Ma le is teszteltem a FlyCamOne2 mod1-et. Jelentem tökéletesen működik, az egyetlen hátrány, a hang leginkább csak szélzaj...
Majd teszek fel egy rövid demót a mai anyagból.
Pár hete beújítottam egy TonyHawk HelmetCam-et a TeszVesz-ről. A leírásban szerepel, hogy tud 320x240et, meg 640x480at is. Igen, de ez utóbbit csak webcam-ként. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a készülék, bár vadiúj volt, mégsem kezelte a kártyát, sehogy sem tudtam életre kelteni. Szerencsére az eladó simán visszaadta a pénzt, így csak a postaköltségeket buktam, amit utólag nem is nagyon bánok, mert a képe webcam-ként sem volt túlságosan meggyőző, a kiviteléről nem is beszélve...
Ezen felbuzdulva keresgéltem tovább, majd egy kedves ismerőssel kutakodva az Oregon mellett próbáltuk letenni a voksunkat, mikor is eszembe jutott egy másik lehetőség, lényegesen olcsóbban. Ugyan nem vízálló, de mind2őnknek sportmotorra kellett.
Nos, a héten újítottam egy FlyCamOne2 típusú minikamerát, a már meglévő FlyCamOne mellé.
A legjelentősebb különbség, hogy az új már tudja a 640x480-as bontást és a némileg forgatható kamerafej. Ami azonban nem derült ki, csak az első próbák során, hogy egy kb 3 órás töltéssel mindössze 20perc körüli időt képes működni a saját akkujáról, szemben az előd majd órás üzemidejével (bár nekem még az sem ment el 1 órányit, de lényegesen többet, mint a 20perc).
Azonban az új kamera talpán van mód külső táplálásra, így tulajdonképpen csak a kártya mérete szabhat korlátot. Ahol vettem a kamerát, a modellboltban kapható a talphoz csatlakozó is, ehhez hozzátoldottam 2.5 méter 2eres vékony kábelt, a másik végére került egy 9V-os elemcsatlakozó, ami egy 4es ceruzaelem tokhoz csatlakozik. Ebbe 4x1.2V-os AA-s akkuk vannak, ami közelíti az USB 5V-os feszültségét és a kamera gyönyörűen megy róla órákig. A 2GB-s kártyára 70perc körül lehet dolgozni.
Az akkutartó bekerül az utasülés alá (a 600RR-en amúgy sincs ennél sokkal több hely ), a kamera a 2.5 méter vezetékkel bárhol elhelyezhető, maga a vezeték meg powertape-el, vagy szigszalaggal rögzíthető.
A következő mod az lesz majd, ha kapok olyan modellcsatlakozót, ami nem csak 3 lábas (1 vezetéktől megszabadítottam), hanem 4, mert akkor a felvétel indítása/leállítása akár a kormányról is megtehető lesz, ugyanis a kamera talpban erre is van lehetőség.
Az árakról:
kamera: 16500 (paco modell shop)
2GB-s SD kártya (maxell): 1990 jelenleg (MediaMark Westendben)
modell tápcsatlakozó: kb 400 (paco modell shop)
4db-os elemtartó: 195 (Conrad electronik)
9V-os csatlakozó: 95 (Conrad electronik)
RCA-RCA sztereó kábel: 600 (MediaMarkt, sajnos éppen sehol sem kaptam méterre megfelelőt, de bármilyen 2eres kábel megfelelő)
Ja és ha valaki tud szerelhető USB aljzatot (természetesen lengőt, nem panelra forraszthatót) és tudja a táp bekötését, azt megköszönném, akkor a régebbi is kaphatna külső táplálást.
némi zsugorcső, forrasztás, kb 20perc idő
Pár hete beújítottam egy TonyHawk HelmetCam-et a TeszVesz-ről. A leírásban szerepel, hogy tud 320x240et, meg 640x480at is. Igen, de ez utóbbit csak webcam-ként. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a készülék, bár vadiúj volt, mégsem kezelte a kártyát, sehogy sem tudtam életre kelteni. Szerencsére az eladó simán visszaadta a pénzt, így csak a postaköltségeket buktam, amit utólag nem is nagyon bánok, mert a képe webcam-ként sem volt túlságosan meggyőző, a kiviteléről nem is beszélve...
