallyra, mint Te).
A ruha is jól vizsgázott ezek szerint, nem tudom, hogy meg lehet-e csináltatni...
A Salamonékról meg én mindig mondtam h jó gyerekek!
ui.: remélem többször nem kell ilyen rossz hírrel szolgálnod. Mielőbbi gyógyulást, és újra jó motor!
Ja és a salamonék lehet hogy szervizileg nincsenek ott a toppon,de segítőkészségből csillagos 5*.Az egyetlen fuvaros ismerősöm ki volt kapcsolva,és mivel a yamaha száma benn van a telcsiben,megkérdeztem nem vállalnak-e műszaki mentést. 25 perc múlva ott volt a kocsi,egy órával a balhé után már a garázsban állt a vas. 18 ruppó még csak soknak sem mondható szerintem az oda vissza 60km-es útért.
Na,ahogy tegnap a márkatársaknak megigértem,letörtem a kis köcsög (Tdm) szarvát.
Mondjuk én nem egészen így terveztem a letörést,de a szalagkorlát másképp gondolta.
Sok szinezni való nincs rajt,túl gyorsan mentem és elment az eleje egy szűk kanyarban. Ha nincs ott a szalagkorlát,akkor leporolom magam és hazagurulok,így viszont a motor átcsúszott alatta,a kormány viszont elakadt.A navitartó az egyik kormányrögzítő csavarral volt felrögzítve,ezért az a csavar csak fele mélységben volt benn.Le is tört szépen és a hátrahajló kormány meg a navitartó összeb@szta a tankot.
Tükrök+plexi gallyra mentek.
A bukógomba viszont nagyon jól vizsgázott,azon az oldalon ahol csúszott,csak a gomba,a kormányvégsúly és a hátsó kapaszkodó karcolódott,semmi cserélendő nincs csak a karcok javítása. A motor indítható,minden működik rajt.
Nekem meg szerencsére semmi bajom, a bal hüvelykújj kicsit fáj,a könyökömön egy 1 centis horzsolás,és a bal lábszár,ahonnan kompletten eltünt a protektor külseje,szerintem holnapra lehet hogy belilul. Na így motorozzatok megfelelő ruha nélkül.
fényképeket Jozy bnője csinált,én a nagy kapkodásban itthonhagytam a fényképező gépet!Remélem azért van egy kettő rólam is! plusz voltak "hivatásos fotósok" a pálya mellett,majd megnézem ott is!
Csók:)
Nem, csak kaptam fülest, hogy ócsó a benragadt tavalyi modell.
Annyiért adják, mint egy japó 600ast.
Hátha valakit érdekel.
Az öreg milli marad ;)
Alázta a gépparkot hringen
http://www.sportmotor.hu/motor...
A motor viszont elég csúnya, sajnos nem lesz olcsó, sem a fejidom, sem a tank, sem semmi (de inkább az menjen gallyra, mint Te).
A ruha is jól vizsgázott ezek szerint, nem tudom, hogy meg lehet-e csináltatni...
A Salamonékról meg én mindig mondtam h jó gyerekek!
ui.: remélem többször nem kell ilyen rossz hírrel szolgálnod. Mielőbbi gyógyulást, és újra jó motor!
Mondjuk én nem egészen így terveztem a letörést,de a szalagkorlát másképp gondolta.
Sok szinezni való nincs rajt,túl gyorsan mentem és elment az eleje egy szűk kanyarban. Ha nincs ott a szalagkorlát,akkor leporolom magam és hazagurulok,így viszont a motor átcsúszott alatta,a kormány viszont elakadt.A navitartó az egyik kormányrögzítő csavarral volt felrögzítve,ezért az a csavar csak fele mélységben volt benn.Le is tört szépen és a hátrahajló kormány meg a navitartó összeb@szta a tankot.
Tükrök+plexi gallyra mentek.
A bukógomba viszont nagyon jól vizsgázott,azon az oldalon ahol csúszott,csak a gomba,a kormányvégsúly és a hátsó kapaszkodó karcolódott,semmi cserélendő nincs csak a karcok javítása. A motor indítható,minden működik rajt.
Nekem meg szerencsére semmi bajom, a bal hüvelykújj kicsit fáj,a könyökömön egy 1 centis horzsolás,és a bal lábszár,ahonnan kompletten eltünt a protektor külseje,szerintem holnapra lehet hogy belilul. Na így motorozzatok megfelelő ruha nélkül.
eljöhettél vna pannoniára holnap,a mindenkitlealázósolaszbrigáddal?
na léptem,jucikát!
Nem, csak kaptam fülest, hogy ócsó a benragadt tavalyi modell.
Annyiért adják, mint egy japó 600ast.
Hátha valakit érdekel.
Az öreg milli marad ;)
Alázta a gépparkot hringen
cseréled?
Típus: rsv mille 1000r
Szín: bianco
Évjárat: 2008-as
Futott kilóméter: 0 km
Ár: 2.630.000 ft (regadóval!)
3db!
Érdeklődni:
2120 Dunakeszi,Pallag utca 13
27/548-800
Hátha akar valaki valami jóárasítottat;)