Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit szólnál ha egy TL boldog tulajdonosa lehetnél?
Nilyen bileeee és hol?
Nem kenyerem a megsértődés, és sajnos nem vagyok sor 4 fan!
Ha már itt tartunk. Abszolut nem vagyok 1000ccm párti. Jó néha egy szebb napon előjön bennem hogy ezres kéne. De az tart egy napig. Lényegébe csak az elementáris gyorsulás miatt. De aztán rájövök hogy nem kell. Ciki lenne feszítek az ezresen és a kolléga, pályán, mecsekbe stb kikerül a 600al, 750el...Mert TUTI nem lennék gyorsabb az ezressel sem, sőt lassabb.... Átlagember 99%-a nem tudja kihasználni az erejét, az meg hogy autópályán elmegy +20km/h kit érdekel. Ilyenkor szokott bennem lenni, hogy akinek 750e van, az nagyon is tudja ezt... Haveromnak 1000RR, invitáltam egy kis kanyargásra, "ááh ő nem jön, nem, egyenesbe szereti csak". Pedig büszke lettem volna hogy a 600al otthagyom. Igen a 600ast meg forgatni kell mint a barom. Mondjuk a 750ent is, de talán azt nem annyira. Na mindegy Mindkettő szivemcsücske kitalálhattátok
Ebben teljesen eggyet értek .....
Szerintem az új mocikba is van különbség. Bár inkább a kinézet alapján döntenek, mert az a normál életben tökmindegy, hogy 170 vagy 184 ló. Legalábbis én biztos.
Jah akk bocsi nem szóltam :D
Tudjátok mit nem értek? Néztem a motor.hu- n az r6osokat és a legtöbb a 2005 ösök is sima telóval voltak szerelve ,nem vágom miért:? vagy az külön extraként kell kérni a fordított telót?
Nem értem igazán
A régi időkről igazatok van.... De a mostaniban viszont nem sok különbséget lehet tenni a két márka között ! Huhh most lehet hülyeséget mondok de asszem az uj r1 erősebb 5 pacival mint az új ezres gixxer :D Nekem mind kettő márka bejön a régi k4 es 600 as gixxerek nagyon meg persze r6 ból is a 2003-4 környékiek .... Csak sajna eggyikre sincs pézzz csak Xj re :D
Nincs leszólva a Yamaha (meg más se) de választani kell egyet nem? Én az előbb leírtam.
Nah-nah ne fikázzuk le a yamahát pls
Szerintem is a 750 a legideálisabb egyetértek, én elfogult vagyok a márkával kapcs.ba, de sztem a legrégebbi, legnagyobb múlttal rendelkező sportmotor, hol volt még 85-be a 750 gixxeren kívül 100lóerős és jóval a konkurencia alá eső súly? Nem is csoda a többiek hagyták a 750est magára
Hálisten meglátszik rajta hogy már 23 éve feljlesztik gyorsiramba
Nekem nagyon bejött. Jobban mint az ezredes, vagy a hatszázas. Azok nem az én stílusom. Most kb 10.000van benne és még nem volt negatív tapasztalatom. Normális gumi kell rá és kész.
A bulira természetesen megyek (reményeim szerint) Amúgy is szeretek arrafelé motorozni....
De hogy ne rohanjunk ennyire előre....K7. Eddigi tapasztalatok?
Jó pár oldallal lejjebb volt szó egy június közepi találkával kapcsolatban közvélemény kutatás
Te jössz?
A te döntésed. Mindegyik jó választás lesz. Szerintem.
Megígérem Neked ha bejön a K10 akkor 2011be veszek egyet kevés km-el VAgy újonnan K11-et?
Szerintem K10-11. Nekem eddig nagyon bejött
Így van Ettől függetlenül következő gépezet majd eccer GSX-R 750K?....
Szerintem mind a kettő jó. Teljesen különbözőek, de minegyiknek megvan a maga varázsa.
Én nem adom oda a blokkomat De lehet nem is kell neki, jóóó az a V2 Ettől függetlenül sor4 rulez
Halli Dino tod h lenne álat a TL ed? Egy sor 4 es gixxer blokkal :D Bocsáss meg ha ezzel megbántottalak
Honda VT250 Spada

Tökéletes állapotú megkímélt motor pénzügyi ok miatt eladó.Kis fogyasztású elől új fékbetétekkel, új gyertya,gyertyapipa.Mért kompresszió 1.henger:10,5, 2.henger:11 A motor tökéletesen indul hidegen melegen,minden kezelőszerv lámpa működik. Kérném SMS-ben vagy E-mailben az érdeklődést!
Ahogy látom nem sok anyag van benne!
Na végre megjött a kipuffom Butális mind hangban, mind kinézetben Kénytelen voltam gurulni vele egy kisebb karikát (hamár ilyen szép indő volt)
Nálunk már felszáradt, és természetesen amíg világos van csupán addig dolgozok. Sebaj eljön az én motoros időm is!