Ezen felbuzdulva keresgéltem tovább, majd egy kedves ismerőssel kutakodva az Oregon mellett próbáltuk letenni a voksunkat, mikor is eszembe jutott egy másik lehetőség, lényegesen olcsóbban. Ugyan nem vízálló, de mind2őnknek sportmotorra kellett.
Nos, a héten újítottam egy FlyCamOne2 típusú minikamerát, a már meglévő FlyCamOne mellé.
A legjelentősebb különbség, hogy az új már tudja a 640x480-as bontást és a némileg forgatható kamerafej. Ami azonban nem derült ki, csak az első próbák során, hogy egy kb 3 órás töltéssel mindössze 20perc körüli időt képes működni a saját akkujáról, szemben az előd majd órás üzemidejével (bár nekem még az sem ment el 1 órányit, de lényegesen többet, mint a 20perc).
Azonban az új kamera talpán van mód külső táplálásra, így tulajdonképpen csak a kártya mérete szabhat korlátot. Ahol vettem a kamerát, a modellboltban kapható a talphoz csatlakozó is, ehhez hozzátoldottam 2.5 méter 2eres vékony kábelt, a másik végére került egy 9V-os elemcsatlakozó, ami egy 4es ceruzaelem tokhoz csatlakozik. Ebbe 4x1.2V-os AA-s akkuk vannak, ami közelíti az USB 5V-os feszültségét és a kamera gyönyörűen megy róla órákig. A 2GB-s kártyára 70perc körül lehet dolgozni.
Az akkutartó bekerül az utasülés alá (a 600RR-en ott amúgy sincs ennél sokkal több hely ), a kamera a 2.5 méter vezetékkel bárhol elhelyezhető, maga a vezeték meg powertape-el, vagy szigszalaggal rögzíthető.
A következő mod az lesz majd, ha kapok olyan modellcsatlakozót, ami nem csak 3 lábas (1 vezetéktől megszabadítottam), hanem 4, mert akkor a felvétel indítása/leállítása akár a kormányról is megtehető lesz, ugyanis a kamera talpban erre is van lehetőség.
Az árakról:
kamera: 16500 (paco modell shop)
2GB-s SD kártya (maxell): 1990 jelenleg (MediaMark Westendben)
modell tápcsatlakozó: kb 400 (paco modell shop)
4db-os elemtartó: 195 (Conrad electronik)
9V-os csatlakozó: 95 (Conrad electronik)
RCA-RCA sztereó kábel: 600 (MediaMarkt, sajnos éppen sehol sem olyat méterben, amit szerettem volna, de bármilyen 2eres kábel megfelelő)
némi zsugorcső, forrasztás, kb 20perc idő
Tudom, nem ma kezdtem a tv-s ipart, hidd el. És nem is azt mondtam, hogy azokat tecsós kamerával csinálják, csak azt, hogy némi buherálással, azok kevés pénzből alkalmassá tehetők. Persze, a terepmotor más téma, mint a bmx, vagy MTB, vagy extrémsí, ez is tény. Nagyobb igénybevétel van. Bár sosem terepmotoroztam, én utcai huligán vagyok sportmotorral és nem is nagyon szoktam videózni, de ez a 30ezres kamera elindította az agyam, hogy na a 100ezresemet kelljen powertape-pel felkötözni a Hringen...
