Nekem xr1000 van, zajcsökkentővel még nem próbábaltam (nem rég vettem csak) de nem túl hangos, ma mentem és a melegben tök jól szellőzik, szinte huzat volt a sisak alatt! Talán az egy dolog ami a shoei mellett szól, hogy lényegesen könnyebb, ami meg a s1 mellett hogy tényleg az a világ legcsendesebb sisakja..........
nekem s1 van, nagyon kényelmes, 180-nál is csak a motor hangját hallom, tudom ajánlani. Próbáltam az xr 1000-t is, de nekem nem illett a fejemre. De attól még más fejére jó lehet! Menet közben nem érezni az s1 tömegét.
Sziasztok!
Sisak vásárlás előtt állok, de nehéz a döntés.
S1 120e, XR1000 130e (zajcsökkentő betéttel).
Ami tetszik az S1-ben, hogy azt mondják a legcsendesebb sisak, és van benne napellenző. Ami az XR1000 mellett szól, hogy sokan mondják, hogy azt kell venni :)
Kawabéjb, mindenképp vigyél magaddal valakit, aki ért hozzá. És ha rám hallgatsz pályáról "levetett" motort nem veszel meg. Én is pályáztam 400-al, 600-al, szóval tudom mit kapnak azok a gépek. Ha valki lecseréli, nem véletlen cseréli!!!
Motort bemelegíteni még a ventilátor be nem kapcsol, a kawa akkor kiadja minden nemkívánt motorikus zaját, Kb 4000 en tartva hallani milyen a vez lánc állapota, érdemes pöccingetni a gázt egyre nagyobb tartományban és figyelni hogy reagál jól ejti e a fordulatot, meg marad e alapjáraton
A szépség nem minden......................
Ezt én is megettem szívem csücskével mert olyan gyönyörű volt h. amikor először megláttam rögtön mondtam h. ez a motor kell csak később derültek ki a dolgok hogy szerencsétlennek mindegyik előző tulaja csak a f@sz@t tépte de rákölteni nuku..... Rohadt motorgyilkos parasztok!!!!!!!! Utálom az összes otthon gányolós bunkót!!!! Törne le a keze aki belerakta az utángyártott dugót a drágámba!!!
Szegény
És miután hozzámkerült most 2 év után mondhatom el azt h. összeállt a motor igaz belekerült 400e forintomba...... Ja és még most kéne hátsó telót felújítani vagy venni egy cső újat.... Láttam Bitubo márkájút közel 100e majd megdumálom a szerelőmmel lehet hogy az lessz berakva!!!!
Szoval csak annyit nagyon nézd meg mit veszel!!!!!!!!!!!!!
Már mondta a haverom... lehet h a pályán már agyonstrapálta a vasat...de ennek ellenére szépen néz ki...
pénteken nézek egy zxr400-ast...remélem, hoyg az jó lesz
Jo csak az a baj h. lehet a pályaidomból következtetni a sok gyűrésre.......
Lehet h. ki van tekerve a f@sz@ a gépnek !!!!!!!!!!!! Nagyon vigyázz ezekkel a 400-as sportgépekkel mert nagy részük egy romjaiból összetákolt trágyadomb már!!!!!!!!!!!! Főleg ha egy fiatal srácé..... Nem biztos hogy olyan jó vétel!!!!!
2 kép van róla: egy gyári idomos, a másik meg pályaidomos... aszem 850 pénzért árulja sárc... de azokkal a versenyidomokkal valami fantasztikusan néz ki
Az egészben az a legszomorúbb, hogy lehet, hogy "96-osnak van vizsgáztatva a gép, de valójában "91-es.
Én azért nem vettem meg náluk anno egy 94-es ZXR-400-at, mert két pici körlámpás modell volt...
(Aminek mellesleg 91 volt az utolsó gyártási éve, mert 92-től már jött az új modell...)
Kawabéb,
Az aprókban a ZXR nem tűnik irreálisnak ár/évjárat szempontjából. Ha tényleg gondos volt a tulaj és jó állapotú a gép szerintem nem lenne rossz vétel. Kár, hogy nincs kép.
15e ftért