Nincs. Örültem, hogy megúsztam én is, és a gép is. Ha valami tört volna a gépen, akkor a gumi ellenére is kihívtam volna a rendőröket.
Ez a gumi volt rajta, aznap vártam az újat, és meg is jött:
Na végre tudok vezetnimár, de olyan fos idő volt, hogy egy órát tudtam csak
Amugy itt tele van az árok vizzel ígyet még nem láttam soha az életben, éjszaka szivattyúzás lesz a pincében
Nem lesz egy nagy durranás, sőt lehet, hogy egy kaki lesz, de ha a kategóriák úgy vannak, ahogy gondolom, akkor nevezek is. Ha nem, akkor max. nézőként.
Ha akarsz jönni, majd írj rám és elmehetünk együtt oda.
Halihó! Mi ez a csönd?
Szombaton lesz gyorsulás a nyíregyházi reptéren. Aki jönni akar jelezzen, mert szerintem kimegyek!
Egy pár kép a tegnapi Kunmadarasról:
(bővebben kunmadár fórum)
Szerencsémre nekem nem lett semmi komoly bajom, köszönhető annak, hogy fel voltam öltözve rendesen. Sajnos ugyanez nem mondható el a motorról. Pár százezres kár lett benne.
ha csak a tükör tört vagy hajlott le ha nem akkor sem kellett volna ennyiben hagynod sztem.
mondjuk mikor én karamboloztam én is elhúztam a csikot de nekem nem volt jogsim a motoron meg rendszám igy tekerni kellett onnan gyorsan :D de azért a te helyzeted más sztem...
Július 1.-én reggel történt, hogy felborítottam a motort.
50-60 közötti tempóval haladtam a városban(Kisvárda).
Egy útkereszteződéshez közeledve, látom, hogy egy teherautó áll az út jobb szélén, a kereszteződés után.
Gondoltam, hogy kikerülöm a másik sávban.
Amikor közelebb értem, akkor látom, hogy két spárga, vagy akinek úgy tetszik madzag, van kifeszítve az úton keresztben mellmagasságban rögtön a kereszteződés után.
Fékeztem, de nem tudtam megállni, és kikerülni sem, ehhez már túl közel volt.
A Naked motoron a tükrök, és a karok(kuplung és fék) egy-egy konzolon vannak.
A spárga a tükröket találta el először, és így a konzolokkal együtt a karokat felfordította az ég felé, a tükrök pedig lehajlottak én felém.
Ezután a karomon és a mellkasomon feszült meg a spárga, és kifordult a kormány jobbra.
Már szinte álltam, de nem bírtam megfogni a kifordult, blokkoló első kerékkel fékező motort, és eldőlt jobbra.
kb. 2-3 méterrel mentem túl a spárga eredeti helyén.
A bukócső tehát ismét jól jött, a jobb oldali bukócsövön, a jobb oldali fékkaron, és a fent lévő dobozon vannak kis karcolások, nem vészesek, meg a tükör szárán látszik, ahol a spárga megcsúszott rajta.
Az útszakasz E-ON fakitermelés miatt volt lezárva.
Semmilyen figyelmeztető tábla nem volt kihelyezve előtte(Az úton dolgoznak, vagy valami hasonló tábla).
És közvetlenül a spárga előtt sem volt semmi figyelmeztetés.
Se behajtani tilos tábla, se egy ember láthatósági mellényben(pár óra múlva ez már volt, és terelte a forgalmat két irányba), se semmi.
Azért volt spárga, mert egy darabig volt az a rendes szalag, amit ki szoktak feszíteni, de rövid volt, ezt toldották meg a spárgával.
Szóval így jártam.
Odajöttek hárman, azt hittem segítenek felállítani a motort, de csak nézték.
Felállítottam a motort, akkor ezek hárman visszakötötték az elszakadt spárgát.
Mire beindítottam a motort, ott volt egy idősebb úr is, ő lehetett a munkavezető, de csak anyit kérdeztem tőle, hogy a túl végén ki lehet-e menni. Nem lehettet, így a járdán toltam ki a motort, és így lógó tükrökkel, égnek álló fék és kuplungkarral bementem dolgozni.
Előbb körbenéztem a motort, hogy lett-e valami komolyabb baja, láttam, hogy semmi törés, vagy horpadás.