zoli az a gáz, ahogy sanyika is irta, terepen nem jo az olyan cucc ami tele van mozgo alkatrészekkel, mert pillanatok alatt vége van,, amiket látsz extrém tv-n azokat sem ilyen tecskos occso kamerával csinálják, hanem drága holmikkal, tény hogy egy amerikai csávonak azért nem annyira drága ,, pl, nézd meg www.ebay.com és ott beűtöd hogy helmet cam.
ott a sok oregon mellett fogsz látni profibb cuccokat is, csak egy olyan SONY SUPER HAD CCD fej egység önmagában 270-300 dollár,, egy komplett cucc a cigis doboznyi kamerával (pv 800 dvr) aminek már a fejegységröl működtethetö a camera, vizhatlan porállo, stbstb, az pedig olyan 720 dollár,,
hello! mai nap szert tettem egy progira: sony vegas (nekem a 6os van, de van újabb is), ajánlom mindenkinek, elég egyszerű a kezelése, rengeteg dolgot lehet művelni vele, elég kompakt és sokoldalú. bár aki nem tud angolul, annak egy magyarítás mindenképp elfér ha minden jól megy 7végén csinálok vele valamit, majd feltöltöm - üdv
A kamera vs. terepmotor kérdésben teljesen igazatok van. Terepmotor ügyben nem sok tapasztalatom van. De továbbra is azt gondolom, hogy ha veszel egy ilyen olcsó kazettás kamerát, akkor érdemes elgondolkodni a házi tuningon, egy ügyes műszerész meg tudja oldani a külső kamera csatlakozást és ezek a maroknyi kamerák is elférnek egy vesetáskában. Az extrém tv csatornákon látható szubjektív kamerás felvételek (MTB, krosszmotor, ejtőernyősök, extrémsízők, stb) is hasonló módon készülnek. És azok azért elég korrekt minőségben láthatóak (persze nem mindegyik).
badzoli, ez amiröl te beszélsz, ez működik egy utcai motoron ami szalad a szép sima aszfalton, de egy terepmotoron totálisan használhatatlan, a rázkodás miatt, a por miatt, a sár miatt, a viz miatt, és a nem ritka esések miatt,,,,
jol látod a dolgokat, látom nem most kezdted, az én fö problémám az volt vele hogy nagyobb temponál egyszerűen tul szar a képminöség, és minél nagyobb annál szarabb, mivel ha nagy a tempo terepen akkor a rázkodás is nagy, és ezt csak ugy fogják tudni megoldani ha elöbb utobb beleépitenek valami komoly stabilizálo chippet, és persze az sem lenne baj, ha a lencséje kicsit komolyodna,,,,
az összes többi amit leirtál rola az nekem is tetszett benn, hogy könnyű kezelni, nem drága, vizhatlan, porállo, űtésállo, elmegy,két ceruza elemmel, de ezt a kamerát NEM terepmotorozásra gyártották, amikor kiprobáltam elmentűnk görkorizni extrémben , városban, lépcsö ,ugri bugri, stb, egész jol működött, tök jo kis felvételek lettek,
DE ahogy felraktam a crossmotorra, nálam azonnal megbukott ez a cucc,,,nekem ez a véleményem,
amugy ez is igy van ahogy irtad, sajnos minél drágább egy cucc annál jobb (általában) ,szoval léteznek olyan kamerák amik sd-re vesznek fel 3 ccd minőségben, kűlsö kamera egységgel, széles látoszögű objektivval, csak ez amiröl itt most beszélek, ez több száz ezer forint sajnos, és egy közepes esésnél ugyan ugy szarrá törhet egy pillanat alatt az egész,,,,,
Az én megitélésem,ill szemszögemből :
az "ósenos" kamera amit leírtál,/nagyon jól/ tudja,
a rögzitése csak a kormány,vagy esetleg a doboz...... (lehet hülyeséget mondok/
ha belefutsz egy váratlan esőbe akkor bizony kuka a kamera (esetleg tacskót tenni rá a váratlan eső miatt)
én ezek miatt döntöttem az oregon melett,
/természetesen nem védem,ha rossz akkor leirom(
töltök a fel videót majd nézzétek és véleményezzétek...(mehet a fi...zása is:):)
Szerintem ha beszélgetünk róla,pro és kontra az soha sem baj,
valaki aki szeretne venni,okul,tapasztalatot szerez,jobban tájékozódik
Azért vannak megoldások.
