Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom!A Yamaha mellett szól a hátsó tárcsafék is!
Meg ha jól emlékszem azon van fordulatszámmérő is!
Full digitális az órája!Kinek mi tetszik jobban!
500 alatt kapni szép példányokat, már 450-ér a használtautón.
De végülis lehet hogy mindegy hogy xt vagy xr mindkettő szimpatikus kis gépezet és 2,5 literből megvan a 100.
Viszont!De azok már húzósabbak szerintem!
Amúgy szép jó reggelt
sokan lenézik a nagyrobogokat.. pedig igen praktikus jószágok!
és itt nem a 400ccm tol felfele lévökre gonodlok hanem amit firehorn is irt 150-250 kategöriára
tiszták, kényelmesek..megbizhatóbbak minta 2T sek...
Akkor már inkább xt 125-ös legyen szerintem, arról jobb vélemények vanak.
Szép napot Urak!
A srác akinek kell a moci csak 125-ig vezethet majd!
Honda xr125l-t is lehet már venni kb olyan áron mint egy nsr!
És csak 5évesek kb!
Egy fasza jól belőtt 150-250es rendszámos Leonardo bőven belefér a túra kategóriába Én mennyit mentem az enyémmel....
"Jaja, az nsr-t nézegetjük mi erősen! Főként utcai, túra, max enduro!"

Ez alapján nem hinném.....
Nagyrobogó szóba jöhet?
Ha 125-ös motor kell az A1-es jogsit feltételez, viszont ott az NSR kiesik, mert teljesítmény korlát is van (11kw 15 LE)...Ezt azért nem árt figyleni
Nálunk is 4T az összes gép. A 200-as Beverlyt többre tartom,mint egy 2T 125-öst. Mondjuk ez mindenkinek saját ügye,hogy mit vesz,autók között is...vannak Alfások és Opelesek....
Nálam még kb. 2 -3hét és megy a Busa is a piacra
Nekem is mind a kettő 4t-s. Igaz az igásló szerepének castingolásánál a fogyasztás és két személy kényelme volt a mérvadó, és nem túrázás/tekergés élménye A 125-ös Yamaha/Minarelli blokk meg szinte nem is iszik, és viszonylag igénytelen....

A jó ár mostanság a "Mennyit engedsz a felének a negyedéből?"
Jó áron mindíg mindent el lehet adni Én sosem vennék például ilyen kétütemű csodát,még a legújabbak közül sem....megbízhatatlan,drága és eladhatatlan technika
Közben toltam egy kávét, így már normálisabban tudok írni Amilyen állapotok most vannak érdemesebb hosszú távon gondolkodni, mert megvenni most könnyű bármit, de cserélni már keményebb dió....
Halihó emberek! Külön üdvözlöm az újdonsült fórum tagunkat
125-ös motorból olcsón nehogy kétüteműt vegyetek! Ebben igaza van Bituman kollégának....ennyi pénzért csak régiek vannak,azok meg mind szétgyilkol bontószökevények Inkább szedjetek össze kicsit több kp-t és egy 4ütemű kis gépet érdemes újítani,nem egy évezredes pénznyelő kétütemű csodát. Szerintem
NSR-ből annyi esélyed van normálisat találni, mintha Ople Calibrából akarnál megkímélt gyíári állapotút

Szerintem nézzetek 125-ös Varaderot már vannak belőle pár éves használtak...
Jó éjt!
Ennyiért már vannak kis cbrek is!
Csak ahogy említettétek azok elég kis testű gépek!
jóéjt!
Az utobbi nekem sem tetszik! Deh az elsőt nézegettük! Meg van egy szürke, 380ért asszem! 180AS Malossi hengerrel árulj a asrác, az jónak néz ki! Jah sajnos csak akkorát vezethet!
Lassan viszont elteszem magam holnapra.
Jó éjt.
Nekünk volt egy Kymco robogónk!Az zsír volt!Nem volt vele semmi problémánk!Igaz 2400km volt benn amikor eladtuk!Most sincs benn több 3600nál!
Jaja, kínait ne vegyetek. Én kínain tanultam motorozni, a 600km-es motoron úgy resegett ropogott a váltó hogy a szívem szakadt meg.
Pl ehhez mit szólnátok? Esetleg ez ? Bár ez utóbbi nekem nem jön be.
Még csak 125-öset vezethet majd?
Pl az új cbrből ha találnánk egy olcsóbbat tök jó lenne, de az meg olyan pici mint az állat! És a fiatal ember szintén olyan mini termetű mint én szóval nem jó neki sajna! A varadero lenne a legtökéletesebb, de azt meg 600alatt nem lehet kapni, az meg már áh nagyon sok! Van ez a Kymco Quannon, egy az egybe ugyan az mitn akis cibere, csak 10centivle midnenhol több! Azzal meg az a baj hogy Kymco vagy mi a tököm.....!