Aztán arra gondoltam, hogy így nem sok értelme van rendőrt hívni.
Na meg aztán akkor még a régi gumi volt rajta, és azért igencsak levették volna a rendszámot.
A vászon már nagyon kint volt.
Aznap lett meg az új gumi.
Ez a gumi volt rajta, aznap vártam az újat, és meg is jött:
Amugy itt tele van az árok vizzel ígyet még nem láttam soha az életben, éjszaka szivattyúzás lesz a pincében
Ha akarsz jönni, majd írj rám és elmehetünk együtt oda.
Szombaton lesz gyorsulás a nyíregyházi reptéren. Aki jönni akar jelezzen, mert szerintem kimegyek!
Egy pár kép a tegnapi Kunmadarasról:
(bővebben kunmadár fórum)
Szerencsémre nekem nem lett semmi komoly bajom, köszönhető annak, hogy fel voltam öltözve rendesen. Sajnos ugyanez nem mondható el a motorról. Pár százezres kár lett benne.
mondjuk mikor én karamboloztam én is elhúztam a csikot de nekem nem volt jogsim a motoron meg rendszám igy tekerni kellett onnan gyorsan :D de azért a te helyzeted más sztem...
50-60 közötti tempóval haladtam a városban(Kisvárda).
Egy útkereszteződéshez közeledve, látom, hogy egy teherautó áll az út jobb szélén, a kereszteződés után.
Gondoltam, hogy kikerülöm a másik sávban.
Amikor közelebb értem, akkor látom, hogy két spárga, vagy akinek úgy tetszik madzag, van kifeszítve az úton keresztben mellmagasságban rögtön a kereszteződés után.
Fékeztem, de nem tudtam megállni, és kikerülni sem, ehhez már túl közel volt.
A Naked motoron a tükrök, és a karok(kuplung és fék) egy-egy konzolon vannak.
A spárga a tükröket találta el először, és így a konzolokkal együtt a karokat felfordította az ég felé, a tükrök pedig lehajlottak én felém.
Ezután a karomon és a mellkasomon feszült meg a spárga, és kifordult a kormány jobbra.
Már szinte álltam, de nem bírtam megfogni a kifordult, blokkoló első kerékkel fékező motort, és eldőlt jobbra.
kb. 2-3 méterrel mentem túl a spárga eredeti helyén.
A bukócső tehát ismét jól jött, a jobb oldali bukócsövön, a jobb oldali fékkaron, és a fent lévő dobozon vannak kis karcolások, nem vészesek, meg a tükör szárán látszik, ahol a spárga megcsúszott rajta.
Az útszakasz E-ON fakitermelés miatt volt lezárva.
Semmilyen figyelmeztető tábla nem volt kihelyezve előtte(Az úton dolgoznak, vagy valami hasonló tábla).
És közvetlenül a spárga előtt sem volt semmi figyelmeztetés.
Se behajtani tilos tábla, se egy ember láthatósági mellényben(pár óra múlva ez már volt, és terelte a forgalmat két irányba), se semmi.
Azért volt spárga, mert egy darabig volt az a rendes szalag, amit ki szoktak feszíteni, de rövid volt, ezt toldották meg a spárgával.
Szóval így jártam.
Odajöttek hárman, azt hittem segítenek felállítani a motort, de csak nézték.
Felállítottam a motort, akkor ezek hárman visszakötötték az elszakadt spárgát.
Mire beindítottam a motort, ott volt egy idősebb úr is, ő lehetett a munkavezető, de csak anyit kérdeztem tőle, hogy a túl végén ki lehet-e menni. Nem lehettet, így a járdán toltam ki a motort, és így lógó tükrökkel, égnek álló fék és kuplungkarral bementem dolgozni.
Előbb körbenéztem a motort, hogy lett-e valami komolyabb baja, láttam, hogy semmi törés, vagy horpadás.
Aztán arra gondoltam, hogy így nem sok értelme van rendőrt hívni.
Na meg aztán akkor még a régi gumi volt rajta, és azért igencsak levették volna a rendszámot.
A vászon már nagyon kint volt.
Aznap lett meg az új gumi.
szövege: jajj de jó a punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci,punci, punci, punci, punci, punci, punci.
mérnök fószer lettem