Az ósan, vagy a teszkó árul most, ha jól emléxem samsung miniDV kamerát, harmincnéhányezer Ft-ért. Ezekkel lehet akár ellenfényben is használható képet, ha normálisan működik a blendéjük. Ráadásul nagyságrendileg jobb optikával rendelkeznek, a 60 perces kazetta már-már összemérhető a memóriakártyákkal, bár ha többet viszel, nagyobb helyet foglalnak, van kontroll monitor (LCD, vagy kereső), egyedül a tartalék akkut, vagy a külső táplálást kell vhogy megoldani. Ráadásul lehet hozzá külső mikrofont csatlakoztatni, amit a műszerfalhoz elhelyezve "normális" hangot is tud rögzíteni.
Szóval csak azt akartam mondani, hogy érdemes körülnézni alaposan...
Ronis:
Bármilyen kamera,ha szembe kapja még a fák közül is a beszűrődő fényt, akkor annyi a nézhetőségnek.....
Tegnap mentem egy kanyart,,,nagy sebességnél, igazad van tényleg elmosódik a gyors mozgástól,
de alapjába véve élvezhető,
egy dolog rossz benne,hogy már a kis sebességnél is fütyül ,süvit a hang,a motor hangját nem is lehet hallani a felvételen,és valahogy a beszédhangok is kicsit " torz" -nak tünik.
Sokat filóztam rajta mit,milyet vegyek,ha csak ennyi pénzem van,rá....
1.-Próbáltam nagy vhs kamerával,hogy külső kamerát tettem rá és a vhs kazira rögzitette a minikamera képét.
a.- aksi nem birta 2 óránál tovább,mivel nagy szükséges tanktáska vagy hátsó doboz,
ezt kb 25000-től meglehet venni+a minikamera
2.- jvc merevlemezes kamerával ugyan csak külső kamera képet rögzitettem,
a rázkódástól letiltott és kikapcsolt (tettem pedig mindenhova :tanktáska,övtáska,hátizsák,hátsó doboz/
nagyon drága egy ilyen "akcióhoz,//legalább is nekem// 130.000ft+vizhatlan külső kamera...
3. "noname" SD kártyára rögzitő video kamera,
akksi gondok,/talán ezt szivargyujtóról meglehet oldani//
csak 2GB kártyát kezelt
ha közben kapok egy esőt hirtelen,akkor szopott a mutatvány.
nem vizhatlan,és csak a kormányra tudtam rögziteni..
oregonnál,nem baj ha megázik,ugye vizhatlan elviekben,
4 gb kártyát tud kezelni,640/320 felbontásnál akkor folyamatosan birja a AA akksi,2 órát tud.
bárhová felrakható,
nem törékeny/na ez relativ fogalom/
egy övtáskában is elfér a pót akksik,és a plusz sd kártyák..
ha nem jól lövöd be a látószöget,mivel nincs kontroll,akkor nézheted a földet,
csak azt a kib....szott hangot megtudnám oldani...
van oregon 5 Atk,amiben van egy kis képernyő amin azonnal visszatudod nézni ,
kb 50.000ft
bocs,hosszú lett,
saját véleményemet próbáltam leirkálni....
Ez oregon ATK 3-as,
nagyobb látószög,és 4 GB kártyát tud kezelni,
Németországból rendeltem a neten keresztül és150 euró volt,+"gesenk-nek" egy 4 GB kártyát,
kb 2 hét alatt jött meg.
Majd teszek fel egy rövid demót a mai anyagból.
Ezen felbuzdulva keresgéltem tovább, majd egy kedves ismerőssel kutakodva az Oregon mellett próbáltuk letenni a voksunkat, mikor is eszembe jutott egy másik lehetőség, lényegesen olcsóbban. Ugyan nem vízálló, de mind2őnknek sportmotorra kellett.
Nos, a héten újítottam egy FlyCamOne2 típusú minikamerát, a már meglévő FlyCamOne mellé.
A legjelentősebb különbség, hogy az új már tudja a 640x480-as bontást és a némileg forgatható kamerafej. Ami azonban nem derült ki, csak az első próbák során, hogy egy kb 3 órás töltéssel mindössze 20perc körüli időt képes működni a saját akkujáról, szemben az előd majd órás üzemidejével (bár nekem még az sem ment el 1 órányit, de lényegesen többet, mint a 20perc).
Azonban az új kamera talpán van mód külső táplálásra, így tulajdonképpen csak a kártya mérete szabhat korlátot. Ahol vettem a kamerát, a modellboltban kapható a talphoz csatlakozó is, ehhez hozzátoldottam 2.5 méter 2eres vékony kábelt, a másik végére került egy 9V-os elemcsatlakozó, ami egy 4es ceruzaelem tokhoz csatlakozik. Ebbe 4x1.2V-os AA-s akkuk vannak, ami közelíti az USB 5V-os feszültségét és a kamera gyönyörűen megy róla órákig. A 2GB-s kártyára 70perc körül lehet dolgozni.
Az akkutartó bekerül az utasülés alá (a 600RR-en amúgy sincs ennél sokkal több hely ), a kamera a 2.5 méter vezetékkel bárhol elhelyezhető, maga a vezeték meg powertape-el, vagy szigszalaggal rögzíthető.
A következő mod az lesz majd, ha kapok olyan modellcsatlakozót, ami nem csak 3 lábas (1 vezetéktől megszabadítottam), hanem 4, mert akkor a felvétel indítása/leállítása akár a kormányról is megtehető lesz, ugyanis a kamera talpban erre is van lehetőség.
Az árakról:
kamera: 16500 (paco modell shop)
2GB-s SD kártya (maxell): 1990 jelenleg (MediaMark Westendben)
modell tápcsatlakozó: kb 400 (paco modell shop)
4db-os elemtartó: 195 (Conrad electronik)
9V-os csatlakozó: 95 (Conrad electronik)
RCA-RCA sztereó kábel: 600 (MediaMarkt, sajnos éppen sehol sem kaptam méterre megfelelőt, de bármilyen 2eres kábel megfelelő)
Ja és ha valaki tud szerelhető USB aljzatot (természetesen lengőt, nem panelra forraszthatót) és tudja a táp bekötését, azt megköszönném, akkor a régebbi is kaphatna külső táplálást.
némi zsugorcső, forrasztás, kb 20perc idő
Ezen felbuzdulva keresgéltem tovább, majd egy kedves ismerőssel kutakodva az Oregon mellett próbáltuk letenni a voksunkat, mikor is eszembe jutott egy másik lehetőség, lényegesen olcsóbban. Ugyan nem vízálló, de mind2őnknek sportmotorra kellett.
Nos, a héten újítottam egy FlyCamOne2 típusú minikamerát, a már meglévő FlyCamOne mellé.
A legjelentősebb különbség, hogy az új már tudja a 640x480-as bontást és a némileg forgatható kamerafej. Ami azonban nem derült ki, csak az első próbák során, hogy egy kb 3 órás töltéssel mindössze 20perc körüli időt képes működni a saját akkujáról, szemben az előd majd órás üzemidejével (bár nekem még az sem ment el 1 órányit, de lényegesen többet, mint a 20perc).
Azonban az új kamera talpán van mód külső táplálásra, így tulajdonképpen csak a kártya mérete szabhat korlátot. Ahol vettem a kamerát, a modellboltban kapható a talphoz csatlakozó is, ehhez hozzátoldottam 2.5 méter 2eres vékony kábelt, a másik végére került egy 9V-os elemcsatlakozó, ami egy 4es ceruzaelem tokhoz csatlakozik. Ebbe 4x1.2V-os AA-s akkuk vannak, ami közelíti az USB 5V-os feszültségét és a kamera gyönyörűen megy róla órákig. A 2GB-s kártyára 70perc körül lehet dolgozni.
Az akkutartó bekerül az utasülés alá (a 600RR-en ott amúgy sincs ennél sokkal több hely ), a kamera a 2.5 méter vezetékkel bárhol elhelyezhető, maga a vezeték meg powertape-el, vagy szigszalaggal rögzíthető.
A következő mod az lesz majd, ha kapok olyan modellcsatlakozót, ami nem csak 3 lábas (1 vezetéktől megszabadítottam), hanem 4, mert akkor a felvétel indítása/leállítása akár a kormányról is megtehető lesz, ugyanis a kamera talpban erre is van lehetőség.
Az árakról:
kamera: 16500 (paco modell shop)
2GB-s SD kártya (maxell): 1990 jelenleg (MediaMark Westendben)
modell tápcsatlakozó: kb 400 (paco modell shop)
4db-os elemtartó: 195 (Conrad electronik)
9V-os csatlakozó: 95 (Conrad electronik)
RCA-RCA sztereó kábel: 600 (MediaMarkt, sajnos éppen sehol sem olyat méterben, amit szerettem volna, de bármilyen 2eres kábel megfelelő)
némi zsugorcső, forrasztás, kb 20perc idő
esetleg valakit érdekel,eladom
oregon ATC 3k, kb 3 szor használtam,tehát vadi új,
ez már a 4 Gigás kártyát is kezeli,
(megjelent egy másik tipus,de jóval drágább,csak van most rá keretem,de csak úgy ha ez elmegy)
kamera+tartozékok+ 2 db 2Gigás+1db 1 Gigás Sd kártya= 36.000ft
30/5895366
ott a sok oregon mellett fogsz látni profibb cuccokat is, csak egy olyan SONY SUPER HAD CCD fej egység önmagában 270-300 dollár,, egy komplett cucc a cigis doboznyi kamerával (pv 800 dvr) aminek már a fejegységröl működtethetö a camera, vizhatlan porállo, stbstb, az pedig olyan 720 dollár,,
Egy nagyon rövid részlet,de nyomom fel a többit...
http://www.youtube.com/watch?v...
az összes többi amit leirtál rola az nekem is tetszett benn, hogy könnyű kezelni, nem drága, vizhatlan, porállo, űtésállo, elmegy,két ceruza elemmel, de ezt a kamerát NEM terepmotorozásra gyártották, amikor kiprobáltam elmentűnk görkorizni extrémben , városban, lépcsö ,ugri bugri, stb, egész jol működött, tök jo kis felvételek lettek,
DE ahogy felraktam a crossmotorra, nálam azonnal megbukott ez a cucc,,,nekem ez a véleményem,
amugy ez is igy van ahogy irtad, sajnos minél drágább egy cucc annál jobb (általában) ,szoval léteznek olyan kamerák amik sd-re vesznek fel 3 ccd minőségben, kűlsö kamera egységgel, széles látoszögű objektivval, csak ez amiröl itt most beszélek, ez több száz ezer forint sajnos, és egy közepes esésnél ugyan ugy szarrá törhet egy pillanat alatt az egész,,,,,
Csak az a baj,hogy nagyon le kell butitani,hogy feltöltsd a netre.
az "ósenos" kamera amit leírtál,/nagyon jól/ tudja,
a rögzitése csak a kormány,vagy esetleg a doboz...... (lehet hülyeséget mondok/
ha belefutsz egy váratlan esőbe akkor bizony kuka a kamera (esetleg tacskót tenni rá a váratlan eső miatt)
én ezek miatt döntöttem az oregon melett,
/természetesen nem védem,ha rossz akkor leirom(
töltök a fel videót majd nézzétek és véleményezzétek...(mehet a fi...zása is:):)
Szerintem ha beszélgetünk róla,pro és kontra az soha sem baj,
valaki aki szeretne venni,okul,tapasztalatot szerez,jobban tájékozódik
Az ósan, vagy a teszkó árul most, ha jól emléxem samsung miniDV kamerát, harmincnéhányezer Ft-ért. Ezekkel lehet akár ellenfényben is használható képet, ha normálisan működik a blendéjük. Ráadásul nagyságrendileg jobb optikával rendelkeznek, a 60 perces kazetta már-már összemérhető a memóriakártyákkal, bár ha többet viszel, nagyobb helyet foglalnak, van kontroll monitor (LCD, vagy kereső), egyedül a tartalék akkut, vagy a külső táplálást kell vhogy megoldani. Ráadásul lehet hozzá külső mikrofont csatlakoztatni, amit a műszerfalhoz elhelyezve "normális" hangot is tud rögzíteni.
Szóval csak azt akartam mondani, hogy érdemes körülnézni alaposan...
,
Video Edit Magic 4.4-esel csinálom,
egyszerű a vágás,tud több féle konverziót,
Windows movie nem ismerem,de most megnézem,hátha....jobb..
Bármilyen kamera,ha szembe kapja még a fák közül is a beszűrődő fényt, akkor annyi a nézhetőségnek.....
Tegnap mentem egy kanyart,,,nagy sebességnél, igazad van tényleg elmosódik a gyors mozgástól,
de alapjába véve élvezhető,
egy dolog rossz benne,hogy már a kis sebességnél is fütyül ,süvit a hang,a motor hangját nem is lehet hallani a felvételen,és valahogy a beszédhangok is kicsit " torz" -nak tünik.
Sokat filóztam rajta mit,milyet vegyek,ha csak ennyi pénzem van,rá....
1.-Próbáltam nagy vhs kamerával,hogy külső kamerát tettem rá és a vhs kazira rögzitette a minikamera képét.
a.- aksi nem birta 2 óránál tovább,mivel nagy szükséges tanktáska vagy hátsó doboz,
ezt kb 25000-től meglehet venni+a minikamera
2.- jvc merevlemezes kamerával ugyan csak külső kamera képet rögzitettem,
a rázkódástól letiltott és kikapcsolt (tettem pedig mindenhova :tanktáska,övtáska,hátizsák,hátsó doboz/
nagyon drága egy ilyen "akcióhoz,//legalább is nekem// 130.000ft+vizhatlan külső kamera...
3. "noname" SD kártyára rögzitő video kamera,
akksi gondok,/talán ezt szivargyujtóról meglehet oldani//
csak 2GB kártyát kezelt
ha közben kapok egy esőt hirtelen,akkor szopott a mutatvány.
nem vizhatlan,és csak a kormányra tudtam rögziteni..
oregonnál,nem baj ha megázik,ugye vizhatlan elviekben,
4 gb kártyát tud kezelni,640/320 felbontásnál akkor folyamatosan birja a AA akksi,2 órát tud.
bárhová felrakható,
nem törékeny/na ez relativ fogalom/
egy övtáskában is elfér a pót akksik,és a plusz sd kártyák..
ha nem jól lövöd be a látószöget,mivel nincs kontroll,akkor nézheted a földet,
csak azt a kib....szott hangot megtudnám oldani...
van oregon 5 Atk,amiben van egy kis képernyő amin azonnal visszatudod nézni ,
kb 50.000ft
bocs,hosszú lett,
saját véleményemet próbáltam leirkálni....
nagyobb látószög,és 4 GB kártyát tud kezelni,
Németországból rendeltem a neten keresztül és150 euró volt,+"gesenk-nek" egy 4 GB kártyát,
kb 2 hét alatt jött meg.